Is met bikkembergs ook zo... Al die kamperhollanders die in dat merk lopen (al dan niet nep)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef renz0r het volgende:
Paupermerk voor paupermensen, was dit jaar in lloret en alle kamperhollanders droegen dat...gelijk afgeknapt van die zooi
hèhè, met jou kan ik praten, ik vind de meeste shirtjes van 'de puta madre' echt vet, op ééntje na, maar dies ook gewoon hondslelijk, maar voor de rest; topmerkquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:52 schreef stefmans het volgende:
Zijn gewoon vette shirts.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef sombogywogy het volgende:
En ja, 69 is een leuke toevoeging en komt van het standje 69, vertelt Roos.
Met "jij bent kankervet" bedoel je ook niet dat iemand scheef loopt van een gigantische tumor, maar dan ga ik het nog niet op m'n shirt zetten.quote:Op maandag 11 september 2006 12:50 schreef jeffreyp het volgende:
tog heel grappid dat deze onnozele mensen echt geen verstand hebben van kleding, als je niet weet wat de betekenis is van DE PUTA MADRE reageer dan ook gewoon niet!!![]()
gooi dicht danquote:Op donderdag 27 december 2007 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, wat een kutick zeg
kom dan met wat nieuws
ik heb het shirt dat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kwam een gozer tegen met een shirt van het merk Puta di madre. Achterop het shirt stond iets in de trant van Gigolo fucks for 500,-.
Het is niet alleen de bedrukking, Puta di Madre. Maar zo heet 't merk. Ze hebben shirts met allerlei schunnige opdrukken.
Iemand bekend met Puta di madre?
en al jaren uit de mode. goed voor paupers. overgenomen door kampers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:44 schreef Goas het volgende:
[..]
hèhè, met jou kan ik praten, ik vind de meeste shirtjes van 'de puta madre' echt vet, op ééntje na, maar dies ook gewoon hondslelijk, maar voor de rest; topmerk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |