Het is wel een getunde racemotor, dus geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.quote:Op maandag 4 april 2005 10:36 schreef Geqxon het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven, zo een 80cc ding trekt zeker hard
ik denk eerder dat het jaloezie isquote:Op maandag 4 april 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf in schaamte terugtrekken.![]()
![]()
Stiekem maakt Honda natuurlijk wel goede dingen.![]()
Echt leren deed je ook niet van die 3 kilometer woon~werk verkeer.quote:Op maandag 4 april 2005 10:57 schreef bwt het volgende:
Zo, ook weer een weekend achter de rug.
Zaterdag klussen bij mij ouders en zondag met een maat limburg in gereden (375 KM).
Maat op een Kawasaki W650 (retro bike) en ik voorrijden omdat hij anders niet weet waar hij heen moet. Na mijn draaikolk in de tank ervaring van vorige week (1 op 10) nu het andere uiterste (1 op 24). Ik lijk steeds meer van mijn moto te leren kennen (en ik heb em al dik 5 jaar).
quote:Op maandag 4 april 2005 11:00 schreef LesbieMeid het volgende:
[..]
op twee wielen kan je minder snel uitwijken dan met vier wielen
Ik Kroatie~Nederland, zonder pauze -alleen even snel 2 keer tanken.quote:Op maandag 4 april 2005 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik haalde anders van de zomer 814km/d
Ja met de autoquote:Op maandag 4 april 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik Kroatie~Nederland, zonder pauze -alleen even snel 2 keer tanken.![]()
![]()
Wat dacht je van mij vorige week met de CR500 naar Kockengen?quote:Op maandag 4 april 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had gisteren na 370 KM al een houten kont![]()
Mitsubishi Colt uit 1988, versleten vering, en met achteraf een verdraaide en duizenden kilometers te laat vervangen distributieriem.quote:
ik had 370 in 4 uurtjes geredenquote:Op maandag 4 april 2005 11:42 schreef bwt het volgende:
Nehhhh, geen 375km per uur maar een afstand van 375 km in 10 uur. We hebben in Maastricht ook nog een tijdje op een terras gezeten. Lekker relaxed.
Ik maak niet alleen maar w-w afstanden hoor. Ik wil ook nog wel eens op de motor frankrijk door tuffen in mijn vakantie. of bij familie langs her en der in het land.
Een houten kont had ik niet, maar wel last van mijn polsen en ellebogen.
Mijn ideequote:Op maandag 4 april 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey gaan we met het volgende Topic nog iets bijzonders doen ?
het is nummer 200 en dat kan naar mijn idee niet zonder feestje voorbij gaan![]()
Daar heb ik ook geen probleem mee, alleen als er een W650 mee hobbelt schiet het voor geen meter op en dan doe je er iets langer over.quote:
Idd.. nog ff zien waar ze die hebbenquote:Op maandag 4 april 2005 12:25 schreef bwt het volgende:
Trouwens,,,, die throttle rocker ziet er wel lekker uit.
Had ik zeker kunnen gebruiken gister.
Get over it dude, laat dat topic nou lekker de afgrond in zakken ipv steeds te kickenquote:Op maandag 4 april 2005 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r [Deel3]![]()
[..]
Neequote:Op maandag 4 april 2005 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Get over it dude, laat dat topic nou lekker de afgrond in zakken ipv steeds te kicken
ik zie een inkoop actie aankomenquote:Op maandag 4 april 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd.. nog ff zien waar ze die hebben
Goed idee! Kijk ook hier eens:quote:Op maandag 4 april 2005 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie een inkoop actie aankomen![]()
![]()
quote:1316 AE Almere
Markerkant 11-13
2312 DW Leiden
Pelikaanstraat 9
4815 HR Breda
Spinveld 33
5613 DM Eindhoven
Tongelresestraat 84a
Gewoon bij Safe te halen voor ¤4,95 of andere motorzaken die het merk vertegenwoordigen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Aha, bij Hein Gericke dus!
Wel voorspeld he, na 14:00 .. nu nog een fantastische zonnetje hier .. wil wel droog op de fiets naar huis.quote:
Safequote:Op maandag 4 april 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon bij Safe te halen voor ¤4,95 of andere motorzaken die het merk vertegenwoordigen.![]()
omdat jij dichterbij woon mag jij ze halenquote:Op maandag 4 april 2005 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga jij ze halen?Voor mij is het 20 minuten
RausDouwerquote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed hoor
Ff lijstje maken? Wie wilt er allemaal zo'n ding?
-Mercy_symbol
-Rietvaerder
-bwt (?)
Omdat mensen zo reageren: Safequote:Op maandag 4 april 2005 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Safe
Waarom zou Safe ze voor 4,95 verkopen als de adviesprijs 9,95 is
Nee dat hebben mooi weer rijders ook niet nodig heequote:
Dat jij 40.000 km in een jaar hebt gereden wil nog niet zeggen dat je geen mooiweerrijder bent, ik met m'n nog maar 2.500 km ofzo ben al minder mooiweerrijder dan jijquote:Op maandag 4 april 2005 13:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee dat hebben mooi weer rijders ook niet nodig hee
Er staat toch in de review, voor mensen die langer dan een uur per dag rijden
quote:Op maandag 4 april 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat jij 40.000 km in een jaar hebt gereden wil nog niet zeggen dat je geen mooiweerrijder bent, ik met m'n nog maar 2.500 km ofzo ben al minder mooiweerrijder dan jij
Ja, lekker de mooie dagen uitkiezenquote:Op maandag 4 april 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vanaf 12 januari tot nu 3300km..... enne, zie jou geen ritjes van 400km per dag maken
Dat is toch het enige waar Fok!MC goed voor isquote:Op maandag 4 april 2005 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh gaan we nu tegen elkaar opscheppen wie het meeste rijd ?![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch, mijn vader werkt bij de McDonalds, welk deel begrijp je niet?quote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er dan voor de gein in de regen rijden![]()
Enne, ik zeur nooit over ''geen tijd''![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |