en daar ben ik het weer mee eens..........................whahaha deze vrouw moet psychische behandeling...nou...daar heeft ze VOLKOMEN gelijk in...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, ik krijg juist het idee dat deze propaganda er op duidt dat er redelijk wat onzekerheid bij de partij is.
Van mij ook. Niet dat ik nu zo'n fan van de PvdA ben, integendeel. Maar dit gaat nergens meer over. D66 graaft haar eigen ondergang als ze blijven zitten. Afkappen dus, die zooi.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:12 schreef sjoerdvdvis het volgende:
van mij mag het kabinet direct vallen....tsjah...dat heb je als je in een PvdA huis woont eah.....kan dr nix aan doen...probeer mn opinie zo objectief mogelijk te houden maar ik den kdat er met dit kabinet geen toekomst meer in zit...
t'is net Fok!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:13 schreef SeLang het volgende:
De livestream loopt zwaar achter en is brak...
Het is maar wat je weldenkend vindtquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:15 schreef sjoerdvdvis het volgende:
gewoon een goed denkend man, zo kan je het ook noemen......;)
En dat is nu juist hét beeld dat ze hier graag weer willen geven, om het schaapjes gedrag te beïnvloedenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Als ik het zo bekijk, zit een massale NEE er niet in helaas
Te voorbarig gepostquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Els Borst is ook tegen johOnze democratische oma, maar een ruggegraat heeft ze niet meer, want ze gaat niet tegen stemmen....
Mijn mening is toch echt dat de D'66 illusionair bezig is en dat het alleen maar verbeelding is dat wanneer men dit paasakkoord aan neemt het beter zal gaan en D'66 zijn gelijk krijgt... Els Borst geeft mij volkomen gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is maar wat je weldenkend vindt
Typische linkse rakker. Illusionair en zwak maar dat is mijn bescheiden mening
Nee, ze is het er niet mee eens, maar ze stemt toch voor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Els Borst is ook tegen johOnze democratische oma, maar een ruggegraat heeft ze niet meer, want ze gaat niet tegen stemmen....
Een erg wijze vrouw trouwens.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Els Borst is ook tegen johOnze democratische oma
Ze vindt NL belangrijker dan de belangen van haar partij.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:19 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Nee, ze is het er niet mee eens, maar ze stemt toch voor.![]()
Ach D66 is nodig voor een meerderheid maar ik als VVD stemmer ben niet blij met dat zwakke gedoe bij D66.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:19 schreef sjoerdvdvis het volgende:
Mijn mening is toch echt dat de D'66 illusionair bezig is en dat het alleen maar verbeelding is dat wanneer men dit paasakkoord aan neemt het beter zal gaan en D'66 zijn gelijk krijgt... Els Borst geeft mij volkomen gelijk![]()
nee dat snapt 'ie niet. en nu wordt keihard propaganda gemaakt om nog twee jaar door te kunnen regren. twee jaar 100% zwaar rechts beleid die D'66 alleen maar diep in de stront zal trappen omdat ze alleen maar als vulling dienen en veel mesnen dat ook zullen zien. Nu kunnen ze daadwerkelijk laten zien dat ze ook staan voor sociaal, milieu etc. Maar nee Dietrich etc willen zo graag... nou dat ze er nog maar van genieten. Over 2 jaar is het afgelopen met hun partij.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef sjoerdvdvis het volgende:
boris...snap het nou......die gekozen burgemeester komt dr toch niet doorheen, ook niet als je lijmt....dan komen CDA en VVD weer met een naaistreek waardoor het pas over 4 jaar plaats vind, wanneer er weer een heel ander kabinet is en dit weer van tafel wordt geveegd....
En dat is, vind ik, een hele goede instelling, want waarom zit je anders in de politiek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:20 schreef Megter het volgende:
Ze vindt NL belangrijker dan de belangen van haar partij.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:20 schreef DaveM het volgende:
D66 is reddeloos verloren, maar ze willen graag nog 2 jaar meefietsen met Zalm en Balk.
in het kinderzitje aan het stuur uiteraard, maar ze zijn de schaamte toch al voorbij
en ze laten zich ook graag door "jullie" gebruiken. bah.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach D66 is nodig voor een meerderheid maar ik als VVD stemmer ben niet blij met dat zwakke gedoe bij D66.
maar toch hebben we ze nodig
Het is maar de vraag of D'66 niet reddeloos verloren is, als ze het kabinet wél opblazen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:20 schreef DaveM het volgende:
precies Sjoerd.
D66 is reddeloos verloren, maar ze willen graag nog 2 jaar meefietsen met Zalm en Balk.
in het kinderzitje aan het stuur uiteraard, maar ze zijn de schaamte toch al voorbij
Als ze het nu opblazen elimineren ze zichzelf helemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:21 schreef attila het volgende:
nee dat snapt 'ie niet. en nu wordt keihard propaganda gemaakt om nog twee jaar door te kunnen regren. twee jaar 100% zwaar rechts beleid die D'66 alleen maar diep in de stront zal trappen omdat ze alleen maar als vulling dienen en veel mesnen dat ook zullen zien. Nu kunnen ze daadwerkelijk laten zien dat ze ook staan voor sociaal, milieu etc. Maar nee Dietrich etc willen zo graag... nou dat ze er nog maar van genieten. Over 2 jaar is het afgelopen met hun partij.
Terecht. De grote overheersen de kleintjes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:22 schreef attila het volgende:
en ze laten zich ook graag door "jullie" gebruiken. bah.![]()
D'66 is in beide gevallen reddeloos verlorenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:23 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of D'66 niet reddeloos verloren is, als ze het kabinet wél opblazen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |