Wit met rode letters? Die heeft m'n vriend ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:57 schreef rwr-xr-x het volgende:
Heb net het shirt met Fuck Barbie gekocht. Werd niet echt gewaardeerd toen ik paar dagen later in de bart smit een cadeautje moest komen (nee toevallig geen barbie) hahaWereld merk, kleding is erg origineel

ik zie de overeenkomst tussen deze twee merken niet zo.....,.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:42 schreef sjippen het volgende:
Net zoals Scapa en Bikkembergs, ook zo'n vreselijk idiote merken, kom daar mee op je werk...![]()

Daar hou ik van, kritische mensenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:25 schreef jeffreyp het volgende:
ik heb er 5 gekocht en ik vind ze leuk voor de zomer helemaal nix mis mee boeiuh wat er op staat

Ik wel, beide merken zijn niet betaalbaar voor de user in kwestie.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:28 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik zie de overeenkomst tussen deze twee merken niet zo.....,.

Nou, waarom zou je 100 Euro voor een shirt geven als je er voor 25 Euro ook al goede kwaliteit hebt. Als ik iemand zie met zo'n merk, heeft ie direct al een stempel gekregen. Geen enkele hond is zo dwaas 100 Euro te geven aan een stom en dan nog lelijk t-shirt. Je koopt zulke merken dus gewoon om wat de macho uit te hangen en "kijk eens aan wat ik draag", zeg. Met die 100 Euro kan je heel wat betere dingen doen dacht ik zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik wel, beide merken zijn niet betaalbaar voor de user in kwestie.

Ach joh, 100 euro voor een shirt.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef sjippen het volgende:
[..]
Nou, waarom zou je 100 Euro voor een shirt geven als je er voor 25 Euro ook al goede kwaliteit hebt. Als ik iemand zie met zo'n merk, heeft ie direct al een stempel gekregen. Geen enkele hond is zo dwaas 100 Euro te geven aan een stom en dan nog lelijk t-shirt. Je koopt zulke merken dus gewoon om wat de macho uit te hangen en "kijk eens aan wat ik draag", zeg. Met die 100 Euro kan je heel wat betere dingen doen dacht ik zo.
Kijk maar uit dat je niet morst op je nieuwste Bikkembergs.![]()

En neppe ja, voor 20 euroquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:15 schreef jeffreyp het volgende:
je moet even aanmelden op ebay daar kun je ze bestellen, heb ik wel gedaan zijn mooie shirts

20 euro puta madre?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef jeffreyp het volgende:
juist ik heb ze zelfs voor 20 euro per shirt en ze zijn geweldig loop je dr in de zomer weer netjes bij en idd het is niet zo duur

Die 2 in 1 zinquote:Op zondag 18 juni 2006 14:04 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. De reden waarom dat mij stoort, is omdat het dan wordt van "je draagt het omdat iedereen het draagt". Ik draag iets omdat ik het leuk, mooi, grappig of origineel vind, niet omdat iedereen het draagt. Ik ga bijvoorbeeld ook geen D&G of DEPT dragen, vooral DEPT, heel nutteloos, zwarte t-shirts met D.E.P.T. erop, nou wauw.

Jij dan met je neppe bikkembergs vestquote:

Brazilië spreken ze Portugees.... vandaar dat hij het niet deftig kan vertalen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef dappere-dodo het volgende:
In het weekend werk ik in een eetcafé. De zoon van mijn bazin kwam ook thuis met een t-shirt van puta madre... In de keuken hebben we een afwashulp uit Brazilë. Mijn bazin vroeg vervolgens aan haar wat de betekenis was van puta madre. Ze vond het echt verschrikkelijk om dat te horen en te vertalen," zoiets zeg je niet" (familie is daar heel belangrijk).
Ik vind het persoonlijk ook erg respectloos dat iemand rondloopt met een shirt waarop staat "hoerenjong".

Ik raad niet andere mensen aan om via eBay goedkope kleding te kopen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:36 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Jij dan met je neppe bikkembergs vest

quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik raad niet andere mensen aan om via eBay goedkope kleding te kopen.
Ik heb mn lesje wel geleerd

Vind hem behalve de kleur wel leuk..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef amaranta het volgende:
[afbeelding]
het gaat om deze en ik kan hem nergens anders vinden

hij is niet voor mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Vind hem behalve de kleur wel leuk..
En het gaat omdat je hem kan bestellen,of is de winkel die ze verkopen ook goed..
Kan wel vragen aan mijn vriend waar die ze gekocht heeft.

ik ben geen gespierde domme partyganger, maar ik draag wel die shirts, zitten fijn en zien er mooi uit, en ik weet wel degelijk wat er op staat, 't is nie een en al scheldwoorden, behalve dan het shirt dat ik heb waarop staat "fuck the babysitter"quote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik heb er tot dusver alleen van die overdreven gespierde domme partygangers in zien lopen. Vond het behoorlijk kansloos, vooral toen ik aan hem vroeg of hij wel wist wat er op zijn shirt stond en het zelf niet wist.

idd, die badjas is erg uniek en erg gaaf, leuk als je vriendin komt slapenquote:

die zal wel een fortuin kosten!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:48 schreef Goas het volgende:
[..]
idd, die badjas is erg uniek en erg gaaf, leuk als je vriendin komt slapen![]()
![]()
[afbeelding]
afbeelding voor de liefhebbers

idd, 70 euries:P, maar wel gaafquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
die zal wel een fortuin kosten!

ik vind hem ook wel vet ja, maar te duur.quote:

Het is voor carnaval snap dat dan !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij deze is DPM dus officieel *uit*
En damn.. Maikuuul.. wat een ongelofelijk lelijk shirt..

Meer voor: Zaterdag feesten in de Feesfebrikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Het is voor carnaval snap dat dan !

Yamanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meer voor: Zaterdag feesten in de Feesfebrikjeweeet

Hmm, die is écht lelijk.quote:

Als ik het bij freetranslations.com intyp krijg ik: of prostitute motherquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:31 schreef Goas het volgende:
als je de rest van topic leest, dan weet je dat het geen "hoerenmoeder" betekent, maar "ik voel me goed/ te gek"

zo is 't maar netquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef sombogywogy het volgende:
Betekenis
De naam De Puta Madre 69 heeft volgens Roos een geheel andere betekenis dan de mensen vaak denken. “De uitspraak De Puta Madre moet je zien als een aparte taal onder jongeren. In de volksmond betekent het: ‘Ik voel me goed, alles is vet cool.’ Wanneer je tegen iemand zegt Puta Di Madre dan mag je beginnen te rennen. Het is een klein detail, maar maakt een groot verschil. En ja, 69 is een leuke toevoeging en komt van het standje 69”, vertelt Roos.
En dan is t duidelijk!

Is met bikkembergs ook zo... Al die kamperhollanders die in dat merk lopen (al dan niet nep)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef renz0r het volgende:
Paupermerk voor paupermensen, was dit jaar in lloret en alle kamperhollanders droegen dat...gelijk afgeknapt van die zooi

hèhè, met jou kan ik praten, ik vind de meeste shirtjes van 'de puta madre' echt vet, op ééntje na, maar dies ook gewoon hondslelijk, maar voor de rest; topmerkquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:52 schreef stefmans het volgende:
Zijn gewoon vette shirts.

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef sombogywogy het volgende:
En ja, 69 is een leuke toevoeging en komt van het standje 69, vertelt Roos.
 . Is Roos twaalf?
. Is Roos twaalf?Met "jij bent kankervet" bedoel je ook niet dat iemand scheef loopt van een gigantische tumor, maar dan ga ik het nog niet op m'n shirt zetten.quote:Op maandag 11 september 2006 12:50 schreef jeffreyp het volgende:
tog heel grappid dat deze onnozele mensen echt geen verstand hebben van kleding, als je niet weet wat de betekenis is van DE PUTA MADRE reageer dan ook gewoon niet!!

gooi dicht danquote:Op donderdag 27 december 2007 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, wat een kutick zeg
kom dan met wat nieuws

ik heb het shirt dat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kwam een gozer tegen met een shirt van het merk Puta di madre. Achterop het shirt stond iets in de trant van Gigolo fucks for 500,-.
Het is niet alleen de bedrukking, Puta di Madre. Maar zo heet 't merk. Ze hebben shirts met allerlei schunnige opdrukken.
Iemand bekend met Puta di madre?

en al jaren uit de mode. goed voor paupers. overgenomen door kampers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:44 schreef Goas het volgende:
[..]
hèhè, met jou kan ik praten, ik vind de meeste shirtjes van 'de puta madre' echt vet, op ééntje na, maar dies ook gewoon hondslelijk, maar voor de rest; topmerk

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |