Iedereen kent toch Bolle Jan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef ranja het volgende:
Rene Froger kan ik niet goed rekenen, ten minste voor zover ik weet was/is zijn vader 'slechts' een lokale held.
Jacob Zimmerman ken ik niet (z'n vader wel)
Ben het er niet mee eens, maar ja....jij bepaalt...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef ranja het volgende:
Punt gaat naar Berkery of Roofingburner afhankelijk van wat Jacob Zimmerman in de muziek doet
Ja maar jij hebt ook Jacob Zimmerman -Dylanquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De mijne zijn ook goed hoor, dus RoofingBurner zou het sowieso niet worden.
Ben het er nog steeds niet mee eens...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook Jacob Zimmerman -DylanDus als die goed is (wat dus ook zo is) gaat berkery voor, als die niet goed geweest zou zijn zou jij ook afgevallen zijn
Sorry. Maar inderdaad, bovendien is de Kelly family ook nogal dubieus aangezien die vader gewoon met de Kelly family zelf z'n hits had en niet los daarvan (zover ik weet).quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:16 schreef peaceman het volgende:
Ben het er niet mee eens, maar ja....jij bepaalt...
Er stond niet in de vraag dat dat niet mocht.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Sorry. Maar inderdaad, bovendien is de Kelly family ook nogal dubieus aangezien die vader gewoon met de Kelly family zelf z'n hits had en niet los daarvan (zover ik weet).
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef RoofingBurner het volgende:
De zoon van John McEnroe?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ah, Warren Cuccurullo.
Wereldmuziek, blues, techno, jazz, moderne metal...en nog veel meer!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Tjezus, newbie, wat weet jij nou niet.....![]()
Dan zou ik bijna zeggen Bolle Jan, maar das vast niet goed.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn, dat de naam al gevallen is vandaag...![]()
pyl + 1quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef pyl het volgende:
Dikke Lul Band?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:24 schreef GLO het volgende:
Tipper Gore, de vrouw van Al.
Bijna..quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
GLO +1
Hij werd nét geen president, Lewisbinford...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |