quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:09 schreef thabit het volgende:
Mensen, jullie krijgen wat van mij. Omdat jullie allen ze schaamteloos over de datum laten gaan.
[afbeelding]
Ik heb er toch altijd wel eentje bij me als ik naar een potentieel kansrijke situatie ga. Niet dat ik verwacht dat er iets zal gebeuren, maar ik zou het mezelf niet vergeven als ik de kans zou krijgen en het niet zou kunnen omdat ik geen condoom bij me had.quote:
Ik heb dus serieus pas 1 keer condooms gekocht en ook vaak gekregen idd. met promoties enzo. Maar ik zie echt geen reden om nu condooms te hebben. Maar virtuele condooms dat kan wel denk ik, das toch alleen voor webcamsex ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er toch altijd wel eentje bij me als ik naar een potentieel kansrijke situatie ga. Niet dat ik verwacht dat er iets zal gebeuren, maar ik zou het mezelf niet vergeven als ik de kans zou krijgen en het niet zou kunnen omdat ik geen condoom bij me had.
Je weet maar nooit of ze van pas komen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus pas 1 keer condooms gekocht en ook vaak gekregen idd. met promoties enzo. Maar ik zie echt geen reden om nu condooms te hebben. Maar virtuele condooms dat kan wel denk ik, das toch alleen voor webcamsex ?![]()
Dus je zou sex op het eerste gezicht willen hebben..?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er toch altijd wel eentje bij me als ik naar een potentieel kansrijke situatie ga. Niet dat ik verwacht dat er iets zal gebeuren, maar ik zou het mezelf niet vergeven als ik de kans zou krijgen en het niet zou kunnen omdat ik geen condoom bij me had.
Ik snap hem al, je wilt gewoon meteen een vaste relatie, door een kindje te krijgen..... (is toch heel slecht, om een condoom in je portemonnee te dragen?) Ach wat weet ik daar ook van....quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of ze van pas komen.![]()
En het staat bovendien wel goed in mijn portemonnee.![]()
Nou. Zo'n ring in je leren portemonnee die er na jaren meedragen ingewreven is staat erg sexy...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of ze van pas komen.![]()
En het staat bovendien wel goed in mijn portemonnee.![]()
Haha, niet te serieus opvatten he.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou. Zo'n ring in je leren portemonnee die er na jaren meedragen ingewreven is staat erg sexy...
Hey, mannen vinden dat wel stoer!quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou. Zo'n ring in je leren portemonnee die er na jaren meedragen ingewreven is staat erg sexy...
whats that?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:09 schreef thabit het volgende:
Mensen, jullie krijgen wat van mij. Omdat jullie allen ze schaamteloos over de datum laten gaan.
[afbeelding]
Nee die kans is bij mij ook praktisch nihil, maar stel dat he...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Hey, mannen vinden dat wel stoer!![]()
En om op je vraag terug te komen, ik zou niet op het eerste gezicht met iemand in bed belanden (behalve om te slapen)
The first time i bought condoms i was 18 and by the time I had the courage to walk out the store with them they were already past there sell by date.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus pas 1 keer condooms gekocht en ook vaak gekregen idd. met promoties enzo. Maar ik zie echt geen reden om nu condooms te hebben. Maar virtuele condooms dat kan wel denk ik, das toch alleen voor webcamsex ?![]()
ow serieus, ze kijken bij de Kruidvat o.i.d echt niet raar op als je om condooms vraagt hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:33 schreef MouseOver het volgende:
Als je je ervoor schaamt moet je ze bij een seksshop kopen. Daar heb ik ze de eerste keer gehaald, en het voelde heel cool om die dingen daar te kopen terwijl om me heen kereltjes van 40 jaar door boekjes heenbladerden
Dat waren tijden
Als jochie van rond de 16 denk je daar anders over.. vooral als er dames achter de toonbank staan die net een jaartje ouder zijn dan je zelf bentquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow serieus, ze kijken bij de Kruidvat o.i.d echt niet raar op als je om condooms vraagt hoor
I most probably would have spent the summer outside the sex shop looking for a good moment to go insidequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:33 schreef MouseOver het volgende:
Als je je ervoor schaamt moet je ze bij een seksshop kopen. Daar heb ik ze de eerste keer gehaald, en het voelde heel cool om die dingen daar te kopen terwijl om me heen kereltjes van 40 jaar door boekjes heenbladerden
Dat waren tijden
Bij de Etos liggen ze tegenwoordig gewoon in de schappen, dus je kunt ze samen met een tandenborstel en een tube gel afgeven. Geen haan die er naar kraait.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow serieus, ze kijken bij de Kruidvat o.i.d echt niet raar op als je om condooms vraagt hoor
Mega in size or mega in amount of condomsquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:40 schreef Thisbe het volgende:
Jee wat gata het vlot hier!
Om een nuttige bijdrage te doen: ik heb vorige week een mega-verpakking condooms gekocht![]()
Altijd positief blijven denken he?![]()
Nou laten we er maar vanuit gaan dat de meeste mannen gewoon doorsnee zijn, dus ik heb er gewoon lekker veel gekocht!quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:41 schreef no-way het volgende:
[..]
Mega in size or mega in amount of condoms![]()
Inderdaad, Cherry hoeft haar gezicht maar hier te laten zien en we lopen als schoothondjes achter haar aan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:39 schreef RSM het volgende:
CherryLips par example, het lijkt mij echt sterk dat er niet hordes mannen zijn die met jou wel een avondje uit willen.
Cool, rock on dudequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou laten we er maar vanuit gaan dat de meeste mannen gewoon doorsnee zijn, dus ik heb er gewoon lekker veel gekocht!![]()
Ik denk dat ik toch maar eventjes in mijn profiel ga zetten dat ik een vrouwtje benquote:
Cool rock on dudetquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar eventjes in mijn profiel ga zetten dat ik een vrouwtje ben![]()
Had ik jullie toch net iets te hoog ingeschat!![]()
Aangezien in je profiel staat dat je een man bent was het niet echt een heel bizarre gedachte van ons...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar eventjes in mijn profiel ga zetten dat ik een vrouwtje ben![]()
Had ik jullie toch net iets te hoog ingeschat!![]()
Nee hoor...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als jochie van rond de 16 denk je daar anders over.. vooral als er dames achter de toonbank staan die net een jaartje ouder zijn dan je zelf bent
rondhangen met jongens is niks aan. Any way when you meet someone special you`ll make time for him, remember these wordsquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Nou, hordes mannen.... ik zie ze niet... En ik heb het niet zo op internet relaties; gewoon klikken op first sight enzo, alleen zo vaak ga ik niet uit, en ik doe een studie waarbij er eigenlijk alleen wijven rondlopen. En ik ben aan de ene kant idd kieskeurig op mijn eigen manier, dat het echt gelijk moet klikken.
Maar het stomme bij mij is dus altijd, dat als ik een jongen leuk vindt, en hij vindt mij zowaar ook leuk, ik dichtklap en terugstribbel en hem bitcherig negeer enzo. Dus ik ben gewoon een schijtluis die geen zin heeft om een klef stel te worden dat elk vrij moment van de dag in elkaars armen moet liggen en alle vrienden laat vallen () Is het een vorm van onzekerheid? Waarschijnlijk. Ik ben vroeger een beetje gepest door jongens, ben nooit veel met jongens omgegaan, dat kwam pas toen ik ging studeren; toen kwam ik erachter dat er ook gewone gozers bestaan. Ik heb die hele tiener periode met rondhangen met jongens gemist zeg maar.
Maar jullie uitspraken zijn wel goed voor mijn zelfvertrouwen; ik kan er morgen weer tegenaan
Maar dan word ik net zoals al die andere stelletjes die mij hebben laten vallen als bakstenenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:55 schreef no-way het volgende:
[..]
rondhangen met jongens is niks aan. Any way when you meet someone special you`ll make time for him, remember these words![]()
Dat heb ik ook dan, maar dan met meisjes uiteraardquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:53 schreef CherryLips het volgende:
ben nooit veel met jongens omgegaan, dat kwam pas toen ik ging studeren; toen kwam ik erachter dat er ook gewone gozers bestaan. Ik heb die hele tiener periode met rondhangen met jongens gemist zeg maar.
I think hoping that there`s someone out there for you is what its about , thinking that that persons gonna dump you is not very romantic, when you find someone you hang on to him with both hands and don`t ever let go, and if he`s the right one he`ll be doing the same to youquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan word ik net zoals al die andere stelletjes die mij hebben laten vallen als bakstenen![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:59 schreef no-way het volgende:
[..]
I think hoping that there`s someone out there for you is what its about , thinking that that persons gonna dump you is not very romantic, when you find someone you hang on to him with both hands and don`t ever let go, and if he`s the right one he`ll be doing the same to youtrue freinds will understand
Je beheerst de Engelse taal zie ik. Wat is er mis met je moerstaal, of staat Engels interessanter?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:59 schreef no-way het volgende:
[..]
I think hoping that there`s someone out there for you is what its about , thinking that that persons gonna dump you is not very romantic, when you find someone you hang on to him with both hands and don`t ever let go, and if he`s the right one he`ll be doing the same to you![]()
Volgens mij komt de beste knul niet uit Nederland! Nederlands schrijven is erg moeilijk voor buitenlandersquote:Op woensdag 6 april 2005 00:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Je beheerst de Engelse taal zie ik. Wat is er mis met je moerstaal, of staat Engels interessanter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |