abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26060483
Sorry, maar ik heb hem alweer weggeklikt....

Ik werd er een beetje onpasselijk van....
pi_26060506
Ik vond het een akelige docu. Er is maar 1 van de de drie die er echt voor gaat. De ander kiest voor een vrouw en de ander leeft celibitair. En de toon is heel duidelijk dat je er niet echt gelukkig van wordt.

Terwijl ik ze zo 100 christelijke homo's kan leveren die dolgelukkig zijn
pi_26060549
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ken ze ook, ja. En ik word er altijd intens verdrietig van... Ze maken het zichzelf onnodig moeilijk...
Mja ik heb al bij verschillende mensen op een heel nette manier geprobeerd het bord voor hun hoofd weg te halen, maar dat blijkt on-mo-ge-lijk. Aan de andere kant zijn er natuurlijk wel genoeg die het een plek hebben kunnen geven, maar op mij komt het vooral vaak erg geforceerd over.... Erg jammer...
pi_26060553
De reacties op de pagina zijn wel triest hoor.
pi_26060640
Ik word heel erg boos en heel erg verdrietig van alle reacties op die pagina... Ik ga niet eens meer verder lezen, want dan krijg ik moordneigingen...
pi_26060689
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik heb al bij verschillende mensen op een heel nette manier geprobeerd het bord voor hun hoofd weg te halen, maar dat blijkt on-mo-ge-lijk. Aan de andere kant zijn er natuurlijk wel genoeg die het een plek hebben kunnen geven, maar op mij komt het vooral vaak erg geforceerd over.... Erg jammer...
Ja. Ik vind dat echt heel erg. Ik ging een tijdje met een vriend mee naar een evangelische gemeente. Daar was een jongen, overduidelijk homo en hij worstelde er zo mee. Ik wilde hem het liefst door elkaar schudden, hem vertellen dat het niet zo hoefde, dat hij vrij mocht zijn. Ik werd er echt heel droevig van...
pi_26060755
Walgelijk inderdaad en het geeft mij ook een verdrietig en vooral machteloos gevoel. Het sterkt mij eigenlijk om met beide benen op de grond te blijven, en de "Waxxer" te blijven wie ik altijd al was, zonder mij te laten beinvloeden door dan wel dergelijke instanties, dan wel de ontwikkeling die ik in bepaalde kringen denk waar te nemen, die erop lijkt dat veel homo's gaan leven alsof het homo zijn een lifestyle is met dus een ommezwaai in wie je bent van hier tot Tokio.
pi_26060819
Ja, blijf vooral jezelf ja. Dat is het erge van religie, het is een ontkenning van je menszijn, je wordt geacht iemand te worden die je niet bent...
pi_26060888
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja. Ik vind dat echt heel erg. Ik ging een tijdje met een vriend mee naar een evangelische gemeente. Daar was een jongen, overduidelijk homo en hij worstelde er zo mee. Ik wilde hem het liefst door elkaar schudden, hem vertellen dat het niet zo hoefde, dat hij vrij mocht zijn. Ik werd er echt heel droevig van...
Inderdaad, heel herkenbaar, heb (bijna) hetzelfde meegemaakt. Maar hoe meer tegenargumenten ik kreeg hoe meer "apart" en "ongewenst" ik me voelde... Ik ontwijk dergelijke discussies zelfs. Heb ook een keer gehad dat ik iemand "eindelijk" zo ver had ermee aan de gang te gaan, en diegene is door zijn eigen min of meer directe omeving op een indirecte manier benaderd op allerlei manieren en ideeen, om hem te weerhouden ook maar iets in die richting te gaan doen. Al mijn tijd en energie als een prop papier weggesmeten. Ik was kansloos en diegene gooide zijn kansen juist weg.
pi_26060978
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
Inderdaad, heel herkenbaar, heb (bijna) hetzelfde meegemaakt. Maar hoe meer tegenargumenten ik kreeg hoe meer "apart" en "ongewenst" ik me voelde... Ik ontwijk dergelijke discussies zelfs. Heb ook een keer gehad dat ik iemand "eindelijk" zo ver had ermee aan de gang te gaan, en diegene is door zijn eigen min of meer directe omeving op een indirecte manier benaderd op allerlei manieren en ideeen, om hem te weerhouden ook maar iets in die richting te gaan doen. Al mijn tijd en energie als een prop papier weggesmeten. Ik was kansloos en diegene gooide zijn kansen juist weg.
Je zou wensen ik dat al die kloterige 'heilige' boeken niet bestonden zodat mensen gewoon vrij konden denken.

Waarom staat er toch in bijna elk heilig boek iets over (met name mannelijke) homoseksualiteit? Waar komt dat toch vandaan? 't Zal wel te maken hebben met het feit dat de grote religies allemaal voortkomen uit paternalistische samenlevingen.

Had de religie van de Romeinen nou maar gewonnen!
  donderdag 7 april 2005 @ 23:39:09 #261
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_26061038
Documentaire destijds op TV gezien en echt vrolijk word je er niet van, nee. Ook ooit nog een boek gelezen over hetzelfde onderwerp, maar ik weet niet meer hoe het afliep.

Ook in de Amerikaanse Queer as Folk zit zo'n subplotje, een van die jongens gaat naar zo'n praatgroep om hetero te worden. Zo zielig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_26061074
k vind t allemaal nogal meevallen eerlijk gezegd met die eo site,
k had verwacht dat t allemaal op zou neerkomen dat bij alle homo's een steekje los zat; dat ze allemaal ooit es seksueel misbruikt zijn of andere 'urban christian legends' en dat de goede god ze de weg naar de dokter/psycholoog had gewezen

Waarschijnlijk heb ik teveel in de krochten van extremistische Amerikaanse sites rondgedoold :-/
alias Capriccio Dieu Donné
  donderdag 7 april 2005 @ 23:41:25 #263
71919 wonderer
pi_26061100
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]
Waarom staat er toch in bijna elk heilig boek iets over (met name mannelijke) homoseksualiteit?
Omdat de beschavingen die die boeken voortbrachten de vrouw als een ding zagen (dus niet interessant genoeg om over te schrijven) en zoveel mogelijk zieltjes nodig hadden om hun dogma's aan op te dringen, dus verbintenissen zonder kinderen waren uit den boze. Het huwelijk was om zeker te zijn van wie het kind was (geen DNA testen in die tijd).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_26061160
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Omdat de beschavingen die die boeken voortbrachten de vrouw als een ding zagen (dus niet interessant genoeg om over te schrijven) en zoveel mogelijk zieltjes nodig hadden om hun dogma's aan op te dringen, dus verbintenissen zonder kinderen waren uit den boze. Het huwelijk was om zeker te zijn van wie het kind was (geen DNA testen in die tijd).
Dat was voornamelijk in mediterrane beschavingen dan...
pi_26061345
dat ik t allemaal wel vind meevallen is omdat ik weet dat het volgende niet uitzonderlijk is in Amerika:

noot aan moderator: dit plaatje geeft geenszins de mening van de poster weer, dit is bedoeld voor het laten zien hoe ziek bepaalde culturen kunnen zijn.
  donderdag 7 april 2005 @ 23:49:53 #266
71919 wonderer
pi_26061375
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Dat was voornamelijk in mediterrane beschavingen dan...
Ik weet niet wat de Inuit, de Inca's en de Chinezen dachten over homo's, eigenlijk.
  donderdag 7 april 2005 @ 23:51:28 #267
71919 wonderer
pi_26061419
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
dat ik t allemaal wel vind meevallen is omdat ik weet dat het volgende niet uitzonderlijk is in Amerika:
[afbeelding]

noot aan moderator: dit plaatje geeft geenszins de mening van de poster weer, dit is bedoeld voor het laten zien hoe ziek bepaalde culturen mensen kunnen zijn.
Ik kan niet zeggen dat de hele Amerikaanse cultuur zo idioot is, hoe graag ik dat ook zou willen.
pi_26061477
Maar Amerika, da's ook niet 1 cultuur hoor

(hey, de helft van mijn familie is Amerikaans hoor!)
pi_26061557
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de Inuit, de Inca's en de Chinezen dachten over homo's, eigenlijk.
Eigenlijk hadden we t over de maatschappelijke plaats van de vrouw.
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:05:45 #270
71919 wonderer
pi_26061839
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden we t over de maatschappelijke plaats van de vrouw.
Maar da's toch irrelevant als de cultuur an sich niet slecht over homo's denkt?

En binnenkort is de helft van mijn familie ook Amerikaans, maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met het gedachtengoed van de conservatives. Gelukkig is mijn aanstaande niet zo stom (atheist ook, misschien dat dat er iets mee te maken heeft).
pi_26061843
De maatschappelijke positie van de vrouw heeft in de geschiedenis vaak samengehangen met die van homoseksuelen. De feministen hebben altijd óók gevochten voor de belangen van homo's, lesbo's en andere minderheden.
pi_26061867
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
Van vrouwen mogen ze alles vinden, als ze de homo's maar met rust laten.
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:13:41 #273
71919 wonderer
pi_26062056
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Van vrouwen mogen ze alles vinden, als ze de homo's maar met rust laten.
Maar zoals je zelf zei, hangt dat vaak samen. Een man die met een andere man naar bed gaat (als bottom), wordt vaak als een vrouw beschouwd. Nu nog steeds, als je slecht ingelichten hoort vragen "en wie van jullie is er nu de vrouw?". Als een vrouw een positie heeft die ver onder die van een man staat, zal de cultuur de man die zich verlaagt tot vrouw beschouwen als minderwaardig en stom dat hij z'n superioriteit opgeeft.

Als de vrouw echter gelijkwaardig is of misschien net iets onder de man staat, heb je dat probleem niet zo.
pi_26062122
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

eh, sorry, k snap t niet helemaal meer gezien de voorgaande context
quote:
En binnenkort is de helft van mijn familie ook Amerikaans, maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met het gedachtengoed van de conservatives. Gelukkig is mijn aanstaande niet zo stom (atheist ook, misschien dat dat er iets mee te maken heeft).
Conservatieven heb je in vele smaken, trouwens. En als je probeert met ze te communiceren besef je pas echt wat verschil van cultuur betekend (conservatief en liberaal in Amerika zijn als het ware twee behoorlijk verschillende culturen)
pi_26062132
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:13 schreef wonderer het volgende:
Nu nog steeds, als je slecht ingelichten hoort vragen "en wie van jullie is er nu de vrouw?".
Als er IETS is...
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:19:21 #276
71919 wonderer
pi_26062190
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

eh, sorry, k snap t niet helemaal meer gezien de voorgaande context
[..]

Conservatieven heb je in vele smaken, trouwens. En als je probeert met ze te communiceren besef je pas echt wat verschil van cultuur betekend (conservatief en liberaal in Amerika zijn als het ware twee behoorlijk verschillende culturen)
Ok, misschien haal ik wat dingen door elkaar... ik probeer er een beetje achter te komen waarom de drie grote religies hier (Jodendom, islam en christendom) allemaal zo faliekant tegen homo's zijn. Ik dacht dat het te maken had met de positie van de vrouw en de wens zo veel mogelijk zieltjes te winnen.

Het trieste is dat Liberaal volgens het Nederlandse systeem nog steeds behoorlijk rechts is. Maar goed, het duurt nog jaren voor ik daar mag stemmen.
pi_26062211
Waar in de VS ga je wonen, wonderer?
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:21:33 #278
71919 wonderer
pi_26062240
New Hampshire. Een Kerry-staat, gelukkig
pi_26062274
Hm ja. Ik kom regelmatig in Texas. Geloof niet dat ik daar als openlijk homoseksuele man zou willen wonen, althans niet op het platteland.
pi_26062348
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ok, misschien haal ik wat dingen door elkaar... ik probeer er een beetje achter te komen waarom de drie grote religies hier (Jodendom, islam en christendom) allemaal zo faliekant tegen homo's zijn. Ik dacht dat het te maken had met de positie van de vrouw en de wens zo veel mogelijk zieltjes te winnen.
Die drie religies hebben een en dezelfde oorsprong hoor, ze worden ook wel semitische religies genoemd.
quote:
Het trieste is dat Liberaal volgens het Nederlandse systeem nog steeds behoorlijk rechts is. Maar goed, het duurt nog jaren voor ik daar mag stemmen.
Nu ja, er is niet enkel links of rechts in de States hoor, je hebt veel meer partijen, zoals die van Ralph Nader bijvoorbeeld (die toch echt wel links is)
Maar t is alleen beroerd voor de kleine partijen dat het (nog) geen representatieve democratie is
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:30:01 #281
71919 wonderer
pi_26062423
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm ja. Ik kom regelmatig in Texas. Geloof niet dat ik daar als openlijk homoseksuele man zou willen wonen, althans niet op het platteland.
Volgens mij zijn mensen net trollen. Hoe kouder het is, hoe beter ze nadenken Aan de andere kant, de meest fundi christen die ik ken, woont in Canada... Van de Texanen die ik ken, weet ik niet hoe ze over homo's denken, maar volgens mij zijn ze niet gelovig en dat scheelt toch wel een hele hoop.

Mag ik je toevoegen aan MSN of heb je dat liever niet?
pi_26062492
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:30 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij zijn mensen net trollen. Hoe kouder het is, hoe beter ze nadenken
Boeiende theorie.
quote:
Van de Texanen die ik ken, weet ik niet hoe ze over homo's denken, maar volgens mij zijn ze niet gelovig en dat scheelt toch wel een hele hoop.
Zeker weten. Maar in Texas staat (letterlijk!) op elke straathoek een kerk, dus dan weet je wel hoe laat het is. Ik ken niet heel veel Texanen echt persoonlijk. De mensen die ik ken zitten in de anti-doodstrafbeweging en zijn dus ruimdenkend voor Texaanse begrippen. Maar de hele cultuur in Texas is nogal achterlijk op bepaalde gebieden.
quote:
Mag ik je toevoegen aan MSN of heb je dat liever niet?
UIteraard.

Ik ga nu naar bed. Het is allang voorbij mijn bedtijd.
pi_26062577
k ga ook
trouwens, ik ben gecharmeerd van ja avatar, Lupa
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:42:38 #284
71919 wonderer
pi_26062685
Ok, toegevoegd Als Shyvven. Dat je niet raar opkijkt.

Begin nou toch wel nieuwsgierig te worden hoe andere culturen over homosexualiteit denkt... eens even zoeken.

Ok, dat was niet zo moeilijk als ik dacht.

12th century ~ Mexico: The Aztec god Xochipili was the patron of homosexuality.

North American Native Tribes ~ Institutionalised homosexuality observed among the Apache (Paige 1981), Aymara (Ford & Beach 1951), Cheyenne, Chippewas, Cocopa, Creek, Crow, Fox, Ila, Kaska, Klamanth, Kutenai, Mohaves, Navajo, Oglala, Ojibwa, Sack, Salish (Teit 1930), Santee, Sateaux (Skinner 1911), Shoshone, Sioux, Snake, Yokut, Yuma and Zuni; also Eskimo Inuit

~ Observations were first made by early European travellers: 1530 ~ the Spanish explorer Cabeza de Vaca, 15th century Catholic missionaries, 17th century Conquistadors, 18th & 19th century French fur traders and British Colonists.

~ Cultural anthropologists later documented the "third gender" status of the 'berdache' (homsexual/transgender) in at least 120 other North American tribes. In many cases, these individuals held important ritualistic and social positions: 1866 ~ Sioux, Fox and Sack offered them special privileges (Catlin); 1891 ~ Chippewas regarded them as 'Manitous' (great spirits)(Hoffman); 1904 ~ gay Zuni conducted prayers of thanks for feasts (Stevenson); 1925 ~ gay Cheyenne organised and conducted the Scalp Dance after a successful military campaign; gay Navajo, Creek and Yokut performed special funeral functions (Kroeber); 1934 ~ lesbian Cocopas grew up as boys, hunted, made weapons, went to war and married women (Gifford); 1935 ~ gay Crows chopped down the first tree for the Sun Dance (Lowie); 1935 ~ lesbian Klamanth women married other women (Hill); 1965 ~ Kutenai women could also become warriors and marry other women (Shaeffer); 1977 ~ Oglala winktas gave new names to tribal members (Powers); 1983 ~ the Yuma needed four gay shamans for ritualistic functions (Signorini). Lesbians also had special place among the Crow, Kaska, Navajo and Western Apache.

1911 ~ Social homosexuality among Inuit (Eskimos) was observed by the anthropologist Ferdinand Kaarsch-Haak.

18th century ~ Anne Bonny and Mary Read were lesbian pirates operating off the east coast of pre-Independence North America. (Captain Charles Johnson, 1724)

bron

Lijkt er niet op dat ze er problemen mee hadden.

[ Bericht 82% gewijzigd door wonderer op 08-04-2005 00:50:57 ]
pi_26081617
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Voornamelijk omdat het in de torah/bijbel/koran staat. Joden zijn over het algemeen nog het minst anti-homo, zeker de traditionele en gereformeerde joden.
quote:
Het is eerder zo dat de linkse partijen gewoon erg links zijn. Nederland is nu eenmaal een links land.
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:03:27 #286
117876 Riverpoet31
Iedere stap is vrede
pi_26082257
denkt uiteindelijk.........waar maken mensen zich hier druk om? als sommige mannen op mannen vallen, en sommige vrouwen op vrouwen, wat is daar mis mee?

Ik bedoel........gaat het nu om hoe je het leven 'beleefd' of over 'wetenschappelijke' onderzoeken?
Uiteindelijk gaat het toch over je gelukkig voelen?
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:21:04 #287
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26082734
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:03 schreef Riverpoet31 het volgende:
denkt uiteindelijk.........waar maken mensen zich hier druk om? als sommige mannen op mannen vallen, en sommige vrouwen op vrouwen, wat is daar mis mee?
Veel mensen hebben helaas de neiging om van alles waar ze zelf geen behoefte aan hebben vast te leggen dat niemand het moet mogen.. Misschien is het een misplaatst soort jaloezie dat andere mensen hun geluk kunnen vinden in iets wat zij zelf niet willen of kunnen?
quote:
Uiteindelijk gaat het toch over je gelukkig voelen?
Ik denk het wel, hoewel gelukkig voelen heel complex kan zijn..
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:26:04 #288
117876 Riverpoet31
Iedere stap is vrede
pi_26082891
denkt....wat doen jullie nu moelijk? homoseksualiteit is een gegeven.... Moeten we terug naar de jaren vijftig om daar verandering te brengen? of zijn het gewoon een paar kortzichtige lieden die hier nog steeds een issue van maken (uit eiigen onzekerheid?)....zucht
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:32:32 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26083086
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef Riverpoet31 het volgende:
denkt....wat doen jullie nu moelijk? homoseksualiteit is een gegeven.... Moeten we terug naar de jaren vijftig om daar verandering te brengen? of zijn het gewoon een paar kortzichtige lieden die hier nog steeds een issue van maken (uit eiigen onzekerheid?)....zucht
De meesten die er een issue van maken doen dit doorgaans op basis van zowel angst als onwetendheid (Angst voor het onbekende is bij sommige mensen een sterke angst).
pi_26085561
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:39 schreef hmmmmmmmmm het volgende:

[..]

Voornamelijk omdat het in de torah/bijbel/koran staat. Joden zijn over het algemeen nog het minst anti-homo, zeker de traditionele en gereformeerde joden.
maar waarom staat dat dan in dat boek? dit is nog steeds geen antwoord
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:10:51 #291
71919 wonderer
pi_26085722
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Prego het volgende:

[..]

maar waarom staat dat dan in dat boek? dit is nog steeds geen antwoord
Vond je mijn theorie niet leuk?
pi_26087571
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vond je mijn theorie niet leuk?
oooh jawel hoor
ik wil er alleen meer horen
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:40:28 #293
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_26089205
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt nog een groep. die laat duidelijk blijken dat zijn homofobie weleens zou kunnen duiden op een latente aanwezigheid. om later, in het bezit van een trouwring waarin jeanette staat gegraveerd, parkeerplaatsjes en gure boshutjes te bezoeken.
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:44:04 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26089285
ik ben best blij dat dit deel bijna ten einde loopt. denk ook wel dat alle redenen zijn gegeven om homoseksualiteit niet te hoeven stoppen, denk dat ook alle redenen zijn gegeven om homoseksualiteit juist wel te moeten stoppen. maar die laatste sneden eigenlijk heel weinig hout. is deel II gewenst? of zijn we klaar ermee?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:46:40 #295
71919 wonderer
pi_26089334
topicje over homosexualiteit in verschillende culturen?
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:56:26 #296
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26089526
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:46 schreef wonderer het volgende:
topicje over homosexualiteit in verschillende culturen?
lijkt me top!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26089619
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef yootje het volgende:

[..]

Meen je dit nu?

Juist veel beter dat er veel meer homoparen zijn Komen er minder kinderen, en het overbevolkingsprobleem is opgelost
En de vergrijzing als maar groter. Maar goed ik betaal heel graag veel belasting dus dat scheelt weer
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:06:34 #298
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_26089668
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:23 schreef FuifDuif het volgende:
Tuurlijk, ik besef nu ook wel eigenlijk dat mijn mening voortkomt uit die paar nare ervaringen, maar op de één of andere manier moet het allemaal maar kunnen bij die homoseksuelen. Dat vind ik jammer.
Precies, laten homo's maar weer net zoals in die goede oude tijd uit het dagelijkse leven van de hetero's verdwijnen en zich lekker terugtrekken met hun soortgenoten in een Katholiek klooster of in het Vaticaan...

Benno Barnard
pi_26089718
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:06 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Precies, laten homo's maar weer net zoals in die goede oude tijd uit het dagelijkse leven van de hetero's verdwijnen en zich lekker terugtrekken met hun soortgenoten in een Katholiek klooster of in het Vaticaan...
ik ben atheist
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:22:34 #300
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_26089947
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
Twee papa's vind ik dus niet kunnen.
Je hoogbejaarde surrogaat papa in een jurk die samenleefde met een paar duizend andere kerels in jurken en waarmee je nog nooit persoonlijk een woord had gewisseld vind je blijkbaar wel het verheerlijken waard...
Benno Barnard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')