Ik moest het toch even melden, vond ik. Fijn dat het gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 3 april 2005 23:56 schreef ranja het volgende:
Interessant trouwens van Steven Strange, Glo
Hehe.quote:Op zondag 3 april 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
Glo: Bukgeit blijft lang weg. Zouden de weeën begonnen zijn?
ik wist niet dat bukgeit zwanger was
Juist. Hair van Zen dan, als die van 1969?quote:Op maandag 4 april 2005 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Ja dat duurde even, sorry.
Nederlandse hits: hits van Nederlandse makelij.
Nee, maar je hebt al één band te pakken.quote:Op maandag 4 april 2005 00:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is Never marry a railroadman van shocking blue er 1 van?
Niet?quote:Op maandag 4 april 2005 00:02 schreef ranja het volgende:
Trouwens meneer Glo waarom wist jij niet dat Gainsbourg en Birkin helemaal niet op 1 hebben gestaan in Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 00:06 schreef ranja het volgende:
BukgeitranjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kwam na Mighty Joe, inderdaad nummer 1.quote:Op maandag 4 april 2005 00:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn gebed van DC Lewis...geen idee of dat een nr 1 was..
Nummer 2, vroeg in 1970. Niet slecht.quote:Op maandag 4 april 2005 00:08 schreef GLO het volgende:
George Baker Selection - Dear Ann?
Ha kijk, al geraden.quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef GLO het volgende:
The Cats - Lea?
Nou ja, Why dan dus.quote:Op maandag 4 april 2005 00:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ha kijk, al geraden.
GLO +1
Holy shiiiiiiiiiiit, het is niet goed. Andere naam, zelfde band, ik verkloot m'n eigen vraag.
Ik kan deze vraag wel beantwoorden, maar dat kun je misschien beter zelf doen, bukgeit?quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanwaar die opmerkingen over weeen dan? Insiders' joke?
Ik ben al papa. Sorry.quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanwaar die opmerkingen over weeen dan? Insiders' joke?
Nee, vandaag op de kop af vier jaar, met een nieuwe op komst.quote:Op maandag 4 april 2005 00:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, leuk! Sinds pas dan ofzo?
Dus je wordt weer papa? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 april 2005 00:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, vandaag op de kop af vier jaar, met een nieuwe op komst.
Nee. Wel blues, maar:quote:Op maandag 4 april 2005 00:24 schreef ranja het volgende:
Albert King?
quote:One of the most prominent figures in late 20th century blues, singer/multi-instrumentalistplayed an enormous role in revitalizing and preserving traditional acoustic blues. Not content to stay within that realm,
soon broadened his approach, taking a musicologist's interest in a multitude of folk and roots music from around the world — reggae and other Caribbean folk, jazz, gospel, R&B, zydeco, various West African styles, Latin, even Hawaiian.
Yet while he dabbled in many different genres, he never strayed too far from his laid-back country blues foundation. Blues purists naturally didn't have much use for's music and according to some of his other detractors, his multi-ethnic fusions sometimes came off as indulgent, or overly self-conscious and academic. Still,
's concept seemed somewhat vindicated in the '90s, when a cadre of young bluesmen began to follow his lead — both acoustic revivalists (Keb' Mo', Guy Davis) and eclectic bohemians (Corey Harris, Alvin Youngblood Hart).
Nope. Wel Amerikaans:quote:Op maandag 4 april 2005 00:31 schreef bukgeit het volgende:
Is het die andere Albert, Collins?
Hij draagt een artiestennaam.quote:Born
Henry St. Clair Fredericks on May 17, 1942 in New York, NY
As you wishquote:Op maandag 4 april 2005 00:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, ik zag reggae en wereldmuziek. Tijd voor mij om te gaan slapen
En een andere foto:quote:After graduating,moved to Los Angeles in 1964 and, after making his name on the local folk-blues scene, formed the Rising Sons with guitarist Ry Cooder. The group signed to Columbia and released one single, but the label didn't quite know what to make of their forward-looking blend of Americana, which anticipated a number of roots rock fusions that would take shape in the next few years; as such, the album they recorded sat on the shelves, unreleased until 1992.
quote:Op maandag 4 april 2005 00:48 schreef timbob het volgende:
taj mahal?
architectuur leeft in onze familie..quote:Op maandag 4 april 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Met je gebouwenkennis is iig niks mis
timbob +2
dat is niet het juiste antwoord!quote:
Je meent hetquote:Op maandag 4 april 2005 00:59 schreef timbob het volgende:
[..]
dat niet.
maar qua serieusheid komen ze aardig in de buurt
het is wel een duo (aldus discogs) maar niet cheech & chong..quote:Op maandag 4 april 2005 01:01 schreef GLO het volgende:
Als het ondanks de tweede foto toch een duo is, gok ik dan op Cheech & Chong
ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2005 01:05 schreef GLO het volgende:
Ik wist niet dat The Hacker een duo was?
quote:Op maandag 4 april 2005 01:13 schreef bukgeit het volgende:
Detroit Grand Pubas (dus)
Duh. Die had ik wél...quote:
Ikke nietquote:want wie kent nou niet dat geweldige "sandwiches" van hun? [afbeelding]
Haha, daar gaan we weer. Zullen we de volgende gezamenlijk posten, Ascaroth?quote:Op maandag 4 april 2005 01:36 schreef GLO het volgende:
U2
Radiohead
Coldplay
Robbie Williams
Keane
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs
quote:Op maandag 4 april 2005 01:37 schreef Ascaroth het volgende:
U2
Coldplay
Robbie Williams
Radiohead
Keane
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs?
Vier goed nog steedsquote:Op maandag 4 april 2005 01:34 schreef GLO het volgende:
U2
Coldplay
Robbie Williams
Radiohead
Keane
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs
Vier goed, waaronder nummer 3.quote:Op maandag 4 april 2005 01:41 schreef Ascaroth het volgende:
Ik ben een beetje het spoor bijster..
U2
Radiohead
Robbie Williams
Keane
Coldplay
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs
quote:Op maandag 4 april 2005 01:45 schreef Ascaroth het volgende:
U2
Radiohead
Robbie Williams
Coldplay
Bloodhound Gang
Keane
Detroit Grand Pubahs
Dan moet dit 'em zijn toch?
Op het juiste moment ingestaptquote:Op maandag 4 april 2005 01:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U2
Keane
Robbie Williams
Coldplay
Radiohead
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs
?
Volgens mij is dit hem ja..quote:Op maandag 4 april 2005 01:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U2
Keane
Robbie Williams
Coldplay
Radiohead
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs
?
Is ook een doodgewone Ierse/Engelse/Amerikaanse achternaamquote:Op maandag 4 april 2005 01:50 schreef Ascaroth het volgende:
Wat doet Keane zo goed vertegenwoordigd op het Internet?
Ja dat bedacht ik me ook te laat. Dat die hits niet louter op de betreffende bands betrekking hoefden te hebben...quote:Op maandag 4 april 2005 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is ook een doodgewone Ierse/Engelse/Amerikaanse achternaam
quote:Nu echt![]()
Ik hoor morgen wanneer ik het ziekenhuis in moet; heb je alle tijd om op me in te lopen...quote:
Nationaal of internationaal?quote:Op maandag 4 april 2005 01:59 schreef Ascaroth het volgende:
Om nog even op Internet te blijven: wie won de TMF-award voor beste website.. ()
Wat Neil Young ook had, volgens de triviavraag van TSE. Maar dan echt.quote:Op maandag 4 april 2005 02:03 schreef bukgeit het volgende:
Wat scheelt eraan?
Eeh nee. 'nachtquote:Op maandag 4 april 2005 02:06 schreef Ascaroth het volgende:
Pardon, ik zit fout te kijken. De award voor beste website is dit jaar geloof ik geschrapt.
Iemand een andere vraag?
graagquote:Op maandag 4 april 2005 10:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hint?
Nee nog nietquote:Op maandag 4 april 2005 10:37 schreef lubje25 het volgende:
GLO, are you dead?
quote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Een 'Moet de TT worden aangepast?'-tvp
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Een 'Moet de TT worden aangepast?'-tvp
quote:Op maandag 4 april 2005 10:46 schreef Berkery het volgende:
Ryan Adams - Reckless
ik haat vlekjesquote:Op maandag 4 april 2005 11:03 schreef GLO het volgende:
Je had alles al zo mooi rechtgetrokken, zal dit vlekje toch geen roet in het eten gooien?
summer of 69 van zijn collega Bryanquote:Op maandag 4 april 2005 11:48 schreef belsen het volgende:
Ryan Adam houdt niet zo van verzoekplaatjes. Twee jaar terug liet hij nog iemand buiten smijten omdat ie een bepaald nummer wilde horen.
Welk nummer werd er aangevraagd?
Summer of 96?quote:Op maandag 4 april 2005 11:48 schreef belsen het volgende:
Ryan Adam houdt niet zo van verzoekplaatjes. Twee jaar terug liet hij nog iemand buiten smijten omdat ie een bepaald nummer wilde horen.
Welk nummer werd er aangevraagd?
Punten en vraag voor Placebeau!quote:Op maandag 4 april 2005 11:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
summer of 69 van zijn collega Bryan
Nou, hij niet persoonlijk; de zaaleigenaar, omdat ie zich best schaamde voor het voorval.quote:Op maandag 4 april 2005 11:53 schreef placebeau het volgende:
Hij heeft hem wel zijn ticket terugbetaald
Ja, wie weet.quote:Op maandag 4 april 2005 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
vanwege het niet kunnen kiezen van een burgemeester door de nederlanders
correctquote:Op maandag 4 april 2005 12:24 schreef Doc het volgende:
Afscheid van de serie Friends
Ja, dat was janken toenquote:Op maandag 4 april 2005 12:24 schreef Doc het volgende:
Afscheid van de serie Friends
Volgens mij was die aardbeving pas de maandag daarna.quote:Op maandag 4 april 2005 13:08 schreef GLO het volgende:
Eieren rapen in een BBC-tv-studio?
Voor de slachtoffers van de aardbeving bij Nias (of hoe heet dat eiland, bij Sumatra)?
Hee, je avatar beweegt!quote:Op maandag 4 april 2005 13:35 schreef lubje25 het volgende:
McAteer's tsunami benefit
quote:Op maandag 4 april 2005 13:35 schreef lubje25 het volgende:
McAteer's tsunami benefit
Thanx, TSE.quote:Op maandag 4 april 2005 13:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het gaat niet goed met GLO begrijp ik? Las iets over Neil Young, maar dan echt. Klinkt niet best...
Succes/sterkte/beterschap in ieder geval!!
Ik ben een nogal fanatiek sport kijker. Op de BBC hebben ze de beste sport(lees voetbal)programma's. Dit initiatief is uitgebreid aan bod gekomen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij weet altijd mijn meest vage vragen! Hoe wist je deze? (En waar was die benefit en tegen wie speelde ze die?)
Juistquote:Op maandag 4 april 2005 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
De Dexys Midnight Runners (Come on Eileen) misschien.
Da's wel erg rap. Was al bezig om de naam Van Morrison overal uit de bio te slopen, maar dat is dus niet meer nodig.quote:Op maandag 4 april 2005 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Them?
quote:Op maandag 4 april 2005 13:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben een nogal fanatiek sport kijker. Op de BBC hebben ze de beste sport(lees voetbal)programma's. Dit initiatief is uitgebreid aan bod gekomen.
Het was op Anfield Road in Liverpool tegen(oud)-liverpudlians als ik mij niet vergis.![]()
leek me ook niet zo lastigquote:Op maandag 4 april 2005 14:17 schreef GLO het volgende:
The Apers
Ook al een makkiequote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef Neleos het volgende:
Little Richard - Tutti Frutti?
Uiteraardquote:Op maandag 4 april 2005 14:27 schreef GLO het volgende:
Simon & Garfunkel - I Am A Rock
*meldt zichquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 14:38 schreef GLO het volgende:
[..]Want die willen te Kaap'ren varen
Gambolputty +2
Volgens mij ookquote:Op maandag 4 april 2005 14:38 schreef timbob het volgende:
Jan Pier Tjores en Corneel is de juiste spelling geloof ik
Mannen met baarden hè....quote:Op maandag 4 april 2005 14:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Paul Simon - Graceland
Misschien niet, misschien wel. Zoveel doet het er hier niet toe; het ging mij erom dat het tekstfragment herkend werd. Het is een eeuwenoud liedje, waarvan vele spellingen bestaan. Wie weet dan zeker hoe het gespeld moet worden?quote:
quote:Al die willen te kaap'ren varen
moeten mannen met baarden zijn
Jan Piert Joris en Corneel
die hebben baarden die hebben baarden
Jan Piert Joris en Corneel
die hebben baarden zij varen mee
Beetje egocentrisch van me he?quote:mannen met baarden he...
... een flink stukkie meer... tussen lubje en neleos in...quote:Op maandag 4 april 2005 14:49 schreef lubje25 het volgende:
27
timbob +2quote:Op maandag 4 april 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
73
ik hoor net dat het piert isquote:Op maandag 4 april 2005 15:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jan Pier Tjores
das een begin iddquote:Op maandag 4 april 2005 15:05 schreef lubje25 het volgende:
Leeroy Thornhill , voormalig lid van The Prodigy?
quote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef lubje25 het volgende:
maxim?
ja, die welquote:Op maandag 4 april 2005 15:10 schreef lubje25 het volgende:
flightcrank
Captain_Redbeard + 2quote:Op maandag 4 april 2005 15:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Otis Redding ??
voor 2 mensen niet in ieder gevalquote:Op maandag 4 april 2005 15:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
lastig te zien, een bronzen snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |