quote:
Zeg meneer Belsen. Wil je eens ophouden met het lezen van mijn gedachten??quote:
* belsen zegt niet, maar moppelt iets instemmends...quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jammer genoeg lijkt er nog opvallend vaak pas een goed antwoord te worden gegeven na een Google-bare hint. Maar dat kan aan mij liggen..
Maar ook dat doet het topic sneller lopen, natuurlijk
Hé, hé, hé, jij had het uitroepteken niet!quote:Op maandag 4 april 2005 20:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zeg meneer Belsen. Wil je eens ophouden met het lezen van mijn gedachten??![]()
Dit is niet normaal meer. letterlijk hetzelfde zeggen in dezelfde minuut![]()
De taktiek is Ctrl-F5 ipv F5 zodat je niet de hele tijd tegen de cache van de proxyserver speelt...quote:Op maandag 4 april 2005 21:02 schreef peaceman het volgende:
Ik heb dit jaar als doel in Trivia om de tactiek te leren kennen en wat puntjes hier en daar te sprokkelen en volgend jaar (mits mijn werk dat toe laat) jullie het leven zuur te maken hahaha.... (en ik sliep vredig verder.....)
Wow, een nieuwe tactiek!quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De taktiek is Ctrl-F5 ipv F5 zodat je niet de hele tijd tegen de cache van de proxyserver speelt...![]()
Merk niet echt verschil...quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De taktiek is Ctrl-F5 ipv F5 zodat je niet de hele tijd tegen de cache van de proxyserver speelt...![]()
zodat je alle plaatjes opnieuw moet inladen?quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je mag onze proxyserver wel hebben...quote:
En dat zegt Johan Gambolputty de von Ausfern-schlenden-schplended-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-quote:Op maandag 4 april 2005 21:05 schreef Gambolputty het volgende:
Rare naam voor een band trouwens, "Is het niet gewoon Beef!"
Dan heb het niet nodigquote:Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
zodat je alle plaatjes opnieuw moet inladen?
en als je nou es geen proxy gebruikt?
quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
En dat zegt Johan Gambolputty de von Ausfern-schlenden-schplended-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-
dangle-dongle-dungle-burstein-von-knacker-thrasher-applebanger-horowitz-
ticolensic-grander-knotty-spelltinkle-grandlich-grumblemeyer-spelterwasser-
kurstlich-himbleeisen-bahnwagen-gutenabend-bitte-ein-nurnburger-bratwustle-
gernspurten-mitz-weimache-luber-hundsfut-gumberaber-shoedanker-kalbsfleisch-
mittler-aucher von Haukopft of Ulm
Nee, het is een recent bandje.quote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef pyl het volgende:
Belsen: is het Supersister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |