een website?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Wat is King Tuts Wah Wah Hut en waar kunnen we die vinden?
de moslimnaam van Micheal jackson en binnenkort te zien in Jailquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Dat is waarschijnlijk niet het koningsgraf van Toetanchamon in Thebe.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Dat is een musical over Elvis uitgevoerd in het Swahili, te zien in het circustheater in Scheveningenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
Die van de website of zijn jazz tent in Cuba?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:36 schreef GLO het volgende:
Erg leuk bedacht allemaalmaar alleen timbob is warm.
damn woman! I be hot!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:36 schreef GLO het volgende:
Erg leuk bedacht allemaalmaar alleen timbob is warm.
Wist je niet dat Michael allang dood is? Volgens The Onion dan...quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
de moslimnaam van Micheal jackson en binnenkort te zien in Jail
Allebei, more or less.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef timbob het volgende:
[..]
damn woman! I be hot!
ik neem aan dat je dan die club noemt.. en niet de website?
Bon appetitquote:oh, ik ga eten trouwens.
Er zijn elementen in die zin die op waarheid berustenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus het is een krap klein clubje met louche jazz muzikanten dat te vinden is op www.kingtutswahwahhut.com ?
Is het een club ergens in Groot Britannie die, a la Fabchannel van Paradiso, concerten ook (live?) uitzend op internet? Of zelfs enkel op internet, dus zonder live publiek?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Er zijn elementen in die zin die op waarheid berusten
Hint: King Tuts kreeg in 2001 een prijs uitgereikt door BBC Radio 1
Ja, ik zat van de week met instellingen te klooien en weet nu niet meer hoe ik ze terug moet zettenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:46 schreef GLO het volgende:
BTW Sack, houd jij je aanwezigheid tegenwoordig verborgen
En toen zag ie dat er gewoon een link opties bovenaan elke pagina staatquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik zat van de week met instellingen te klooien en weet nu niet meer hoe ik ze terug moet zetten
ik wilde het net gaan uitleggenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En toen zag ie dat er gewoon een link opties bovenaan elke pagina staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet dat internet, King Tut heeft gewoon een site, that's all.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is het een club ergens in Groot Britannie die, a la Fabchannel van Paradiso, concerten ook (live?) uitzend op internet? Of zelfs enkel op internet, dus zonder live publiek?
Had ik al verteld dat ik voor het eerst sinds jaren weer wiet rook?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ik wilde het net gaan uitleggen
Goedemorgen
Dat komt het dichts in de buurtquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:58 schreef belsen het volgende:
Edinburgh.
Ae fond kiss voor belsen!quote:
Rod Stewart komt niet uit walesquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:05 schreef belsen het volgende:
Wie hoort er niet in dit rijtje thuis en waarom niet?Manic Street Preachers Super Furry Animals Tom Jones McLusky Rod Steward
Dat bedoelde ik.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rod, want de rest is goed gespeld
Volgens mij zit ik vrij close (of misschien wel goed)quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:13 schreef Neleos het volgende:
It's WU Motherfucker, WU- Tang Motherfucker
[afbeelding]
Mag ik de 9 originele leden van The Wu-Tang Clan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |