`dank je!quote:Op maandag 4 april 2005 02:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
* klik op de naam waxxer
* zie postgeschiedenis
* zie [HOMO] topics
* lees wat posts in dat topic
* trek conclusie
voila
Waarom komt het bij dieren in het wild dan niet voor en in de dierentuinen wel?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:00 schreef more het volgende:
Homoseksualiteit is gewoon een foutje in de DNA-structuur net zoals pedofilie, als je ziet hoe complex het menselijk DNA is, sta ik er versteld van dat het zo vaak goed gaat.
Het komt wel degelijk voor bij dieren in het wild. Voor meer informatie zou je het boek Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity van Bruce Bagemihl kunnen raadplegen.quote:Op maandag 4 april 2005 03:08 schreef klootje het volgende:
Waarom komt het bij dieren in het wild dan niet voor en in de dierentuinen wel?
Er komt wel meer bij kijken dan alleen DNA.Het is ook niet bepaald erfelijk,ken jij hele homofamilies?
Wanneer iets erfelijk is, betekent dat nog niet dat het in alle individuen binnen een familie tot uitdrukking komt he?quote:Op maandag 4 april 2005 03:08 schreef klootje het volgende:
Het is ook niet bepaald erfelijk,ken jij hele homofamilies?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar (ik zal even duidelijk zijn, zometeen krijg ik nog een ban), ik wil(de) Fuifduif even een spiegel voorhouden, omdat ik die stelling een compleet belachelijke gedachte vind. Maar als ik hier een essay neerzet over hoe en wat het in het echte leven zit, wordt dat niet op prijs gesteld en/of niet gelezen.....
Nee, alleen wanneer het gen in kwestie dominant is.quote:Op maandag 4 april 2005 07:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer iets erfelijk is, betekent dat nog niet dat het in alle individuen binnen een familie tot uitdrukking komt he?
Komt ook bijvoorbeeld voor bij de Bonobo, en hun DNA komt voor 97% overeen met ons DNA.quote:Op maandag 4 april 2005 07:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het komt wel degelijk voor bij dieren in het wild. Voor meer informatie zou je het boek Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity van Bruce Bagemihl kunnen raadplegen.
Nou, volgens mij hebben biologen daar wel een (of meerdere) redenen voor gevonden. Zo is er de sociale kant van homoseksualiteit: mannetjeshomo's kunnen nogal charismatisch zijn, en dan wordt het al gauw 'follow the leader'. En lesbiennes, die kunnen voor een minder gespannen sfeer zorgen binnen een vrouwengemeenschap. Maar ja, ik ben geen bioloog/antropoloog en ik heb er verder ook geen specifiek verstand van, maar om homofilie af te doen als afwijking/'ziekte' is wat mij betreft veels te kort door de bochtquote:Op zondag 3 april 2005 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik blijf zelf toch bij de evolutieleer en homo's hebben vast een functie op deze wereld, maar ze kunnen zich niet voortplanten en daar gaat het m.i. uiteindelijk om.
Ik heb lang gezocht naar een reden om homoseksualiteit níet als een genetische afwijking te beschouwen, maar ik heb geen reden gevonden.
Dat gebeurt, maar het is niet de enige vorm van homoseksueel gedrag bij dieren.quote:Op maandag 4 april 2005 16:13 schreef more het volgende:
Bij dieren komt homoseksualiteit vaak voor "door gebrek aan beter". Het dominante/sterkste mannelijke dier mag omdat hij de leider is alle vrouwtjes dekken. De vrouwtjes willen dit ook graag hebben, omdat hij voor sterke nakomelingen zorgt.
De overige mannetjes willen ook iets dus doen ze "het" met elkaar.
midnight expressquote:Op maandag 4 april 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gebeurt, maar het is niet de enige vorm van homoseksueel gedrag bij dieren.
Dit gebeurt bij mensen trouwens ook, bijvoorbeeld in gevangenissen. Maar je kunt dan niet spreken van 'homoseksualiteit', omdat iemand het alleen maar doet -inderdaad- 'bij gebrek aan beter'. Zijn seksuele voorkeur is niet veranderd, zijn sekspartner is alleen maar een surrogaat.
Heb jij biologie gehad?quote:Op maandag 4 april 2005 03:08 schreef klootje het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald erfelijk,ken jij hele homofamilies?
quote:
mannelijk?quote:Op maandag 4 april 2005 17:12 schreef SCH het volgende:
Ook als het te stoppen is, wil ik het blijven.
Het is Fijn om Homo te Zijn![]()
Het is een keuze je gevoelens te erkennenquote:Op maandag 4 april 2005 17:13 schreef vdo28 het volgende:
Het lijkt wel of SCH het laat lijken of het een keuze is...
Ik ben btw gewoon hetero dus mijn post was ook gebaseerd op wat ik denk en niet wat ik weet.
Ben het zowaar eens met SCH eens...quote:Op maandag 4 april 2005 17:12 schreef SCH het volgende:
volgens mij staat er: ALS het te stoppen is. En ANDERS zou hij er nog voor kiezen... lijkt me dus niet dat het een keuze is...quote:Op maandag 4 april 2005 17:13 schreef vdo28 het volgende:
Het lijkt wel of SCH het laat lijken of het een keuze is...
Ik ben btw gewoon hetero dus mijn post was ook gebaseerd op wat ik denk en niet wat ik weet.
Ben nu wel nieuwsgierig... wat is er nou zo fijn aan dan? Ik heb zelf niet echt het "joepie ik ben hetero"-gevoel, namelijk...quote:Op maandag 4 april 2005 17:12 schreef SCH het volgende:
zoek dan het soort dames/heren waar je wel zo iets hebt van 'joepie'quote:Op maandag 4 april 2005 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig... wat is er nou zo fijn aan dan? Ik heb zelf niet echt het "joepie ik ben hetero"-gevoel, namelijk...
Het is toch geweldig om verliefd, verloofd, gepartnerd of wat dan ook te zijn en in het voorjaar weer te genieten van al die binken met mouwloze shirts enz. In jouw geval vrouwen zonder jasje aan.quote:Op maandag 4 april 2005 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig... wat is er nou zo fijn aan dan? Ik heb zelf niet echt het "joepie ik ben hetero"-gevoel, namelijk...
Ik val ook op mannenquote:Op maandag 4 april 2005 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch geweldig om verliefd, verloofd, gepartnerd of wat dan ook te zijn en in het voorjaar weer te genieten van al die binken met mouwloze shirts enz. In jouw geval vrouwen zonder jasje aan.
Absoluut niet. Ik denk dat het geen enkel verschil maakt eigenlijk. Maar ik ben gewoon gelukkig als homo, kan me niet voorstellen hetero te zijn en dus vandaar dat ik die opmerking maakt.quote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik val ook op mannenIk ga met eentje trouwen binnenkort
en ja, dat is tof
En zo snap ik je ook wel, maar dat is toch niet afhankelijk van homo of hetero zijn? Of graaf ik nu weer veel te diep?
Goed, dan snap ik het. En wat die gozer met zijn onmogelijke naam boven je zei, snijdt ook wel hout. Ik ben sowieso niet zo seksueel ingesteld, misschien dat het daar aan ligtquote:Op maandag 4 april 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik denk dat het geen enkel verschil maakt eigenlijk. Maar ik ben gewoon gelukkig als homo, kan me niet voorstellen hetero te zijn en dus vandaar dat ik die opmerking maakt.
Zoek je nog bruidsmeisjes?
Die goser is "vanitas vanitatum et omnia vanitas" wat Latijn is voor "ijdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid" (alleen ik kwam na het aanmelden er achter dat dat net wat te lang was :-/)quote:Op maandag 4 april 2005 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed, dan snap ik het. En wat die gozer met zijn onmogelijke naam boven je zei, snijdt ook wel hout. Ik ben sowieso niet zo seksueel ingesteld, misschien dat het daar aan ligt
En tenzij je naar de VS wil komen om mijn sleep vast te houden...
's Mooiquote:Op maandag 4 april 2005 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die goser is "vanitas vanitatum et omnia vanitas" wat Latijn is voor "ijdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid" (alleen ik kwam na het aanmelden er achter dat dat net wat te lang was :-/)
Trouwens, hoe wist je dat ik een man ben
En naar de US? Anytime, zolang t maar geen Texas is ofzo....
anyhoo, happy wedding, luv![]()
Dankquote:Op maandag 4 april 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
's MooiJammer dat het te lang was, ja
En dat was een gokje. Intuitie ofzo. Of zit ik ernaast?
Niet Texas, niet Nevada (geen Vegas huwelijk hoor) en dank je wel
't Wordt trouwens tijd dat ook Amerika het homohuwelijk accepteert
Stelletje hypocrieten daar.
Of gaan we nou te veel off topic
Ik woon nu nog in Nederlandquote:Op maandag 4 april 2005 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank
En yup, k ben n gayboy
En niet trouwen in Vegas??? Damn, je leeft toch in the US, dan moet t toch allemaal exaggerated roze glamour zijn bij n huwelijk? :-D
En Amerikanen hypocriet? Nu ja, ik denk dat dat uiteindelijk wel meevalt ten opzichte van Europa (De geurbaniseerde delen zijn denk ik echt wel vergelijkbaar met een gemiddeld noord europees land, terwijl Texas enzo meer te vergelijken valt met het platteland van de meditterane landen o.i.d.)
Gebeurt nog steeds bij sommige authentieke bevolkingsgroepen, daar moet men sex hebben met de dorpsoudste of sjamaan, daarna is men volwassen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
12-jarige jongetjes? Dat geloof ik niet. Heb je daar bewijs voor?
eh?quote:Zijn bezopen dombo's die achter Mental Theo opduiken om graag in de camera te zijn te stoppen?
?Que?quote:bij deze is al jullie homoseksualiteit gestopt.
geen dank.
Ik ken ze ook, ja. En ik word er altijd intens verdrietig van... Ze maken het zichzelf onnodig moeilijk...quote:Op donderdag 7 april 2005 23:15 schreef Waxxer het volgende:
korte inleiding is hier te lezen.En ik heb hem zelf ook net aangezet hoor, dus de toonzetting weet ik (nog) niet. Maar ken zelf wel meer dan een handjevol christelijke homo's die daar echt veel problemen mee hebben gehad, of zelfs nog hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |