ook gefeliciteerd Uioquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Teun is in ieder geval op een hele mooie datum jarig.
Ze hebben allemaal gewerkt met babyface als producer?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:15 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen:
Boney M
OscarHarris
R Kelly
Rolling stones
(en niet bv Supremes)
Die zingen waarschijnlijk over "baby" in de zin van "schatje", de anderen niet. Maar ik kan dat niet helemaal naar een antwoord vertalen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:38 schreef ranja het volgende:
kijk ook naar wie er niet bijhoren, die noem ik niet voor niks
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:39 schreef Gambolputty het volgende:
Die zingen waarschijnlijk over "baby" in de zin van "schatje", de anderen niet.
erg warmquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:23 schreef pyl het volgende:
Ze hebben allemaal een hit gehad met 'baby' in de titel én een hit met 'daddy' in de titel.
Of is dat al gezegd?
Ze zingen over een ouder/ouders en over baby's/kinderen?quote:
Deze die er wel bijhoren hebben allemaal een hit over een zoontje en de andere over een dochter?quote:
Heeft het misschien met het aantal baby's te maken?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:36 schreef ranja het volgende:
en gek genoeg Donna Summer horen er niet bij.
Hmmm, dat rijmt dan weer niet echt met deze..quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef ranja het volgende:
Neleos maakt het weer warmerMaar nog niet goed
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
R Kelly en de Stones hebben iig meerdere hits gehad met baby. Van die andere 2 weet ik het niet.
Misschien is dat het wel.
Ah, we zijn er weer. En met een mooi lijstje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:55 schreef ranja het volgende:
Pretenders - Kid
Kim Wilde - Kids in america
Eagles - New kid in town
Bryan Adams - Kids wanna rock
Bettie serveert - Kid's alright
Robbie Williams & Kylie Minogue - Kids
Claw boys claw - Super kid
Matthew Wilder - The kids american
Charlie Lownoise & Mental Theo - Streetkids
Deacon blue - Real gone kid
quote:
Iedereen kent toch Bolle Jan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef ranja het volgende:
Rene Froger kan ik niet goed rekenen, ten minste voor zover ik weet was/is zijn vader 'slechts' een lokale held.
Jacob Zimmerman ken ik niet (z'n vader wel)
Ben het er niet mee eens, maar ja....jij bepaalt...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef ranja het volgende:
Punt gaat naar Berkery of Roofingburner afhankelijk van wat Jacob Zimmerman in de muziek doet
Ja maar jij hebt ook Jacob Zimmerman -Dylanquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De mijne zijn ook goed hoor, dus RoofingBurner zou het sowieso niet worden.
Ben het er nog steeds niet mee eens...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook Jacob Zimmerman -DylanDus als die goed is (wat dus ook zo is) gaat berkery voor, als die niet goed geweest zou zijn zou jij ook afgevallen zijn
Sorry. Maar inderdaad, bovendien is de Kelly family ook nogal dubieus aangezien die vader gewoon met de Kelly family zelf z'n hits had en niet los daarvan (zover ik weet).quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:16 schreef peaceman het volgende:
Ben het er niet mee eens, maar ja....jij bepaalt...
Er stond niet in de vraag dat dat niet mocht.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Sorry. Maar inderdaad, bovendien is de Kelly family ook nogal dubieus aangezien die vader gewoon met de Kelly family zelf z'n hits had en niet los daarvan (zover ik weet).
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef RoofingBurner het volgende:
De zoon van John McEnroe?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ah, Warren Cuccurullo.
Wereldmuziek, blues, techno, jazz, moderne metal...en nog veel meer!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Tjezus, newbie, wat weet jij nou niet.....![]()
Dan zou ik bijna zeggen Bolle Jan, maar das vast niet goed.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn, dat de naam al gevallen is vandaag...![]()
pyl + 1quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef pyl het volgende:
Dikke Lul Band?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:24 schreef GLO het volgende:
Tipper Gore, de vrouw van Al.
Bijna..quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
GLO +1
Hij werd nét geen president, Lewisbinford...![]()
een website?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Wat is King Tuts Wah Wah Hut en waar kunnen we die vinden?
de moslimnaam van Micheal jackson en binnenkort te zien in Jailquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Dat is waarschijnlijk niet het koningsgraf van Toetanchamon in Thebe.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Dat is een musical over Elvis uitgevoerd in het Swahili, te zien in het circustheater in Scheveningenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Die van de website of zijn jazz tent in Cuba?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:36 schreef GLO het volgende:
Erg leuk bedacht allemaalmaar alleen timbob is warm.
damn woman! I be hot!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:36 schreef GLO het volgende:
Erg leuk bedacht allemaalmaar alleen timbob is warm.
Wist je niet dat Michael allang dood is? Volgens The Onion dan...quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
de moslimnaam van Micheal jackson en binnenkort te zien in Jail
Allebei, more or less.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef timbob het volgende:
[..]
damn woman! I be hot!
ik neem aan dat je dan die club noemt.. en niet de website?
Bon appetitquote:oh, ik ga eten trouwens.
Er zijn elementen in die zin die op waarheid berustenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus het is een krap klein clubje met louche jazz muzikanten dat te vinden is op www.kingtutswahwahhut.com ?
Is het een club ergens in Groot Britannie die, a la Fabchannel van Paradiso, concerten ook (live?) uitzend op internet? Of zelfs enkel op internet, dus zonder live publiek?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Er zijn elementen in die zin die op waarheid berusten
Hint: King Tuts kreeg in 2001 een prijs uitgereikt door BBC Radio 1
Ja, ik zat van de week met instellingen te klooien en weet nu niet meer hoe ik ze terug moet zettenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:46 schreef GLO het volgende:
BTW Sack, houd jij je aanwezigheid tegenwoordig verborgen
En toen zag ie dat er gewoon een link opties bovenaan elke pagina staatquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik zat van de week met instellingen te klooien en weet nu niet meer hoe ik ze terug moet zetten
ik wilde het net gaan uitleggenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En toen zag ie dat er gewoon een link opties bovenaan elke pagina staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet dat internet, King Tut heeft gewoon een site, that's all.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is het een club ergens in Groot Britannie die, a la Fabchannel van Paradiso, concerten ook (live?) uitzend op internet? Of zelfs enkel op internet, dus zonder live publiek?
Had ik al verteld dat ik voor het eerst sinds jaren weer wiet rook?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ik wilde het net gaan uitleggen
Goedemorgen
Dat komt het dichts in de buurtquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:58 schreef belsen het volgende:
Edinburgh.
Ae fond kiss voor belsen!quote:
Rod Stewart komt niet uit walesquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:05 schreef belsen het volgende:
Wie hoort er niet in dit rijtje thuis en waarom niet?Manic Street Preachers Super Furry Animals Tom Jones McLusky Rod Steward
Dat bedoelde ik.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rod, want de rest is goed gespeld
Volgens mij zit ik vrij close (of misschien wel goed)quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:13 schreef Neleos het volgende:
It's WU Motherfucker, WU- Tang Motherfucker
[afbeelding]
Mag ik de 9 originele leden van The Wu-Tang Clan.
Heel close. Er moet er eentje uit.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik vrij close (of misschien wel goed)
RZA, GZA, Method man, ghostface killa, ODB, Raekwon, U-god, inspecta deck en killah priest?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Masta (Master?) Killa (Killer?) toch ook?
Maar ik zei niet voor wie in de plaats, en ik ga d'r vandoor nu dus ik kan sowieso geen nieuwe vraag doen als 't zo klopt ...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
hmm...killa priest dan voor cappadonna misschien?
Kut....sack is rightNu weet ik het weer
Mooi mijn als enige 100% goed gespelde lijstje overgenomen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Mooi op tijd ingesprongen.
SackBlabbath +1
Ol' Dirty Bastard
The RZA
The GZA
Method Man
Ghostface Killah
Inspectah Deck
Raekwon
U-God
Masta Killa
Ook goedquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Mooi op tijd ingesprongen.
SackBlabbath +1
Ol' Dirty Bastard
The RZA
The GZA
Method Man
Ghostface Killah
Inspectah Deck
Raekwon
U-God
Masta Killa
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Mooi mijn als enige 100% goed gespelde lijstje overgenomen...
Helemaal goed, mister hiphophartquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
EPMD toch?
Man, mijn oude hiphophart breekt ineens open.... Wu-Tang Clan vragen, eitjes.
Bolle Jan heeft ook de tipparade gehaald...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:27 schreef ranja het volgende:
Zappa heeft wel de tipparade gehaald, die wou ik nog wel door de vingers zien
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:43 schreef bigshadow het volgende:
Red square - The martial fighter is pointing at my fake boobs?
Thxquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:44 schreef timbob het volgende:
[..]!
ik zou bijna een puntje voor creativiteit geven
de bovenste twee plaatjes zijn de artiest
onderste twee de titel
quote:
Squarepusher - Big loada?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:53 schreef timbob het volgende:
[..]
waar haaaaaaaaaaaaaaal je het vandaan?
de artiest is 1 woord
de titel 2
en uiteraard in de electronische richting
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:06 schreef bigshadow het volgende:
Squarepusher - Go plastic?
Jeppe, was een beetje een inkopperquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
death cab for cutie - The Photo album
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef peaceman het volgende:
Bolle Jan heeft ook de tipparade gehaald...
Even gechecked toen ik thuis kwam![]()
Daar kan ik wel een beetje inkomen hoor... ken die voornamen namelijk niet, hoopte op wat coulantie inzake mijn lage rankingquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar goed je hebt nog wel wat twijfelgevallen en bovendien vroeg ik om artiesten en Wilson Phillips en Kelly family zijn bands
![]()
Had je The Judds ook goed gerekend?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar goed je hebt nog wel wat twijfelgevallen en bovendien vroeg ik om artiesten en Wilson Phillips en Kelly family zijn bands
![]()
Johnny Kraaijkamp..quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:50 schreef Berkery het volgende:
't was een beetje gokken met de Neubauten![]()
Anyway, vrijdag komt de film 'Kruimeltje' op TV
Welke bekende muzikant heeft een piepklein rolletje in deze film?
Definëer "piepklein"quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zijn rol zou ik niet piepklein willen noemen![]()
Is al wat warmer dan Johnny Kraajkampquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:57 schreef timbob het volgende:
ik gooi huub vd lubbe ertegenaan
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen in de vraag zag staan was Hennie Vrienten.
Nog goed ook. Las laatst iets over hem en dat hij tegenwoordig filmmuziek maakt. Vandaar dat ik aan hem dacht.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Berkery het volgende:
![]()
Hij is de pianist in de bioscoop, en ik had hem ook niet herkend, maar zag 'm staan op de aftiteling
UIO_AMS + 1
Luie donder dat je er bentquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog goed ook. Las laatst iets over hem en dat hij tegenwoordig filmmuziek maakt. Vandaar dat ik aan hem dacht.
Maar ik ga nu verder met iets anders, dus als die man met die lama zich geroepen voelt, mag hij wel een vraag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |