quote:Op maandag 4 april 2005 01:45 schreef Ascaroth het volgende:
U2
Radiohead
Robbie Williams
Coldplay
Bloodhound Gang
Keane
Detroit Grand Pubahs
Dan moet dit 'em zijn toch?
Op het juiste moment ingestaptquote:Op maandag 4 april 2005 01:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U2
Keane
Robbie Williams
Coldplay
Radiohead
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs
?
Volgens mij is dit hem ja..quote:Op maandag 4 april 2005 01:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U2
Keane
Robbie Williams
Coldplay
Radiohead
Bloodhound Gang
Detroit Grand Pubahs
?
Is ook een doodgewone Ierse/Engelse/Amerikaanse achternaamquote:Op maandag 4 april 2005 01:50 schreef Ascaroth het volgende:
Wat doet Keane zo goed vertegenwoordigd op het Internet?
Ja dat bedacht ik me ook te laat. Dat die hits niet louter op de betreffende bands betrekking hoefden te hebben...quote:Op maandag 4 april 2005 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is ook een doodgewone Ierse/Engelse/Amerikaanse achternaam
quote:Nu echt![]()
Ik hoor morgen wanneer ik het ziekenhuis in moet; heb je alle tijd om op me in te lopen...quote:
Nationaal of internationaal?quote:Op maandag 4 april 2005 01:59 schreef Ascaroth het volgende:
Om nog even op Internet te blijven: wie won de TMF-award voor beste website.. ()
Wat Neil Young ook had, volgens de triviavraag van TSE. Maar dan echt.quote:Op maandag 4 april 2005 02:03 schreef bukgeit het volgende:
Wat scheelt eraan?
Eeh nee. 'nachtquote:Op maandag 4 april 2005 02:06 schreef Ascaroth het volgende:
Pardon, ik zit fout te kijken. De award voor beste website is dit jaar geloof ik geschrapt.
Iemand een andere vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |