Zolang je google niet gebruikt met als doel het antwoord te vinden EN het punt te scoren mag het....quote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef LewisBinford het volgende:
Google is niet helemaal de bedoeling, lijkt me..![]()
Ik heb het opgezocht omdat ik het niet wist, maar heb het antwoord toch niet gepost?quote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef LewisBinford het volgende:
Google is niet helemaal de bedoeling, lijkt me..![]()
Precies. DUs gebruikte je het om het antwoord te vinden, maar niet om het punt te scoren...quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht omdat ik het niet wist, maar heb het antwoord toch niet gepost?
Op deze manier loopt het topic vaak wat sneller als de vraagsteller even weg is...
...En dat mag wel! Evenals je eigen cd-collectie raadplegenquote:Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. DUs gebruikte je het om het antwoord te vinden, maar niet om het punt te scoren...
Nu maar hopen dat hij/zij het begrepen heeftquote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
...En dat mag wel! Evenals je eigen cd-collectie raadplegen
Dat is flauw van degenen die dat doen, ik in elk geval niet... waarom denk je dat ik zo laag staquote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jammer genoeg lijkt er nog opvallend vaak pas een goed antwoord te worden gegeven na een Google-bare hint. Maar dat kan aan mij liggen..
Maar ook dat doet het topic sneller lopen, natuurlijk
jij met je foto'squote:Op maandag 4 april 2005 18:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ghehe
Ik doe het liefst ook niet Google-bare vragen. Om te stellen.
Het zijn juist de foto's die mij een paar puntjes opgeleverd hebbenquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jammer genoeg lijkt er nog opvallend vaak pas een goed antwoord te worden gegeven na een Google-bare hint. Maar dat kan aan mij liggen..
Het loopt nu iig helemaal niet...quote:Maar ook dat doet het topic sneller lopen, natuurlijk
echt?quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tegenwoordig doe ik niet veel moeite meer voor de puntjes, er is ook nog leven naast Fok!...
ik google hier zelden. als ik t niet weet, maar een pvdt vind en ik ga bv. zo naar bed, dan evt. wel.quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, daar kom je dan al snel op uit, he?
100%quote:Op maandag 4 april 2005 20:00 schreef Berkery het volgende:
Earth, Wind & Fire
Emerson, Lake & Palmer
Underworld
Waterboys
quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In het begin van mijn Fok! periode dook ik na iedere vraag de cd-kast in en had ik de Oor (het Oor?) binnen handbereik. maar een opgegoogled antwoord posten...![]()
Misschien moeten we even specifiek muziekbladen erbijzetten?quote:Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken bij het beantwoorden.
Neen, maar je zit geografisch gezien wel wat dichter in de buurt dan Gambolputtyquote:Op maandag 4 april 2005 20:31 schreef Neleos het volgende:
Is het vielleicht De Amersfoorstse Cooperatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |