Het is wel een getunde racemotor, dus geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.quote:Op maandag 4 april 2005 10:36 schreef Geqxon het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven, zo een 80cc ding trekt zeker hard
ik denk eerder dat het jaloezie isquote:Op maandag 4 april 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf in schaamte terugtrekken.![]()
![]()
Stiekem maakt Honda natuurlijk wel goede dingen.![]()
Echt leren deed je ook niet van die 3 kilometer woon~werk verkeer.quote:Op maandag 4 april 2005 10:57 schreef bwt het volgende:
Zo, ook weer een weekend achter de rug.
Zaterdag klussen bij mij ouders en zondag met een maat limburg in gereden (375 KM).
Maat op een Kawasaki W650 (retro bike) en ik voorrijden omdat hij anders niet weet waar hij heen moet. Na mijn draaikolk in de tank ervaring van vorige week (1 op 10) nu het andere uiterste (1 op 24). Ik lijk steeds meer van mijn moto te leren kennen (en ik heb em al dik 5 jaar).
quote:Op maandag 4 april 2005 11:00 schreef LesbieMeid het volgende:
[..]
op twee wielen kan je minder snel uitwijken dan met vier wielen
Ik Kroatie~Nederland, zonder pauze -alleen even snel 2 keer tanken.quote:Op maandag 4 april 2005 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik haalde anders van de zomer 814km/d
Ja met de autoquote:Op maandag 4 april 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik Kroatie~Nederland, zonder pauze -alleen even snel 2 keer tanken.![]()
![]()
Wat dacht je van mij vorige week met de CR500 naar Kockengen?quote:Op maandag 4 april 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had gisteren na 370 KM al een houten kont![]()
Mitsubishi Colt uit 1988, versleten vering, en met achteraf een verdraaide en duizenden kilometers te laat vervangen distributieriem.quote:
ik had 370 in 4 uurtjes geredenquote:Op maandag 4 april 2005 11:42 schreef bwt het volgende:
Nehhhh, geen 375km per uur maar een afstand van 375 km in 10 uur. We hebben in Maastricht ook nog een tijdje op een terras gezeten. Lekker relaxed.
Ik maak niet alleen maar w-w afstanden hoor. Ik wil ook nog wel eens op de motor frankrijk door tuffen in mijn vakantie. of bij familie langs her en der in het land.
Een houten kont had ik niet, maar wel last van mijn polsen en ellebogen.
Mijn ideequote:Op maandag 4 april 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey gaan we met het volgende Topic nog iets bijzonders doen ?
het is nummer 200 en dat kan naar mijn idee niet zonder feestje voorbij gaan![]()
Daar heb ik ook geen probleem mee, alleen als er een W650 mee hobbelt schiet het voor geen meter op en dan doe je er iets langer over.quote:
Idd.. nog ff zien waar ze die hebbenquote:Op maandag 4 april 2005 12:25 schreef bwt het volgende:
Trouwens,,,, die throttle rocker ziet er wel lekker uit.
Had ik zeker kunnen gebruiken gister.
Get over it dude, laat dat topic nou lekker de afgrond in zakken ipv steeds te kickenquote:Op maandag 4 april 2005 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r [Deel3]![]()
[..]
Neequote:Op maandag 4 april 2005 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Get over it dude, laat dat topic nou lekker de afgrond in zakken ipv steeds te kicken
ik zie een inkoop actie aankomenquote:Op maandag 4 april 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd.. nog ff zien waar ze die hebben
Goed idee! Kijk ook hier eens:quote:Op maandag 4 april 2005 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie een inkoop actie aankomen![]()
![]()
quote:1316 AE Almere
Markerkant 11-13
2312 DW Leiden
Pelikaanstraat 9
4815 HR Breda
Spinveld 33
5613 DM Eindhoven
Tongelresestraat 84a
Gewoon bij Safe te halen voor ¤4,95 of andere motorzaken die het merk vertegenwoordigen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Aha, bij Hein Gericke dus!
Wel voorspeld he, na 14:00 .. nu nog een fantastische zonnetje hier .. wil wel droog op de fiets naar huis.quote:
Safequote:Op maandag 4 april 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon bij Safe te halen voor ¤4,95 of andere motorzaken die het merk vertegenwoordigen.![]()
omdat jij dichterbij woon mag jij ze halenquote:Op maandag 4 april 2005 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga jij ze halen?Voor mij is het 20 minuten
RausDouwerquote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed hoor
Ff lijstje maken? Wie wilt er allemaal zo'n ding?
-Mercy_symbol
-Rietvaerder
-bwt (?)
Omdat mensen zo reageren: Safequote:Op maandag 4 april 2005 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Safe
Waarom zou Safe ze voor 4,95 verkopen als de adviesprijs 9,95 is
Nee dat hebben mooi weer rijders ook niet nodig heequote:
Dat jij 40.000 km in een jaar hebt gereden wil nog niet zeggen dat je geen mooiweerrijder bent, ik met m'n nog maar 2.500 km ofzo ben al minder mooiweerrijder dan jijquote:Op maandag 4 april 2005 13:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee dat hebben mooi weer rijders ook niet nodig hee
Er staat toch in de review, voor mensen die langer dan een uur per dag rijden
quote:Op maandag 4 april 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat jij 40.000 km in een jaar hebt gereden wil nog niet zeggen dat je geen mooiweerrijder bent, ik met m'n nog maar 2.500 km ofzo ben al minder mooiweerrijder dan jij
Ja, lekker de mooie dagen uitkiezenquote:Op maandag 4 april 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vanaf 12 januari tot nu 3300km..... enne, zie jou geen ritjes van 400km per dag maken
Dat is toch het enige waar Fok!MC goed voor isquote:Op maandag 4 april 2005 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh gaan we nu tegen elkaar opscheppen wie het meeste rijd ?![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch, mijn vader werkt bij de McDonalds, welk deel begrijp je niet?quote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er dan voor de gein in de regen rijden![]()
Enne, ik zeur nooit over ''geen tijd''![]()
Sterf eensquote:Op maandag 4 april 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Ik zeg toch, mijn vader werkt bij de McDonalds, welk deel begrijp je niet?
quote:Op maandag 4 april 2005 14:04 schreef bwt het volgende:
ja, zet mij er maar bij in het lijstje.
Ben je al gepromoveerd op onze toelatingseisen en ontgroening dan?quote:Op maandag 4 april 2005 14:04 schreef bwt het volgende:
ja, zet mij er maar bij in het lijstje.
ja die zijn best streng hoorquote:Op maandag 4 april 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je al gepromoveerd op onze toelatingseisen en ontgroening dan?![]()
Of gewoon helemaal niets kunnen, en je inkopen via een MC member, motor overnemen enz, enz.quote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja die zijn best streng hoor![]()
wat je er allemaal niet voor moet doen![]()
zijn hele zware eisen![]()
tip : je kan ook gewoon iemand omkopen hoor![]()
![]()
en dan ook nog gelijk een famillie lid meenemenquote:Op maandag 4 april 2005 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niets kunnen, en je inkopen via een MC member, motor overnemen enz, enz.![]()
De echt zware eisen gelden alleen voor vrouwen.![]()
![]()
En een afspiegeling van de maatschappij bevestigen........quote:Op maandag 4 april 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dan ook nog gelijk een famillie lid meenemen![]()
ze komen nooit alleen die gasten![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 14:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En een afspiegeling van de maatschappij bevestigen........![]()
Nietquote:Op maandag 4 april 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
Hij heeft het volgens mij over die mietjes-gashendel-hulp-lijstje
Daarvoor was de enige buitenlander Lars, al kon je dat niet aan hem zien.quote:Op maandag 4 april 2005 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]krijgen we straks ook extreme-motorrijders
![]()
![]()
En wat hebben die eigenlijk gedaan om toegelaten te worden ?quote:Op maandag 4 april 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daarvoor was de enige buitenlander Lars, al kon je dat niet aan hem zien.
En misschien dat Brabo's en Groningers ook een een beetje a-part zijn.
Of Westlanders zoals PatM.![]()
![]()
Hoogvliet en Dordrecht zijn normale ABN sprekende Ariers.![]()
![]()
Er is voor jou betaald door iemand anders.quote:Op maandag 4 april 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
En wat hebben die eigenlijk gedaan om toegelaten te worden ?![]()
quote:ik ben gelukkig geen Brabo![]()
Ben ik lid dan ?quote:Op maandag 4 april 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is voor jou betaald door iemand anders.![]()
[..]
Grensgevallletje....
quote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef bwt het volgende:
HEHEHHEHE, en ik had het simpelweg over de throttle rocker.
Dat jullie gelijk denken dat ik op de OP lijst wil, betekend simpelweg dat ik wordt uitgenodigd, dus geen verder toelating noodzakelijk.
HAHAH, -> ik post inmiddels toch al "regelmatig". Dat was toch voldoende???
Fok Motorclub [SC deel 188] Navigatieheaumeaux en PDAmietjes
Maar als jullie graag willen dat ik een ontgroenings ritueel moet doorlopen- roep maar, ik kan altijd nog nee zegen.
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
word een zware klus voor de toercomissie![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen nog iets dikker worden, maar dat komt vanzelf met de jaren.
Het taaltje heb je al.
Raus moet toch ook nog ontgroend wordenquote:Op maandag 4 april 2005 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja je kan niet je hele leven maagd blijven Riet
![]()
is allang gebeurdquote:Op maandag 4 april 2005 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Raus moet toch ook nog ontgroend worden![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 15:41 schreef hicham het volgende:
Wat zei je laatst ook alweer over photoshop & publiek gebruik Pepijn?
[afbeelding]
Dan had je gelijk een 2e lief beestje er bovenop moeten zetten,,, toch????????quote:Op maandag 4 april 2005 15:41 schreef hicham het volgende:
Wat zei je laatst ook alweer over photoshop & publiek gebruik Pepijn?
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan had je gelijk een 2e lief beestje er bovenop moeten zetten,,, toch????????
Welk deel begrijp je niet?quote:
Tegen zinloos ...quote:Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan had je gelijk een 2e lief beestje er bovenop moeten zetten,,, toch????????
quote:Op maandag 4 april 2005 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Animated kan ook, maar geen tijd.
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Animated kan ook, maar geen tijd.
![]()
![]()
Dat mag jij weer doenquote:Op maandag 4 april 2005 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
Wel jammer dat je de andere tekst van zinloos geweld x2 niet verandert hebt.
Bestaat datquote:Ik zou er wel een variant op willen maken: ik ben tegen zinloos geloofsmisbruik.
quote:
Lijkt zo net alsof je er iets van weetquote:Op maandag 4 april 2005 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Beetje magere techniek, ik zat meer aan axiaal ronddraaien te denken, maar ja het is ook maar een lievehersbeestje.. en die doen nooit aan zinloze voortplanting toch?
![]()
![]()
Neem dan een vuurwerkreclame als voorbeeld, die zijn veel confronterender.![]()
Ik doe de casting wel.![]()
Hoe heet ze ook al weer ........ PTA sletje.
![]()
Welkom bij de Fok!MCquote:Op maandag 4 april 2005 16:25 schreef bwt het volgende:
ik merk al dat ik niet de laatste ben die het niet zo druk heeft.......
quote:Op maandag 4 april 2005 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Beetje magere techniek, ik zat meer aan axiaal ronddraaien te denken, maar ja het is ook maar een lievehersbeestje.. en die doen nooit aan zinloze voortplanting toch?
![]()
![]()
Euhm, hier houd ik je niet meer bijquote:Neem dan een vuurwerkreclame als voorbeeld, die zijn veel confronterender.![]()
Ik doe de casting wel.![]()
Hoe heet ze ook al weer ........ PTA sletje.
![]()
Ik heb niets te bewijzen.quote:Op maandag 4 april 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt zo net alsof je er iets van weet
Vuurwerkreclame draait er niet zo om heen, dus geeft voorbeelden uit de praktijk in het extreme.quote:
Dat eerste begreep ik nog wel, dat tweede heb ik niet meegemaakt / niet opgevallenquote:Op maandag 4 april 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
Vuurwerkreclame draait er niet zo om heen, dus geeft voorbeelden uit de praktijk in het extreme.![]()
En hoe heet die meid die Fok! onderste boven zette met erotische foto's toen ze 14 was.![]()
ik heb het heel drukquote:Op maandag 4 april 2005 16:25 schreef bwt het volgende:
ik merk al dat ik niet de laatste ben die het niet zo druk heeft.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |