Ja, dus kan iemand even uitleggen waarom een D'66-er dit in godsnaam zou willen? Bij de volgende verkiezingen zijn ze nergens meer.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:24 schreef SeLang het volgende:
Winstpunten van vandaagHet kabinet blijft D'66 is vanaf nu het neukslaafje van CDA en VVD De linkse krachten in het kabinet zijn gebroken Het komt nooit meer goed tussen D'66 en PvdA D'66 is gemarginaliseerd De kans dat dit kabinert de hele rit uitzit is groter omdat de D'66 top hun eigen lot ermee hebben verbonden
jawel, maar termen als 'nicht', 'bruinwerker' etc. vind ik echt misplaatst. (niet dat jij dat gedaan hebt overigens).quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:24 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Beetje humor op Fok mag toch wel?
Nee hoor. Ik ben best tevreden op dit moment.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:28 schreef Toad het volgende:
huilliiiee
Wel als je zelf niet achter je stem staat zoals Van Mierlo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat zeg, twijfelaars overtuigen
Offtopic; Hoe gaat het met Verhofstadt? Ik hoorde dat hij het aan zijn hart had?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een goede uitslag voor het Nederlandse volk. Dit kabinet moet het werk afmaken. Nieuwe verkiezingen zou alleen maar weer leiden tot sociale onrust en bovendien wordt er dan alweer niks afgemaakt. We hebben behoefte aan stabiliteit ipv onrust en dat kan alleen maar als dit kabinet het werk mag afmaken.
Wijze woorden BHFHquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een goede uitslag voor het Nederlandse volk. Dit kabinet moet het werk afmaken. Nieuwe verkiezingen zou alleen maar weer leiden tot sociale onrust en bovendien wordt er dan alweer niks afgemaakt. We hebben behoefte aan stabiliteit ipv onrust en dat kan alleen maar als dit kabinet het werk mag afmaken.
Ja, duik nog eens oude koeien op die allang ontkracht zijn. Als oppositie kan je simpelweg een kabinet niet wegstemmen in de Eerste of Tweede Kamer. Dat D66 toch die kans bood op dit congres is ten eerste een fout van D66 en daarnaas was er ook een lijmpoging nodig na onenigheid binnen de coalitie over het nieuwe kiesstelsel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:25 schreef Tarak het volgende:
@Sidekick in reactie op post 301 van het vorige topic,
De opzet van Van Thijn was simpelweg ook om het kabinet te laten vallen.
Stui-tend gedrag van de D'66-leden. Stui-tend!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
Het echte betweterige gaat komen van Halsema
O ja?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Dat is in dat land waar je nu zit wel anders.Daar hebben ze weinig keus.
Omdat ze niet zo slim zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dus kan iemand even uitleggen waarom een D'66-er dit in godsnaam zou willen? Bij de volgende verkiezingen zijn ze nergens meer.
VVD en CDA hebben D66 het idee gegeven dat ze iets voorstellen en dat willen ze graag horen bij D66.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:29 schreef thaleia het volgende:
Ja, dus kan iemand even uitleggen waarom een D'66-er dit in godsnaam zou willen? Bij de volgende verkiezingen zijn ze nergens meer.
er is anders meer humor dan alleen grappen over het achterwerk van Bos.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je dat zure gezwets van jou humor noemt, tja het is niet tegen de policy. Helaas.
1 woord: Kortetermijnpolitiek. Liever in 2007 afgaan dan nu. Simpel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gewicht van Sharon Dijksma is ook een goede inspiratiebron.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:31 schreef DaveM het volgende:
er is anders meer humor dan alleen grappen over het achterwerk van Bos.
Dat heeft niets met "oude koeien" te maken, maar eerder hoe jij en ik het gedrag van de 1e Kamer interpreteren. Jij gelooft alles wat er door de PvdA-fractie in de 1e Kamer gezegd is, ik geloof dat er daarnaast een aantal "secundaire" (zoals een mogelijke val van het kabinet door het wegkrijgen van De Graaf) redenen speelden. Ik denk dat er een heerlijk machtsspel gespeeld is, waarbij Van Thijn gegokt en verloren heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, duik nog eens oude koeien op die allang ontkracht zijn. Als oppositie kan je simpelweg een kabinet niet wegstemmen in de Eerste of Tweede Kamer. Dat D66 toch die kans bood op dit congres is ten eerste een fout van D66 en daarnaas was er ook een lijmpoging nodig na onenigheid binnen de coalitie over het nieuwe kiesstelsel.
Zoiets zou het wel worden. Het bekende dogmatische gedram van Halsema.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Stui-tend gedrag van de D'66-leden. Stui-tend!
ik denk dat halsema, de nietige, zich maar beter ff gedeist kan houden in de echte 'grote mannenwereld'.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die zal wel weer een mooie PR verhaal klaar hebben liggen.
Het echte betweterige gaat komen van Halsema
Ik heb het nooit begrepen en ik zal het ook nooit begrijpen. Ik ben echt te simpel van geest hiervoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is nou politiek.
en ze demonstreren daar altijd op een grappige manier... laatst waren er ook demonstraties tegen de nieuwe wet in China die een oorlog mogelijk maakt als Taiwan zich onafhankelijk verklaart..(was hier op tv) Ook weer met die heerlijk koddige vlaggetjes en ballonnenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
O ja?
Taiwan is 100% democratie en kwa actievoeren hoef je ze hier ook niks te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |