Daarom heb ik ook een shirt met Che Guevara erop met daar onder "I have no idea who this is"quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef globox het volgende:
En 95% van degene die die roze of groene T-shirts dragen zullen niet weten wie Carlito Brigante (Al pacino: Carlito's Way) dat stoort me ook altijd zo aan die mensen die een shirt van Che Guevara lopen zonder uberhaupt te weten wie het is.
Tja, Hitler heeft ook wegen aangelegd....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:29 schreef P4nic het volgende:
Lol, dan zou ik je papa eens de history van Escobar laten lezen.
Die man heeft hele dropen uit de grond gestampt, ziekenhuizen, werk (wel op de plantage's maarja beter dat dan om straat hé)
Yup, wilde niet zeggen dat het goed was hé, maar zonder hem zat de locale bevolking nog veeeeeel dieper. De regering moet die mensen helpen niet de cokebaronnen. Zolang de regering ze aan hun lot overlaat gaan die blijven helpen op de velden en zal er coke genoeg voorradig blijven.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:26 schreef micko het volgende:
[..]
Tja, Hitler heeft ook wegen aangelegd....
Heb m al een tijdje, maar dan in het wit met rode lettersquote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef tony_montana1 het volgende:
[img=http://img217.echo.cx/img217/1277/dscn18344mc.th.jpg]
iemand deze al?
I feel good en het is een normale spaanse uitdrukking.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind die shirts echt walgelijk. Wie gaat er nou rondlopen met de tekst 'moederhoer' of 'hoerenmoeder'*
*Ik weet nog niet welke van de twee het nou is
Niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:28 schreef mie_at_work het volgende:
goirle1 - dinsdag 31 mei 2005 @ 22:26
hoezo??? koop ik pauper namaak dan???
skv wel![]()
Puta = hoerquote:Op zondag 5 juni 2005 13:40 schreef Stretto het volgende:
I feel good en het is een normale spaanse uitdrukking.
De Puta Madre 69 - The expression De Puta Madre was originated in Spain and in italian it means I feel good, I am de puta madre.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Puta = hoer
Madre = moeder
Klootzak is in het Nederlands ook een normale uitdrukking, maar dat betekent niet dat ik daar mee rond ga lopen. Dat is iets voor kneuzen, kneus
Er is geen woord in het nederlands dat er mee te vergelijken is..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Stretto het volgende:
[..]
De Puta Madre 69 - The expression De Puta Madre was originated in Spain and in italian it means I feel good, I am de puta madre.![]()
Wat een kromme vergelijking........![]()
Maargoed kortzichtige mensen zullen er altijd zijn zeg ik zo maar![]()
Ik loop er ook niet in.....maar ik wilde gewoon mijn standpunt verdedigen.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Er is geen woord in het nederlands dat er mee te vergelijken is..
Toch vind ik het een te schreeuwerig merk en 'onwetende' mensen denken nog altijd dat 't hoerenmoeder is.. ik loop er NIET in iig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |