abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25937917
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:09 schreef fayakill het volgende:
als je nog hoop hebt ooit ontmaagd te worden zou ik er voor gaan
Maar mag dat tegenwoordig nog wel? Seksualiteit bedrijven met 12-jarige jongetjes?
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:12:09 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25937928
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:11 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik denk dat het altijd nog beter is door één ouder te worden opgevoed, dan door twee ouders van hetzelfde geslacht.
Waar is dat op gebaseerd? Wat doen 2 ouders verkeerd wat een enkele ouder goed doet?
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:12:47 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25937949
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:09 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, het is een overtuiging die gevoed wordt door de ware menselijke natuur. De mens heeft dus in feite een natuurlijke afkeer van homoseksualiteit. Het feit dat je dat niet hebt, dat is juist het aangeleerde gedrag.
nee dat laatste heeft te maken met het feit dat ik niet inzie waarom ik me moet bemoeien met de sexuele en daarmee persoonlijke geaardheid van andere mensen. ik heb er nooit last van en voel me niet bedreigd als ik een keer verliefd word aangekeken. daarom nog eenmaal de vraag, is jouw afkeer voor de homoseksualiteit te danken aan de bijbel?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25937982
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
Waar is dat op gebaseerd? Wat doen 2 ouders verkeerd wat een enkele ouder goed doet?
Eén enkele ouder geeft een beter voorbeeld dan twee homoseksuele ouders. Niet goed, maar wel beter.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:15:14 #155
104895 fayakill
echt werie
pi_25938004
Dat het sociaal minder wordt (en in sommige samenlevingen helemaal niet) geaccepteerd is juist het aangeleerde. Hoe kom je erbij dat elk kind een natuurlijke afkeer van homosexualiteit heeft.

Als kind ga je er niet van uit dat homosexualiteit verwerpelijk is.

Door het observeren van de relatie tussen je ouders krijgt het kind het idee dat man-vrouw relaties de standaard zijn. Verder kun je door omgang met anderen en vaak ook het oppikken van de mening van je ouders een afkeer voor homosexualiteit ontwikkelen.
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25938015
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dat laatste heeft te maken met het feit dat ik niet inzie waarom ik me moet bemoeien met de sexuele en daarmee persoonlijke geaardheid van andere mensen. ik heb er nooit last van en voel me niet bedreigd als ik een keer verliefd word aangekeken. daarom nog eenmaal de vraag, is jouw afkeer voor de homoseksualiteit te danken aan de bijbel?
Nee, helemaal niet. Logisch nadenken heeft mij zover gebracht, en natuurlijk de praktijkervaringen die het theoretisch raamwerk in geuren en kleuren onderbouwen. Ik zeg zelf toch ook duidelijk dat het mij niet interesseert wat Jantje en Pietje met elkaars piemeltjes uitvreten in hun slaapkamer? Ik zeg alleen: hou het dan ook bij je eigen en laat nette heteroseksuele mannen met rust en ga al helemaal geen kind verzieken.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:17:37 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25938057
quote:

[..]

Ik denk dat het altijd nog beter is door één ouder te worden opgevoed, dan door twee ouders van hetzelfde geslacht.
ik denk dat je daar toch echt een cruciale fout maakt. ik denk dat het voor kinderen belangrijker is om te zien dat twee mensen van elkaar kunnen houden en het kind samen beschermen en opvoeden, dan de sexe.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:17:43 #158
104895 fayakill
echt werie
pi_25938059
quote:

[..]

Maar mag dat tegenwoordig nog wel? Seksualiteit bedrijven met 12-jarige jongetjes?
Misschien in jouw land wel, jij vroeg immers of er praktijkles was
pi_25938068
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, dat referentiekader wordt gevormd door de eigen seksuele ontwikkeling. En je zou kennelijk nog veel kunnen leren van de Bijbel, mijnheer Prego.
dat was mijn punt niet..

en waarom doe je zo arrogant met je 'kennelijk'? mijn mening staat haaks op die van jou, maar dan kan jij toch ik niet 'kennelijk' nog veel leren van een print out van iemand die een theorie heeft over het niet bestaan van god enzo?

edit: laat maar die vraag, als ik dit lees
quote:
Eén enkele ouder geeft een beter voorbeeld dan twee homoseksuele ouders. Niet goed, maar wel beter
dan weet ik voldoende
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:20:08 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25938112
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Logisch nadenken heeft mij zover gebracht, en natuurlijk de praktijkervaringen die het theoretisch raamwerk in geuren en kleuren onderbouwen. Ik zeg zelf toch ook duidelijk dat het mij niet interesseert wat Jantje en Pietje met elkaars piemeltjes uitvreten in hun slaapkamer? Ik zeg alleen: hou het dan ook bij je eigen en laat nette heteroseksuele mannen met rust en ga al helemaal geen kind verzieken.
je bent mij iets te radicaal in dit gesprek. als humanist en duifkenner kan ik me niet voorstellen dat je hier je hele leven achter blijft staan. je maakt je echt zorgen om niks.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:23:52 #161
104895 fayakill
echt werie
pi_25938173
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

duifkenner

En jah dat die gast topics opent om reacties uit te lokken is toch bekend? Het gaat hem er meer om DAT hij reacties krijgt dan dat er een zinnige discussie ontstaat.
pi_25938178
Ach, fuitduifje is gewoon wat aan 't rellen. Om maar even niet aan de paus te hoeven denken. .
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:26:30 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25938228
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:23 schreef fayakill het volgende:

[..]

En jah dat die gast topics opent om reacties uit te lokken is toch bekend? Het gaat hem er meer om DAT hij reacties krijgt dan dat er een zinnige discussie ontstaat.
ik kan over het algemeen prima met duif door een til. ik vind ook dat ie hele boeiende topics opent en echt niet altijd uit is op alleen maar reacties. ik ben gewoon niet eens met zijn denkwijze in deze.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:29:03 #164
104895 fayakill
echt werie
pi_25938284
ow excuses dan...heb je misschien wat voorbeeldn van een paar van zijn boeiende topics. Heb zin om ze ff door te lezen
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:30:15 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25938307
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:29 schreef fayakill het volgende:
ow excuses dan...heb je misschien wat voorbeeldn van een paar van zijn boeiende topics. Heb zin om ze ff door te lezen
lol nee hoor. even goede vrienden. maar er zit soms echt wel wat interessants tussen. en bovendien mag ik hem wel.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:30:36 #166
34156 Mirage
Smile !!!
pi_25938314
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarmee wordt het kind verziekt dan ?

Ik ken een jongeman.
Zijn vrouw is weggelopen en heeft hem met peuter (indertijd) achter gelaten.
Een half jaar later is zijn neef bij hem in huis komen wonen ( meerdere praktische redenen ).
Deze man leeft samen met ene andere man, brengt op fantastische wijze een inmiddels kleuter groot. Het enige dat verschilt van een homokoppel is het gebrek aan sex.
En sex is nou niet waar je een kind toeschouwer van laat zijn. Voor het kind is er dus géén verschil.

Als ik om mij heen kijk is dit het meest stabiele gezin. Het kindje is sociaal emotioneel helemaal in orde. Waar ligt het probleem ?????
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:32:32 #167
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25938360
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:14 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Eén enkele ouder geeft een beter voorbeeld dan twee homoseksuele ouders. Niet goed, maar wel beter.
De partner-keuze is iets wat op meerdere factoren berust, en waar de factor voorbeeld weinig aan verandert. De meeste homo-stellen en lesbische stellen met kinderen hebben heterosexuele kinderen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:33:07 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25938376
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Waarmee wordt het kind verziekt dan ?

Ik ken een jongeman.
Zijn vrouw is weggelopen en heeft hem met peuter (indertijd) achter gelaten.
Een half jaar later is zijn neef bij hem in huis komen wonen ( meerdere praktische redenen ).
Deze man leeft samen met ene andere man, brengt op fantastische wijze een inmiddels kleuter groot. Het enige dat verschilt van een homokoppel is het gebrek aan sex.
En sex is nou niet waar je een kind toeschouwer van laat zijn. Voor het kind is er dus géén verschil.

Als ik om mij heen kijk is dit het meest stabiele gezin. Het kindje is sociaal emotioneel helemaal in orde. Waar ligt het probleem ?????
ik ken ook een paar homostellen. ken geen betere ouders.
pi_25938410
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:45 schreef yootje het volgende:

[..]

De oude Grieken neukten ook 12-jarige jongetjes, was de normaalste zaak toen.

Kwestie van wat men accepteert en wat niet.
Die hadden ook slaven.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:37:35 #170
34156 Mirage
Smile !!!
pi_25938475
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken ook een paar homostellen. ken geen betere ouders.
Ik denk persoonlijk dat dat komt doordat deze ouders ontzettend goed na gedacht hebben en heel bewust voor ene kind hebben gekozen. ( in tegenstelling tot sommige andere ouders die kinderen "nemen" omdat het volgens het boekje hoort... 2 jaar getrouwd.. dan moet er een kindje komen... oid )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:39:15 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25938508
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat dat komt doordat deze ouders ontzettend goed na gedacht hebben en heel bewust voor ene kind hebben gekozen. ( in tegenstelling tot sommige andere ouders die kinderen "nemen" omdat het volgens het boekje hoort... 2 jaar getrouwd.. dan moet er een kindje komen... oid )
die gedachte heeft ook wel eens door mijn hoofd gespeeld.
pi_25939010
Homoseksualiteit is gewoon een foutje in de DNA-structuur net zoals pedofilie, als je ziet hoe complex het menselijk DNA is, sta ik er versteld van dat het zo vaak goed gaat.
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:08:14 #173
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25939240
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:00 schreef more het volgende:
Homoseksualiteit is gewoon een foutje in de DNA-structuur net zoals pedofilie, als je ziet hoe complex het menselijk DNA is, sta ik er versteld van dat het zo vaak goed gaat.
Net zoals blauwe ogen en rood haar enzo, yep.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25939595
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Net zoals blauwe ogen en rood haar enzo, yep.
De kleur van ogen is van "kosmetische" aard en heeft geen belangrijke functie. Het aantrekkelijk vinden van de andere sekse en het hebben van geslachtsgemeenschap heeft naast dat het lekker is soms ook tot gevolg dat we ons voortplanten. En dit voorkomt dat we uitsterven.
Stel dat het er nooit genetische fouten gemaakt werden dan bestonden er geen homo's, erfelijke ziekten, pedofielen etc.

Maar goed dat is net zoiets als denken dat we morgen wereldvrede hebben.
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:30:31 #175
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25939845
Zal vast al gezegd zijn in dit topic, maar misschien dat er nu meer mensen zijn die er voor uit durven te komen?
Krekker is de bom!
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:31:24 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25939863
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:30 schreef KreKkeR het volgende:
Zal vast al gezegd zijn in dit topic, maar misschien dat er nu meer mensen zijn die er voor uit durven te komen?
Dat antwoord is veel te plausibel voor deze thread.
The love you take is equal to the love you make.
pi_25939934
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:14 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dus een kind van een griet die onveilig heeft geneukt in een of ander steegje naast een foute kroeg en nu dus alleen een kind moet opvoeden is in jouw ogen beter af dan een kind waar bewust voor is gekozen door twee mensen van hetzelfde geslacht?
pi_25940448
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:00 schreef more het volgende:
Foutje? Waarom is homoseksualiteit een foutje? Omdat het niet het meeste voorkomt? 10% is homo, en 10% gaat naar het VWO/Universiteit. Zijn dus alle academici ook DNA-foutjes omdat ze niet zo stom zijn als de rest van de bevolking? .

[ Bericht 1% gewijzigd door Great_Expectations op 02-04-2005 23:24:39 ]
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:22:07 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25941103
Religie is ook genetisch bepaald, hoorde ik laatst. Ook een foutje dus?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25941842
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:22 schreef wonderer het volgende:
pi_25942569
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:22 schreef wonderer het volgende:
En een héle grote!!!
  zaterdag 2 april 2005 @ 23:43:11 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25943622
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om persoonlijke levens, want die levens hebben invloed op de levens van anderen. Twee papa's vind ik dus niet kunnen. Dat twee heren zo nodig elkaar in de reet willen roeren, ala, doe dat lekker achter slot en grendel in je eigen huisje. Maar een kind vraagt er niet om, om door een homokoppel opgevoed te worden.
Nee, dat vind jij niet, jij geeft ook mensen af die lekker prive homo zijn. Je bent zo schijnheilig als de neten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25944403
Ja! Wat hij zei!
  zondag 3 april 2005 @ 00:25:43 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_25944595
@ fuifduif: de meneer op jouw/mijn avatar houdt ook van homo's hoor
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 april 2005 @ 00:26:32 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25944614
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:25 schreef Viking84 het volgende:
@ fuifduif: de meneer op jouw/mijn avatar houdt ook van homo's hoor
hij is gebanned...
  zondag 3 april 2005 @ 00:27:32 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_25944637
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij is gebanned...
vanwege dit topic?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 april 2005 @ 00:28:06 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25944646
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

vanwege dit topic?
nee om minder
  zondag 3 april 2005 @ 00:37:30 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_25944831
Nog even een reactie geven. Ik ben zelf lesbisch (vrouwen zijn verrukkelijke wezens ) en ik heb er ook totaal geen problemen mee om een relatie aan te gaan met een vrouw. Toch zou ik de mogelijkheid dat homo's een deficiënt gen hebben niet willen uitsluiten, ook niet voor mezelf. Wel weet ik dat, ALS homoseksualiteit een ziekte is, dat het dan een ongeneeslijke ziekte is. Ten eerste omdat een echte homo niet WIL genezen en ten tweede niet KAN genezen, want jezelf dwingen iets te zijn wat je niet bent, doet je al gauw terugvallen in je oude patronen. Ik ben er dus trots op dat ik lesbisch ben en ik zal het ook altijd blijven!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 april 2005 @ 00:45:02 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25944985
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:37 schreef Viking84 het volgende:
Nog even een reactie geven. Ik ben zelf lesbisch (vrouwen zijn verrukkelijke wezens ) en ik heb er ook totaal geen problemen mee om een relatie aan te gaan met een vrouw. Toch zou ik de mogelijkheid dat homo's een deficiënt gen hebben niet willen uitsluiten, ook niet voor mezelf. Wel weet ik dat, ALS homoseksualiteit een ziekte is, dat het dan een ongeneeslijke ziekte is. Ten eerste omdat een echte homo niet WIL genezen en ten tweede niet KAN genezen, want jezelf dwingen iets te zijn wat je niet bent, doet je al gauw terugvallen in je oude patronen. Ik ben er dus trots op dat ik lesbisch ben en ik zal het ook altijd blijven!
ik blijf het eng vinden om 'anders' af te doen als ziekte. dan lijkt het net of mensen een excuus zoeken voor hun vrije partnerkeuze.
pi_25945022
Zolang Heatwave maar niet voor zijn geaardheid uitkomt, is er van een rage geen sprake
  zondag 3 april 2005 @ 09:15:03 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_25948395
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik blijf het eng vinden om 'anders' af te doen als ziekte. dan lijkt het net of mensen een excuus zoeken voor hun vrije partnerkeuze.
ja, ik blijf zelf toch bij de evolutieleer en homo's hebben vast een functie op deze wereld, maar ze kunnen zich niet voortplanten en daar gaat het m.i. uiteindelijk om.
Ik heb lang gezocht naar een reden om homoseksualiteit níet als een genetische afwijking te beschouwen, maar ik heb geen reden gevonden. Ze zijn zeker niet minder in staat dan hetero's om kinderen op te voeden en ze doen ook totaal niet onder voor hetero's in wat dan ook, maar toch zijn ze niet, zoals de Oerkracht het bedoeld heeft.
Niet meer actief op Fok!
pi_25948543
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
Maar een kind vraagt er niet om, om door een homokoppel opgevoed te worden.
Sterker nog, een kind vraagt er ook niet om om door een heterokoppel te worden opgevoed. Nòg sterker: een kind vraagt er niet eens om om gebóren te worden.
  zondag 3 april 2005 @ 09:44:44 #193
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25948551
quote:
Op zondag 3 april 2005 09:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, ik blijf zelf toch bij de evolutieleer en homo's hebben vast een functie op deze wereld, maar ze kunnen zich niet voortplanten en daar gaat het m.i. uiteindelijk om.
De evolutieleer gaat er van uit dat er geen hoger doel is, of dat er functies zijn.
quote:
Ik heb lang gezocht naar een reden om homoseksualiteit níet als een genetische afwijking te beschouwen, maar ik heb geen reden gevonden.
Een van de redenen is natuurlijk wel dat het niet erfelijk wordt overgedragen. Bij lesbische stellen waar een van hen kinderen krijgt komt homoseksualiteit niet vaker voor dan bij hetero-stellen.
quote:
Ze zijn zeker niet minder in staat dan hetero's om kinderen op te voeden en ze doen ook totaal niet onder voor hetero's in wat dan ook, maar toch zijn ze niet, zoals de Oerkracht het bedoeld heeft.
De Oerkracht heeft misschien wel geen bedoeling.
  zondag 3 april 2005 @ 21:24:19 #194
118032 Groene_Draeck
Mijn Koninkrijk van Groen
pi_25962957
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar denk er eens over na, opeens zijn er overal homo's opgedoken. Ik bedoel, hoe kan dat?
dat komt omdat ze steeds meer voor uit durven te komen dat ze dat zijn, ze waren er altijd al in dezelfde aantallen, alleen werden ze door anti homo mensen zoals jij zo te zien zowat in een kamp gestopt, dus hielden ze zich stil.
Langzaam doorkruipen Braamscheuten waar eens ogen zaten
Dampen uit een ondiep graf
stijgen naar de sparretoppen naar waar de regen woont...
  zondag 3 april 2005 @ 21:26:21 #195
118032 Groene_Draeck
Mijn Koninkrijk van Groen
pi_25963009
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Opgedoken, je zegt het gewoon perféct! Als trollen komen ze uit de grond kruipen, janken en zeiken om aandacht terwijl ze gewoon geestelijk de weg kwijt zijn. En dan ook nog zeiken dat zij als homo's net zo normáál willen worden gevonden en net zo normáál willen worden behandeld en gerespecteerd als hetero's! En niemand doet er wat aan!!! Bush weet tenminste hoe het moet. Terug naar hun plek!!!
ik hoop dat reincarnatie bestaat en dat jij straks in je tweede leven als homo word geboren ghegheghe
Langzaam doorkruipen Braamscheuten waar eens ogen zaten
Dampen uit een ondiep graf
stijgen naar de sparretoppen naar waar de regen woont...
pi_25963176
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:26 schreef Groene_Draeck het volgende:

[..]

ik hoop dat reincarnatie bestaat en dat jij straks in je tweede leven als homo word geboren ghegheghe
Waxxer is homo. Het was een poging tot sarcasme en ironie
pi_25969113
quote:

[..]

pi_25969213
quote:

[..]

dankjewel, ik mag mijn beeldscherm gaan favegen
dag
  maandag 4 april 2005 @ 02:48:00 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25969450
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Waxxer is homo. Het was een poging tot sarcasme en ironie
ik vond het meer dan een poging, ik dacht ook even dat ie serieus was!
pi_25969463
quote:
Op maandag 4 april 2005 02:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vond het meer dan een poging, ik dacht ook even dat ie serieus was!
* klik op de naam waxxer
* zie postgeschiedenis
* zie [HOMO] topics
* lees wat posts in dat topic
* trek conclusie

voila
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')