Doe dan gewoon een masker opquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:50 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend gaat haar baas eens weer verschrikkelijk pesten.
quote:
Was helemaal niet Frustiequote:Op donderdag 17 maart 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet zo frusti doen.![]()
![]()
Ondeugend zei al daaaaag, die iemand kan dan terugbeppen.
Laat hem ff zelf reagerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga nou eens langs de opticien Pepijn!
Maar ik heb meer Soezen gehad dan hem.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat hij Suzuki rijdt en jij Honda en BMW.
444quote:
Nee, lekker met het autokequote:Op donderdag 17 maart 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaag nog spinnevoer verdelgt?
![]()
Ondeugend had mij al gelijk welkom geheten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Er word wederom niet op een nieuw member gereageerd,![]()
maar het is al de zoveelste die zich hier meld sinds wij een mooie OP hebben![]()
dus eigenlijk gaat het goed met FOK-MC![]()
@BWT welkom,
vertel eens wie je bent en wat je rijd en waar je vandaan komt e.d
quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:36 schreef Faithz het volgende:
Jullie gaan dit weekend naar de eiffel?
Mooi verhaal.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:48 schreef bwt het volgende:
en nu dus de SV650s (zie mijn user picture).
quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat hij Suzuki rijdt en jij Honda en BMW.
Van wie?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Zondag heeft Riet een gratis rijcursus.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Gewoon in de omgeving van Sabra bandenservice Nijmegen
Dat sportiefrijden doe ik al vanaf dag 1, alleen wilt het pas lukken met de SV650s.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus langzaam maar zeker ga je eens sportief rijden?![]()
Al is je woon-werk afstand wel te verwaarlozen.
lees je in n00bquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:26 schreef Youssef het volgende:
Meeten zonder mij
En bwt, piccie en in de OP?Voorwaarde is wel dat je hier frequent post
Ik heb mezelf ingelezen, bwt is een usernaam en ik bedoelde niet By the way, de reactie die voor jou bedoelt is staat daaronder.quote:
oja, voorlopig sta ik ook nog steeds niet in de OPquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ingelezen, bwt is een usernaam en ik bedoelde niet By the way, de reactie die voor jou bedoelt is staat daaronder.noob
xx = '91quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:38 schreef Youssef het volgende:Suzuki GSX600F 'xx - (Stinkie)
Zoiets?
Dan komt ie tussen Riet en Didiot in te staan, waarom staat er trouwens een spatie in jouw motornaam tussen 600 en S terwijl die bij groothoofdje niet staat Riet![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:36 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, lekker met het autoke![]()
Ik hoop van het weekend lekker te gaan rijden!
Jullie gaan dit weekend naar de eiffel?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Staat er toch![]()
Hij staat er
En wel blijven he
Bedankt voor de uitnodiging, gezelligquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
Wij gaan gewoon ff lekker toeren richting Aachen, we hebben wat tips gekregen qua route en mooie omgeving e.d. dus gaan we dat eens bekijken,
als je zin heb om mee te rijden ben je natuurlijk van harte welkom.
hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Hee Turk zou je mij er ook niet is tussenplaatsenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:38 schreef Youssef het volgende:Suzuki GSX600F '91 - (Stinkie)
Zoiets?
Dan komt ie tussen Riet en Didiot in te staan, waarom staat er trouwens een spatie in jouw motornaam tussen 600 en S terwijl die bij groothoofdje niet staat Riet![]()
Ik weet niet hoe frequent ik post. Dus ik hoef voorlopig nog niet in de OP er bij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:26 schreef Youssef het volgende:
En bwt, piccie en in de OP?Voorwaarde is wel dat je hier frequent post
Geef ff een url door voor de pic die je erin wil hebben+ bouwjaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee Turk zou je mij er ook niet is tussenplaatsen![]()
scheuren in de fok mcquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij gaan gewoon ff lekker toeren richting Aachen, we hebben wat tips gekregen qua route en mooie omgeving e.d. dus gaan we dat eens bekijken,
als je zin heb om mee te rijden ben je natuurlijk van harte welkom.
hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Al die sociaal correcte marokkanen van tegenwoordig ook hehquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Geef ff een url door voor de pic die je erin wil hebben+ bouwjaarIk ga de motor overschrijven, doei
Wat doe jij hier trouwens? Dit is een topic voor motorrijdersquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst... je staat nog niet in de huidige OP. Niet te hard juichen dus!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:
Wat doe jij hier trouwens? Dit is een topic voor motorrijders
Dat slappen deed je ook toen je achterop zatquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]*slap*
Jou in de gaten houden!
Topic staat nu in mijn AT... ik kom er niet vanaf, dus dan maar meehelpen vol te posten.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:18 schreef stinkie het volgende:
Dat slappen deed je ook toen je achterop zat
ik denk het nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:17 schreef stinkie het volgende:
Heb ik nou gewoon de oudste motor hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |