Je hebt geen afzuigkap nodig tijdens het koken omdat alles door je boezem wordt geabsorbeert.quote:
als die boom er niet zou staan.. zou ze volgens mij voorover vallenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bewijs van dat 't een flasher is?
[afbeelding]
Check die site ook.
quote:Op maandag 4 april 2005 16:42 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
als die boom er niet zou staan.. zou ze volgens mij voorover vallen
Aha, nu weten we dus hoe die toren van pisa scheef is gaan staanquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht overigens bij de 2e foto "die heb ik al eens gezien".
En jawel hoor!
[afbeelding]
Dat heet hormonen. Meisje van mijn middelbare school had dat ook, maatje 36 en cup DD. Best lastig met kleding kopen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:29 schreef gekke_sandra het volgende:
Zijn die echt? De rest van haar lijf is namelijk niet bepaald dik... dus dan klopt er toch iets niet
Ja, dus, borsten bestaan voor 80% uit vet. Het kleding kopen probleem ken ik wel ja.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:30 schreef Toeps het volgende:
Dat heet hormonen. Meisje van mijn middelbare school had dat ook, maatje 36 en cup DD. Best lastig met kleding kopen.
Dat was zeker omdat ze een borstomvang van 3 meter had?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:35 schreef ARC-Rider het volgende:
Mijn vriendin had vroeger ook G en geloof mij, nadat ze ze heeft laten verkleinen naar C is het leven voor haar een stuk prettiger geworden!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Naar aanleiding van msn-gesprek tussen Killswitch en mij.
[..]
Het gaat over een flasherwijf die ik in m'n msn heb.
Zie foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |