denk ik nog steeds wel een beetjequote:op maandag 4 april 2005 13:46 schreef djekko het volgende:
ik dacht vroeger dat kaalheid kwam doordat je je haren teveel hebt gewassen
dus toen ik zidane zag voetballen en aan ons pa vroeg of zidane zijn haren te vaak had gewassen, begon ie keihard te lachen
ja die heb ik idd ook heel erg vaak verkeerd gelezen, ik snapte al niet waar ze t over hadden danquote:op maandag 4 april 2005 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
dat een bommelding toch echt geen bommel ding is
ik kom er net achter
en dat vaders alles weten....quote:op maandag 4 april 2005 15:31 schreef dimples het volgende:
ik dacht dat mijn vader onsterfelijk was.... (hij leeft nog wel hoor...)
dat doe je goed dan!quote:op maandag 4 april 2005 18:35 schreef lewisbinford het volgende:
ik dacht dat ik onsterfelijk was.. (ik leef niet meer hoor...)
auto a doet er 6 seconden over om een snelheid van 100 km/h te bereiken.quote:op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef coolbabe het volgende:
dat sommige auto`s niet sneller 100 rijden dan andere
quote:op donderdag 7 april 2005 14:54 schreef kingmob het volgende:
ik vergat telkens of nou het streepje of het rondje 'aan' was op een knop. totdat ik ontdekte dat het een 1 en een 0 was
wat een grootmeester dan, die opa van je.quote:op zaterdag 9 april 2005 04:46 schreef hilzillah het volgende:
ik zie dus net dat op het schilderij wat van mijn opa is geweest, een boei staat, en niet een man die naar de boot zwemt![]()
![]()
quote:op zaterdag 9 april 2005 01:20 schreef fnaticroach het volgende:
dat je allebij met ei schrijft
noem eens 7 treffende voorbeelden.quote:op zaterdag 9 april 2005 12:23 schreef -=bioslock=- het volgende:
bij mij gaat het meer andersom.
ik som respectievelijk op: voorbeeld 1, voorbeeld 2, voorbeeld 3, voorbeeld 4, voorbeeld 5, voorbeeld 6, danwel voorbeeld 7. in een pure edoch serene wilekeurigheid.quote:
vooral 3 is treffend. al durf ik te beweren dat u met 6 de pleanck mis slaat.quote:op zaterdag 9 april 2005 12:47 schreef -=bioslock=- het volgende:
[..]
ik som respectievelijk op: voorbeeld 1, voorbeeld 2, voorbeeld 3, voorbeeld 4, voorbeeld 5, voorbeeld 6, danwel voorbeeld 7. in een pure edoch serene wilekeurigheid.
ach ende wee, alles gezien in zijne resectabele relativiteit, uiteraard! dat daar geen verkeerde dunk van moge zijn.quote:op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef jawi het volgende:
[..]
vooral 3 is treffend. al durf ik te beweren dat u met 6 de pleanck mis slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |