Ik hoef jou niet de zwarte piet toe te schuiven. Je bent immers nog altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen postgedrag. Zoals je weet is flamen niet toegestaan volgens de policy. Je kwam het topic namelijk binnen door de TS meteen voor 'zwakbegaafd kutwijf' uit te maken en tekst als 'abortuswaardige herseninhoud'. Jij begon dus met het flamen en niet de anderen. Dat is dan ook meteen de reden waarom jouw posters zijn ge-edit en zijn blijven staan. Doe normaal is dan wel van toepassing lijkt me zo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef BMW_Master het volgende:
@'schatje', dit topic: Mijn haar is weer blond waarom verwijder je 4 andere posts waarop ik reageerde en laat je mijn posts staan, zodat je ze kunt editten? Hier kan ik de logica ervan niet inzien.
Of probeer jij de zwarte piet naar mij toe te schuiven?
Ik heb er naar gekeken MaRySequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
Pimp hier je nieuwe kleding #15
Mag wel wat minder lijkt me?
Ik denk het niet Svenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
Zeg, als IDO dit jaar weer komt, ga jij het dan weer doen?
Waarom nietquote:
Open er gewoon een, als ze hem dichtgooien is er al een.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef MaRySe het volgende:
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk Topic deel 6
is er al een deel 7?
Niet miepen, je scheldt zelf ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
schatje, ik word uitgescholden voor klootzak in het grijze haren topique![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet miepen, je scheldt zelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |