Ik vond juist het naprogramma (ik neem aan dat je Betty Serveert bedoelt) voor de zoveelste keer weer erg tegenvallen, maar ik kwam dan ook voor Voicst.quote:Op maandag 4 april 2005 21:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze 2 keer gezien, beide keer me afgevraagd waarom een goeie band die ik wou zien zoiets in het voorprogramma neemtDe 1e keer dat ik ze zag wist ik nog niet eens dat het Voicst was... de 2e keer dat ik ze zag wist ik niet dat ik ze al eens eerder had gezien dus zonder vooroordeel of wat dan ook weer besloten dat het niks was
Nee, dat is de Duitse release, die je nu overal ziet liggen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:36 schreef ranja het volgende:
recenter dan Voicst.... Gem? volgens mij hebben die net een album uit, of is dat hun 2e al...
Disque Pop?quote:Op maandag 4 april 2005 21:47 schreef Z het volgende:
LPG? Das toevallig ook de Disque Pop ...
quote:Op maandag 4 april 2005 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Queen Latifah toch?
Klopt, Dave is het nietquote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef GLO het volgende:
Dave SwarbrickNee hè, die ziet er niet zo uit.
Neuh, kijk naar z'n effecten-rek. Meneer rockte er lustig op losquote:Op maandag 4 april 2005 22:48 schreef GLO het volgende:
Ziet er wél folky uit, klopt dat iig?
Hm. Jean-Luc Ponty dan?quote:Op maandag 4 april 2005 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, kijk naar z'n effecten-rek. Meneer rockte er lustig op los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |