salouquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bewijs van dat 't een flasher is?
[afbeelding]
Check die site ook.
who fucking caresquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:18 schreef JasperE het volgende:
was toch allang bewezen dat deze foto's nep waren
Niet!quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:46 schreef killswitch het volgende:
who fucking cares
het hele topic gaat trouwens over de voordelen van het hebben van cup G maarja das iedereen alweer vergeten
Nee, en een kogelvrij vest heb je ook niet nodig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef Renmaestro het volgende:
Je hoeft bij het kopen van een nieuwe auto niet meer te kijken of de auto wel airbags heeft.
Voordelen en nadelen.. het hangt er natuurlijk ook maar net vanaf hoe ze gevormd zijn.quote:Op zondag 3 april 2005 14:09 schreef Muck het volgende:
Ik heb cup F en denk al heel lang na over een borstverkleining, omdat die dingen gewoon rete-zwaar zijn.
Ik kan me wel enkele voordelen bij cup G bedenken, maar vooral veel nadelen. Ik vind die van het meiske uit de OP er trouwens wel nep uitzien... Geen idee hoe oud ze is, maar volgens mij heeft ze ze laten versleutelen.
Je hebt geen afzuigkap nodig tijdens het koken omdat alles door je boezem wordt geabsorbeert.quote:
als die boom er niet zou staan.. zou ze volgens mij voorover vallenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bewijs van dat 't een flasher is?
[afbeelding]
Check die site ook.
quote:Op maandag 4 april 2005 16:42 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
als die boom er niet zou staan.. zou ze volgens mij voorover vallen
Aha, nu weten we dus hoe die toren van pisa scheef is gaan staanquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht overigens bij de 2e foto "die heb ik al eens gezien".
En jawel hoor!
[afbeelding]
Dat heet hormonen. Meisje van mijn middelbare school had dat ook, maatje 36 en cup DD. Best lastig met kleding kopen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:29 schreef gekke_sandra het volgende:
Zijn die echt? De rest van haar lijf is namelijk niet bepaald dik... dus dan klopt er toch iets niet
Ja, dus, borsten bestaan voor 80% uit vet. Het kleding kopen probleem ken ik wel ja.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:30 schreef Toeps het volgende:
Dat heet hormonen. Meisje van mijn middelbare school had dat ook, maatje 36 en cup DD. Best lastig met kleding kopen.
Dat was zeker omdat ze een borstomvang van 3 meter had?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:35 schreef ARC-Rider het volgende:
Mijn vriendin had vroeger ook G en geloof mij, nadat ze ze heeft laten verkleinen naar C is het leven voor haar een stuk prettiger geworden!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Naar aanleiding van msn-gesprek tussen Killswitch en mij.
[..]
Het gaat over een flasherwijf die ik in m'n msn heb.
Zie foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |