quote:Op maandag 4 april 2005 00:06 schreef ranja het volgende:
BukgeitranjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kwam na Mighty Joe, inderdaad nummer 1.quote:Op maandag 4 april 2005 00:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn gebed van DC Lewis...geen idee of dat een nr 1 was..
Nummer 2, vroeg in 1970. Niet slecht.quote:Op maandag 4 april 2005 00:08 schreef GLO het volgende:
George Baker Selection - Dear Ann?
Ha kijk, al geraden.quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef GLO het volgende:
The Cats - Lea?
Nou ja, Why dan dus.quote:Op maandag 4 april 2005 00:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ha kijk, al geraden.
GLO +1
Holy shiiiiiiiiiiit, het is niet goed. Andere naam, zelfde band, ik verkloot m'n eigen vraag.
Ik kan deze vraag wel beantwoorden, maar dat kun je misschien beter zelf doen, bukgeit?quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanwaar die opmerkingen over weeen dan? Insiders' joke?
Ik ben al papa. Sorry.quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanwaar die opmerkingen over weeen dan? Insiders' joke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |