Thanx, TSE.quote:Op maandag 4 april 2005 13:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het gaat niet goed met GLO begrijp ik? Las iets over Neil Young, maar dan echt. Klinkt niet best...
Succes/sterkte/beterschap in ieder geval!!
Ik ben een nogal fanatiek sport kijker. Op de BBC hebben ze de beste sport(lees voetbal)programma's. Dit initiatief is uitgebreid aan bod gekomen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij weet altijd mijn meest vage vragen! Hoe wist je deze? (En waar was die benefit en tegen wie speelde ze die?)
Juistquote:Op maandag 4 april 2005 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
De Dexys Midnight Runners (Come on Eileen) misschien.
Da's wel erg rap. Was al bezig om de naam Van Morrison overal uit de bio te slopen, maar dat is dus niet meer nodig.quote:Op maandag 4 april 2005 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Them?
quote:Op maandag 4 april 2005 13:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben een nogal fanatiek sport kijker. Op de BBC hebben ze de beste sport(lees voetbal)programma's. Dit initiatief is uitgebreid aan bod gekomen.
Het was op Anfield Road in Liverpool tegen(oud)-liverpudlians als ik mij niet vergis.![]()
leek me ook niet zo lastigquote:Op maandag 4 april 2005 14:17 schreef GLO het volgende:
The Apers
Ook al een makkiequote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef Neleos het volgende:
Little Richard - Tutti Frutti?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |