Hierover verschillen wij essentieel van mening mijn bestequote:Op zaterdag 2 april 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ze het nu opblazen elimineren ze zichzelf helemaal.
Mee eens maar van die naiviteit kunnen CDA en VVD goed gebruik maken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:24 schreef SeLang het volgende:
D'66 is in beide gevallen reddeloos verloren
Maar hier op het congres zijn ze wel ontroerend naief over hun eigen belangrijkheid
daarom is ze ook voorzitsterquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat een irritant figuur die voorzitster
Dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef attila het volgende:
Hierover verschillen wij essentieel van mening mijn beste
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mee eens maar van die naiviteit kunnen CDA en VVD goed gebruik maken.
Dan krijgen ze wel waardering voor hun rechte rug.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:23 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of D'66 niet reddeloos verloren is, als ze het kabinet wél opblazen...
omg je nicknaamquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Beetje autoritair van onze democraten om steeds te hameren op populistische types als Wilders. Beetje sneu dat je in het kabinet blijft zitten, alleen om te voorkomen dat Wilders de macht zou krijgen
Lijkt me een goede strategie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Beetje autoritair van onze democraten om steeds te hameren op populistische types als Wilders. Beetje sneu dat je in het kabinet blijft zitten, alleen om te voorkomen dat Wilders de macht zou krijgen
Zonder Halsema is politiek erg saai...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:32 schreef Lemmeb het volgende:
Het is wel TV van niks hoor, dit. Dat 2de-kamer-debat van van de week was stukken vermakelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |