quote:Op maandag 4 april 2005 15:31 schreef lubje25 het volgende:
tvp
Ja een tikfoutje. ik probeer 'm te verbeteren, maar ons lieve forum zegt dit terug:quote:Op maandag 4 april 2005 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
verdwaald topicje ertussen?
het enige dat ik hoef te doen is de een-na-onderste te vervangen in 684662 en dat vertikt het forum werkelijk te doen...quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
ganz correctquote:Op maandag 4 april 2005 15:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Semisonic
er staan teveel links inquote:Op maandag 4 april 2005 15:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
En het forum weigert de OP gewoonweg aan te laten passen...![]()
Of we verspreiden de OP over twee postsquote:Op maandag 4 april 2005 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
kan de vorige topicslijst niet beperkt worden tot de laatste 10 of zo?
Ik had er als probeersel 20 uitgehaald en mijn wijziging geprobeerd. Maar het lukt nog steeds nietquote:Op maandag 4 april 2005 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
er staan teveel links in
kan de vorige topicslijst niet beperkt worden tot de laatste 10 of zo?
Het is nu ook niet meer te wijzigen. Zelfs door mij niet. Voor een volgende keer bedoelde ik ook.quote:Op maandag 4 april 2005 15:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik had er als probeersel 20 uitgehaald en mijn wijziging geprobeerd. Maar het lukt nog steeds niet![]()
Ik ben al een half uur constant aan het proberen, maar ik geef het op. Degene die de volgende OP maakt mag het wat mij betreft verbeteren
![]()
Ofquote:
Ah, toch nog iemandquote:
Dat is de alom bekende 'grote-openingspost bug'quote:Op maandag 4 april 2005 15:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ja een tikfoutje. ik probeer 'm te verbeteren, maar ons lieve forum zegt dit terug:
het enige dat ik hoef te doen is de een-na-onderste te vervangen in 684662 en dat vertikt het forum werkelijk te doen...
hij was stiekem toch geen homo?quote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Nieuwe:
Wat was er aan de hand met Georgie Boy"?
Leg 's uit?quote:Op maandag 4 april 2005 16:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat is het juiste antwoord Timbob +1
Nee, da's niet helemaal goed, maar ik heb te snel gelezen.quote:
quote:Op maandag 4 april 2005 17:37 schreef GLO het volgende:
OK, laat ik 's wat gokken: Ursula Rucker?
Kijk 's aanquote:
Een beetje. Zit wel in de (hippe) dancehoek.quote:Op maandag 4 april 2005 17:57 schreef ranja het volgende:
Ik zit te denken aan een house plaatje maar kan de naam van die band niet meer bedenken
Kan dat wel kloppen qua muziek?
Mais non.quote:Op maandag 4 april 2005 18:01 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon vive la fete roupen
quote:Stonden enkele jaren bekend als leveranciers van rauwe energie met Galacticamendum. In die fromatie onderscheidden ze zich meteen van de andere Live With Laptop acts met een stomende en energieke performance. Met hun nieuwe groepsnaam worden ze geïnspireerd tot een nieuwe uitdaging. Ze besluiten mashups te maken op basis van de favoriete platen uit hun collectie. Zij willen Eminem wel eens horen over Aphex Twins en Nas over Suicide. Op hun tweede full album’ Talk To The machine’ is het gedaan met de bootlegs, tijd voor volwaardige&
nummers. Het instrumentarium wordt uitgebreid met gitaar, analoge synths en de eigen stem.Hun songs houden het midden tussen punk en dance, maar dragen de onmiskenbare stempel van
&
: rauw en energiek! Ze hebben meer in petto dan bootlegs en mash-ups. Crashed out on the edge between Dance and Punk.
Oh, je had het goede antwoord al!quote:Op maandag 4 april 2005 18:06 schreef lubje25 het volgende:
Nid &Sancy
Zolang je google niet gebruikt met als doel het antwoord te vinden EN het punt te scoren mag het....quote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef LewisBinford het volgende:
Google is niet helemaal de bedoeling, lijkt me..![]()
Ik heb het opgezocht omdat ik het niet wist, maar heb het antwoord toch niet gepost?quote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef LewisBinford het volgende:
Google is niet helemaal de bedoeling, lijkt me..![]()
Precies. DUs gebruikte je het om het antwoord te vinden, maar niet om het punt te scoren...quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht omdat ik het niet wist, maar heb het antwoord toch niet gepost?
Op deze manier loopt het topic vaak wat sneller als de vraagsteller even weg is...
...En dat mag wel! Evenals je eigen cd-collectie raadplegenquote:Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. DUs gebruikte je het om het antwoord te vinden, maar niet om het punt te scoren...
Nu maar hopen dat hij/zij het begrepen heeftquote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
...En dat mag wel! Evenals je eigen cd-collectie raadplegen
Dat is flauw van degenen die dat doen, ik in elk geval niet... waarom denk je dat ik zo laag staquote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jammer genoeg lijkt er nog opvallend vaak pas een goed antwoord te worden gegeven na een Google-bare hint. Maar dat kan aan mij liggen..
Maar ook dat doet het topic sneller lopen, natuurlijk
jij met je foto'squote:Op maandag 4 april 2005 18:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ghehe
Ik doe het liefst ook niet Google-bare vragen. Om te stellen.
Het zijn juist de foto's die mij een paar puntjes opgeleverd hebbenquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jammer genoeg lijkt er nog opvallend vaak pas een goed antwoord te worden gegeven na een Google-bare hint. Maar dat kan aan mij liggen..
Het loopt nu iig helemaal niet...quote:Maar ook dat doet het topic sneller lopen, natuurlijk
echt?quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tegenwoordig doe ik niet veel moeite meer voor de puntjes, er is ook nog leven naast Fok!...
ik google hier zelden. als ik t niet weet, maar een pvdt vind en ik ga bv. zo naar bed, dan evt. wel.quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, daar kom je dan al snel op uit, he?
100%quote:Op maandag 4 april 2005 20:00 schreef Berkery het volgende:
Earth, Wind & Fire
Emerson, Lake & Palmer
Underworld
Waterboys
quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In het begin van mijn Fok! periode dook ik na iedere vraag de cd-kast in en had ik de Oor (het Oor?) binnen handbereik. maar een opgegoogled antwoord posten...![]()
Misschien moeten we even specifiek muziekbladen erbijzetten?quote:Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken bij het beantwoorden.
Neen, maar je zit geografisch gezien wel wat dichter in de buurt dan Gambolputtyquote:Op maandag 4 april 2005 20:31 schreef Neleos het volgende:
Is het vielleicht De Amersfoorstse Cooperatie![]()
Het is een nederlandse band jah. Niet uit Utrechtquote:Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Neleos het volgende:
Utrecht?
Kinderen voor kinderen #32?quote:Op maandag 4 april 2005 20:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is een nederlandse band jah. Niet uit Utrecht
quote:
Zeg meneer Belsen. Wil je eens ophouden met het lezen van mijn gedachten??quote:
* belsen zegt niet, maar moppelt iets instemmends...quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar ook dat doet het topic sneller lopen, natuurlijk
Hé, hé, hé, jij had het uitroepteken niet!quote:Op maandag 4 april 2005 20:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zeg meneer Belsen. Wil je eens ophouden met het lezen van mijn gedachten??![]()
Dit is niet normaal meer. letterlijk hetzelfde zeggen in dezelfde minuut![]()
De taktiek is Ctrl-F5 ipv F5 zodat je niet de hele tijd tegen de cache van de proxyserver speelt...quote:Op maandag 4 april 2005 21:02 schreef peaceman het volgende:
Ik heb dit jaar als doel in Trivia om de tactiek te leren kennen en wat puntjes hier en daar te sprokkelen en volgend jaar (mits mijn werk dat toe laat) jullie het leven zuur te maken hahaha.... (en ik sliep vredig verder.....)
Wow, een nieuwe tactiek!quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De taktiek is Ctrl-F5 ipv F5 zodat je niet de hele tijd tegen de cache van de proxyserver speelt...![]()
Merk niet echt verschil...quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De taktiek is Ctrl-F5 ipv F5 zodat je niet de hele tijd tegen de cache van de proxyserver speelt...![]()
zodat je alle plaatjes opnieuw moet inladen?quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je mag onze proxyserver wel hebben...quote:
En dat zegt Johan Gambolputty de von Ausfern-schlenden-schplended-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-quote:Op maandag 4 april 2005 21:05 schreef Gambolputty het volgende:
Rare naam voor een band trouwens, "Is het niet gewoon Beef!"
Dan heb het niet nodigquote:Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
zodat je alle plaatjes opnieuw moet inladen?
en als je nou es geen proxy gebruikt?
quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
En dat zegt Johan Gambolputty de von Ausfern-schlenden-schplended-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-
dangle-dongle-dungle-burstein-von-knacker-thrasher-applebanger-horowitz-
ticolensic-grander-knotty-spelltinkle-grandlich-grumblemeyer-spelterwasser-
kurstlich-himbleeisen-bahnwagen-gutenabend-bitte-ein-nurnburger-bratwustle-
gernspurten-mitz-weimache-luber-hundsfut-gumberaber-shoedanker-kalbsfleisch-
mittler-aucher von Haukopft of Ulm
Nee, het is een recent bandje.quote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef pyl het volgende:
Belsen: is het Supersister?
Geen Voicst, voor mij iets recenters.quote:
Ik vond juist het naprogramma (ik neem aan dat je Betty Serveert bedoelt) voor de zoveelste keer weer erg tegenvallen, maar ik kwam dan ook voor Voicst.quote:Op maandag 4 april 2005 21:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze 2 keer gezien, beide keer me afgevraagd waarom een goeie band die ik wou zien zoiets in het voorprogramma neemtDe 1e keer dat ik ze zag wist ik nog niet eens dat het Voicst was... de 2e keer dat ik ze zag wist ik niet dat ik ze al eens eerder had gezien dus zonder vooroordeel of wat dan ook weer besloten dat het niks was
Nee, dat is de Duitse release, die je nu overal ziet liggen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:36 schreef ranja het volgende:
recenter dan Voicst.... Gem? volgens mij hebben die net een album uit, of is dat hun 2e al...
Disque Pop?quote:Op maandag 4 april 2005 21:47 schreef Z het volgende:
LPG? Das toevallig ook de Disque Pop ...
quote:Op maandag 4 april 2005 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Queen Latifah toch?
Klopt, Dave is het nietquote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef GLO het volgende:
Dave SwarbrickNee hè, die ziet er niet zo uit.
Neuh, kijk naar z'n effecten-rek. Meneer rockte er lustig op losquote:Op maandag 4 april 2005 22:48 schreef GLO het volgende:
Ziet er wél folky uit, klopt dat iig?
Hm. Jean-Luc Ponty dan?quote:Op maandag 4 april 2005 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, kijk naar z'n effecten-rek. Meneer rockte er lustig op los
Half dan, want je spelt het Natalie...quote:Op maandag 4 april 2005 23:12 schreef belsen het volgende:
Nathaly Cole valt volgens mij wel te ontcijferen.
Ik ben ook uitgeschakeld.quote:Op maandag 4 april 2005 23:13 schreef ranja het volgende:
Makkelijk te lezen bij mijIk zal niet meer meedoen.
Of net als ik een beter beeldscherm. Want daar zal het dan wel aan liggen...quote:Op maandag 4 april 2005 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Lijkt me toch handiger om een andere vraag te doen. Belsen is de enige die een bril nodig heeft
Trustquote:Op maandag 4 april 2005 23:21 schreef timbob het volgende:
kool keith - black elvis
tosca - chocolate elvis
truste
Moet kunnen zo 'savonds laatquote:Op maandag 4 april 2005 23:30 schreef ranja het volgende:
ik kom niet verder dan 4 maar met die van Timbob zijn het er wel 6
Welja. Had-ie maar niet weg moeten gaan. Laat maar zien.quote:Op maandag 4 april 2005 23:30 schreef ranja het volgende:
ik kom niet verder dan 4 maar met die van Timbob zijn het er wel 6
Deze had ik ook. En er is ook nog een nummer dat Who is Elvis heet.quote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef ranja het volgende:
Danny Mirror - I remember Elvis Presley
Dire straits - Calling Elvis
Mooi hoorquote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef ranja het volgende:
Living clour - Elvis is dead
Kirsty MacColl - There's a guy works down the chip shop swears he's Elvis
Danny Mirror - I remember Elvis Presley
Dire straits - Calling Elvis
Kool Keith - Black Elvis![]()
Tosca - Chocolate Elvis![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2005 23:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Deze had ik ook. En er is ook nog een nummer dat Who is Elvis heet.
Stond op Techno Trance, maar weet niet van wie het is.
Elvis - Who Is Phenominiaquote:Op maandag 4 april 2005 23:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ondertussen wel.
Phenominia - Who Is Elvis
Kan gebeurenquote:Techno Trance was mijn allereerste cd![]()
Klinkt als een hele goede cdquote:Op maandag 4 april 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn eerste cd was Hitparade Italia
die zat nog in de tweedehands cd-speler die ik kocht
jawel, en nu zekerquote:Op maandag 4 april 2005 23:47 schreef GLO het volgende:![]()
Je wilt niet weten wat er in de tweedehands jukebox zat die ik kocht...
Jawelquote:Op maandag 4 april 2005 23:47 schreef GLO het volgende:![]()
Je wilt niet weten wat er in de tweedehands jukebox zat die ik kocht...
Nog wel.quote:Op maandag 4 april 2005 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Lijkt me toch handiger om een andere vraag te doen. Belsen is de enige die een bril nodig heeft
Ik heb het verdrongenquote:
Lijkt mij nogal engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, echt waar? Vind je dat niet doodeng? Ik zou ook heel graag van mijn bril af willen, daar niet van. Ben dus errug benieuwd naar je ervaringen straks!quote:
Das vet hip tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:11 schreef GLO het volgende:
Het zijn allemaal blanke bands met een zwarte vocalist?
Is zij ook gokbaar?quote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
Glo ik denk dat jij haar solo albums wel kan/zou kunnen waarderen
erg gokbaar dusquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:59 schreef bigshadow het volgende:
Die dame van je avatar dus? April march ofzo? (spiekmodus)
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:59 schreef bigshadow het volgende:
Die dame van je avatar dus? April march ofzo? (spiekmodus)
Ik ken April alleen van jouw avatar (en quizvragen...). Heb wel het betreffende album besteld, voor een prikkie. De recensies deden mij watertanden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:02 schreef ranja het volgende:
[..]
erg gokbaar dus
bigshadow +1
April was bandlid bij Pussywillows, Shitbirds en Haves, rest zijn projecten/samenwerkingen.
Noppe, het is geen nederlandse band al komen ze hier wel graagquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:05 schreef Neleos het volgende:
Kane?
Dat plaatje is wel geinig, maar het kan echt van alles zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Noppe, het is geen nederlandse band al komen ze hier wel graag
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:05 schreef ranja het volgende:
Oh, Chick habit? Ben benieuwd wat je er van vind
Live?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:15 schreef bigshadow het volgende:
Jullie worden heel warm, denk levendig door zou ik zeggen
Met zulke levendige hints kan het niet missenquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, dat is de band die ik zoek! Goed gelezen
GLO + 1
[afbeelding]
quote:Wie ging er op 5 april 2005, om 1.37 uur slapen, omdat hij moe was, slapen in zijn slaapkamer in het oosten des lands, in het bijzijn van... eehm... zijn bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:37 schreef Neleos het volgende:
[..]Hè, nu weet ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
how come wrong numbers are never busy?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
What's his name Garcia van the grateful dead?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
Frank Sinatra!
Nope, het is een Brit en zat vroeger in een hele bekende band maar verliet de band voordat het echt doorbrak.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:16 schreef GLO het volgende:
Kiss van Prince?
Ooh, dinges van Duran Duran. K*t, hoe heet die gast nou ook weer?quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nope, het is een Brit en zat vroeger in een hele bekende band maar verliet de band voordat het echt doorbrak.
You're way off base.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Ooh, dinges van Duran Duran. K*t, hoe heet die gast nou ook weer?
Nee. Ben gewoon vastgelopen. Nog een aanwijzinkje misschien?quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:35 schreef Nickthedick het volgende:
Heb je jezelf gediskwalificeerd door 'm op te zoeken?
Wacht 's even; je bedoelt toch niet Peter Gabriel hè? Met Sledgehammer en dat duet is dan met Kate Bush. Maar Genesis was al groot in zijn tijd...quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef Nickthedick het volgende:
In het zelfde jaar (1986) heeft deze artiest ook nog een duet opgenomen die het ook erg goed deed.
EINDELIJK!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Wacht 's even; je bedoelt toch niet Peter Gabriel hè? Met Sledgehammer en dat duet is dan met Kate Bush. Maar Genesis was al groot in zijn tijd... [afbeelding]
Hè hè, was dat afzien... Ja, Genesis zou nog veel groter worden, maar op dat moment waren ze bij de serieuze muziekliefhebber echt ook al wereldberoemd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
EINDELIJK!!!
GLO +1
Hij is in 1975 gekapt met Genesis, ze waren toen nog niet zo groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |