abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:37:29 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25935831
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, want dan moet er het zaad van een derde bijkomen.
Via een sperma-bank dus.
pi_25935879
Het zaad van een derde dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25935896
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:36 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zijn dus juist de 'flikkers' die in de genezende werking van het huwelijk met een vrouw geloofden ... alleen het werkt niet echt, dat aanpassen aan wat zogenaamd wenselijk is en dan zo werd papa een bermrukker...
Die gasten moeten allemaal dringend in een inrichting gestopt worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25935920
Wat een niveau hier zeg.
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar denk er eens over na, opeens zijn er overal homo's opgedoken. Ik bedoel, hoe kan dat?
De deuren van de hedendaagse kasten zullen wel wat soepeler opengaan denk ik.
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:53 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Zoals fuifduif het zegt: het is mode, het is een rage.... en niemand die dat ze eens recht in hun gezicht zegt. Het wordt eens tijd dat dat gebeurt!
Wat let je?

Ben jezelf te scheiterig ofzo?
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er moet toch een behandelmethode te vinden zijn, net zoals sommige mensen TBS krijgen of opgenomen worden.
Vind jij het een ziekte ofzo?

Je kunt je beter eens laten behandelen voor je frustraties heb ik het idee (zoals wel meerderen hier).
pi_25935926
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:16 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, ik ben er weer. Ik zal even een antwoord geven op de algemene vraag: "heb ik last van homo's?"

Zoals CherrymoonTraxx al aangeeft, heeft de heteroman er wel degelijk last van. Ik walg ook van die blikken, van die opmerkingen en ik heb zelfs eens een betasting down there meegemaakt, maar dat heeft die gore hondenpoot geweten! Jullie mogen best weten dat ik ervan walg en dat het wat mij betreft verboden mag worden om homoseksualiteit in het openbaar op wat voor manier dan ook te praktiseren.

Stel je toch neit zo aan mietje.

De gemiddeld evrouw zal meer worden lastig gevallen door d ehetero man de de heteroman door de homoman. Zullen we alle vrouwen maar alvast een burqa aandoen?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:41:55 #106
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25935931
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:33 schreef ee-04 het volgende:
Voor zover ik ben ingelicht is homoseksualiteit iets waar de persoon niks aan kan doen en zit het in de genen van deze persoon. Dus daar kunnen we niks aan doen.

ik geloof echt dat ik lesbisch geboren ben, ik voel gewoon niets voor mannen, ze doen me niets ik raak er niet opgewonden niets en bij vrouwen heb ik dat weer wel....
don't give me that fucking bullshit
pi_25935970
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:41 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Wat een niveau hier zeg.
[..]

De deuren van de hedendaagse kasten zullen wel wat soepeler opengaan denk ik.
[..]

Wat let je?

Ben jezelf te scheiterig ofzo?
[..]

Vind jij het een ziekte ofzo?

Je kunt je beter eens laten behandelen voor je frustraties heb ik het idee (zoals wel meerderen hier).
Nogmaals, ik was behoorlijk sarcastisch
pi_25935978
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die gasten moeten allemaal dringend in een inrichting gestopt worden.
ja, want als je homo's bij elkaar stopt, worden ze hetero
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:45:21 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25936004
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef SeLang het volgende:
Homosexualiteit is goed.
Want dan blijven er meer vrouwen over voor mij
Bovendien helpt het tegen overbevolking
Dus wat is het probleem ?
En precies om deze reden zijn mensen als TS duidelijk mensen die vooral problemen hebben met het feit dat ze zelf homo zijn en dat niet willen accepterren.
Echte hetero´s hebben geen moeite met homo´s, die denken dan, mooi, das geen concurentie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25936022
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:44 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, want als je homo's bij elkaar stopt, worden ze hetero
Jij snapt het principe van een inrichting niet?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:48:59 #111
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25936078
Neuh, ik denk niet dat -zoals eerder genoemd- er 'ineens' overal homo's opduiken. Ik denk dat die er allang waren, maar ze dit voorheen niet uitten, omdat het beschouwd werd als 'niet normaal gedrag'. Overal om je heen gaat men een relatie aan met iemand van het andere geslacht, trouwt, krijgt kindjes. Dit wordt er vanaf jongs af aan al ingestampt. Zo ben je omgevoed. Je weet niet beter, dus je gaat erin mee.

Dus nee, dat ze 'ineens' opduiken, dat denk ik niet. Ze komen er tegenwoordig voor uit dat ze homoseksueel zijn. Dát is het grote verschil met vroeger.

Daarbij, de mens mag dan dominante/superieure soort op aarde zijn, maar eigenlijk behoren we natuurlijk gewoon tot de natuur, net als de diertjes. Bij de laatste wordt ook homoseksueel gedrag waargenomen. Pinguinmannetjes die jarenlang gezellig saampjes leven zonder zich ook voort te planten.
Wat maakt ons anders?
Niets naar mijn idee. Maar het lijkt erop of we ons (bewust of onbewust) steeds meer verzetten tegen de natuur, die het kennelijk zo bedoeld heeft.

Nu zit ik niet te wachten op uitroepen als: 'da's onzin, want eens mens wordt geboren om zich voort te planten!' Denk ook even na en besef dat de natuur echt wel slim is. Ons voortbestaan wordt niet bedreigd door een klein percentage homoseksuelen. Als we ooit met uitsterven bedreigd worden kun je er geld op gaan wedden dat dit percentage omlaag gaat.
(Un)masking for the greater good.
pi_25936135
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij snapt het principe van een inrichting niet?
daar zitten ze 24/7 allemaal in de isolatiecel?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25936189
De natuur heeft geen bedoeling. .
pi_25936199
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:51 schreef milagro het volgende:

[..]

daar zitten ze 24/7 allemaal in de isolatiecel?
Als dat noodzakelijk is wel ja.
pi_25936247
En later blijven er idd alleen maar homo's en lesbiennes over, en dan gaat de complete bevolking ruilen! Heb jij een eitje voor mij?? Dan krijg jij een zaadje!
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:56:44 #116
45206 Pietverdriet
pi_25936255
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als dat noodzakelijk is wel ja.
Waarom in godsnaam? Zodat jij geen stijve krijgt als je twee mannen ziet tongen?
pi_25936262
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:

Lees die zin nog maar eens goed en vaak!
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:58:04 #118
45206 Pietverdriet
pi_25936282
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk, jij hebt het door. De natuur kabbelt gewoon voort, en heeft geen bedoeling noch moraal.
pi_25936313
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Zodat jij geen stijve krijgt als je twee mannen ziet tongen?
Dat krijg ik niet hoor. Jij misschien, aangezien jij er over begint.
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:03:02 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25936398
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

jij begon erover en valt voor mij in de derde groep.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25936438
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij begon erover en valt voor mij in de derde groep.
Ik begon er over dat het niet gepast is, PietVerdriet projecteert het vervolgens op zichzelf.
pi_25936455
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:16 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, ik ben er weer. Ik zal even een antwoord geven op de algemene vraag: "heb ik last van homo's?"

Zoals CherrymoonTraxx al aangeeft, heeft de heteroman er wel degelijk last van. Ik walg ook van die blikken, van die opmerkingen en ik heb zelfs eens een betasting down there meegemaakt, maar dat heeft die gore hondenpoot geweten! Jullie mogen best weten dat ik ervan walg en dat het wat mij betreft verboden mag worden om homoseksualiteit in het openbaar op wat voor manier dan ook te praktiseren.

Moron.
pi_25936493
*nep-rel-topic* .
pi_25936508
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk, jij hebt het door. De natuur kabbelt gewoon voort, en heeft geen bedoeling noch moraal.
Precies. . Iedere bedoeling of moraal is een hersenspinsel, door mensen bedacht. .
pi_25936558
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
*nep-rel-topic* .
Fuifduif is een betekenisloze relkloon, uitsluitend in staat tot het openen van troll-topics. . Dat er nog mensen op reageren (inclusief ikzelf ) is een raadsel. En dat Fuifduif niet al lang permanent van Fok! is verwijderd is een nog groter raadsel. .
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:17:34 #126
45206 Pietverdriet
pi_25936704
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sterker nog, ik tong niet alleen mijn man, maar ook zijn stijve.
pi_25936711
Niet echt veel behoefte aan om die vunzigheden hier te lezen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:19:28 #128
45206 Pietverdriet
pi_25936750
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet echt veel behoefte aan om die vunzigheden hier te lezen.
Waarom post je dan zelf vunzigheden?
pi_25936781
Pfff laat iedereen toch lekker doen wat ze willen doen, als je je aan zulke dingen stoort betekent dat je eigen leven niet boeiend genoeg is en daarom maar met andermans leven gaat bemoeien. Laat iedereen toch lekker!
Is it you?
pi_25936893
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Fuifduif is een betekenisloze relkloon, uitsluitend in staat tot het openen van troll-topics. . Dat er nog mensen op reageren (inclusief ikzelf ) is een raadsel. En dat Fuifduif niet al lang permanent van Fok! is verwijderd is een nog groter raadsel. .
Het is moeilijk, of niet, aanvaarden dat er in jouw samenleving ook mensen leven met andere opvattingen? Of dacht jij nu werkelijk, dat iedereen hetzelfde standpunt heeft ten aanzien van homoseksualiteit? Naief persoontje.
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:31:03 #131
45206 Pietverdriet
pi_25936994
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het is moeilijk, of niet, aanvaarden dat er in jouw samenleving ook mensen leven met andere opvattingen? Of dacht jij nu werkelijk, dat iedereen hetzelfde standpunt heeft ten aanzien van homoseksualiteit? Naief persoontje.
Waarom denk jij dat je een mening moet hebben over hoe andere mensen hun eigen leven lijden.
Ik open toch ook geen topics over dat kansloze rukkers als jij en kersmaanbelasting gestopt moeten worden of in een inrichting moeten worden gestopt?
Hoewel daar meer rechtvaardiging voor is, want jij valt andere mensen lastig.
pi_25937020
quote:

[..]

Wie is er hier nu naief?
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:34:07 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25937067
quote:

[..]

komt jouw diepste angst, woede of haat voor homo's uit de bijbel?
pi_25937086
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:32 schreef Foxxy het volgende:
Wie is er hier nu naief?
Dat heet oogkleppen en indoctrinatie.
pi_25937135
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:35 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat heet oogkleppen en indoctrinatie.
Mwah, het is gewoon een nep-rel-topic , maar ja, er zijn echt mensen die zo denken.
pi_25937163
toch maar ff:

wanneer een hetero-man een homo nadoet is het altijd meteen zo'n enorme flikker.. veel heteromannen krijgen ook accuut de drang om je in 1 minuut 67 keer te laten merken dat ie hetero is, want stel dat je op hem valt (waar komt die gedachte toch vandaan? beetje grootheidswaanzin als je het mij vraagt..) maar wanneer ze zien dat je als homo shag rookt, bier drinkt en niet van kylie minogue houdt (<<<lees een beetje tussen de regels) dan zijn de meeste relaxed. je zou kunnen stellen dat het niet is om je geaardheid waarom ze je niet moeten, maar aan je hele houding die je eromheen aanneemt.
pi_25937625
Zoalshetis, het valt mij van je tegen hoe je je nu afzet tegen mij .
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:00:38 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25937660
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
Zoalshetis, het valt mij van je tegen hoe je je nu afzet tegen mij .
ik ben uiterst serieus. ik zou niet durven in deze voor jou moeilijke tijden (paus, respect)
pi_25937679
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat je een mening moet hebben over hoe andere mensen hun eigen leven lijden.
Ik open toch ook geen topics over dat kansloze rukkers als jij en kersmaanbelasting gestopt moeten worden of in een inrichting moeten worden gestopt?
Hoewel daar meer rechtvaardiging voor is, want jij valt andere mensen lastig.
Het gaat niet alleen om persoonlijke levens, want die levens hebben invloed op de levens van anderen. Twee papa's vind ik dus niet kunnen. Dat twee heren zo nodig elkaar in de reet willen roeren, ala, doe dat lekker achter slot en grendel in je eigen huisje. Maar een kind vraagt er niet om, om door een homokoppel opgevoed te worden.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:03:03 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25937714
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om persoonlijke levens, want die levens hebben invloed op de levens van anderen. Twee papa's vind ik dus niet kunnen. Dat twee heren zo nodig elkaar in de reet willen roeren, ala, doe dat lekker achter slot en grendel in je eigen huisje. Maar een kind vraagt er niet om, om door een homokoppel opgevoed te worden.
hoevaak heb jij je vader je moeder in haar kut zien roeren? en heb je daar trauma's aan over gehouden? kom op fuif, laat je niet zo kennen.
pi_25937782
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoevaak heb jij je vader je moeder in haar kut zien roeren? en heb je daar trauma's aan over gehouden? kom op fuif, laat je niet zo kennen.
Dat is anders. De kans is groot dat het kind zich een heteroseksuele geaardheid ontwikkelt en dan is het misschien niet fijn om je eigen pa je eigen moeder zien te bespringen, maar je kunt je er nog iets bij voorstellen vanuit je eigen referentiekader. Maar als je nu heteroseksueel wordt en je betrapt opeens je ene vader met zijn bruine snikkel in je andere vader, terwijl op school homoseksuelen belachelijk worden gemaakt, dan is dat niet fijn. En buiten dat, ook al zie je het niet, je weet het.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:07:30 #142
104895 fayakill
echt werie
pi_25937828
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:46 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

12-jarige jongetjes? Dat geloof ik niet. Heb je daar bewijs voor?
Ja neem grieks in je pakket, komt dan een keer aan bod.
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25937847
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:07 schreef fayakill het volgende:

[..]

Ja neem grieks in je pakket, komt dan een keer aan bod.
Krijg ik dan ook praktijkles?
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:08:28 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25937856
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is anders. De kans is groot dat het kind zich een heteroseksuele geaardheid ontwikkelt en dan is het misschien niet fijn om je eigen pa je eigen moeder zien te bespringen, maar je kunt je er nog iets bij voorstellen vanuit je eigen referentiekader. Maar als je nu heteroseksueel wordt en je betrapt opeens je ene vader met zijn bruine snikkel in je andere vader, terwijl op school homoseksuelen belachelijk worden gemaakt, dan is dat niet fijn. En buiten dat, ook al zie je het niet, je weet het.
toch een beetje de omgedraaide wereld. die kinderen maken homoseksuelen alleen maar belachelijk omdat ze dat geleerd hebben van hun ouders en/of religie.
pi_25937865
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

dat is toch het hele punt van een referentiekader? een kind van een homo/lebo-koppel heeft in zijn kader dat pa en pa/ ma en ma het met elkaar doen, daar staat niet in dat dat niet goed is en dat dat alleen mag door heterostellen (tis de bijbel niet..)
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:09:15 #146
104895 fayakill
echt werie
pi_25937871
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Krijg ik dan ook praktijkles?
als je nog hoop hebt ooit ontmaagd te worden zou ik er voor gaan
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25937879
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

toch een beetje de omgedraaide wereld. die kinderen maken homoseksuelen alleen maar belachelijk omdat ze dat geleerd hebben van hun ouders en/of religie.
Nee, het is een overtuiging die gevoed wordt door de ware menselijke natuur. De mens heeft dus in feite een natuurlijke afkeer van homoseksualiteit. Het feit dat je dat niet hebt, dat is juist het aangeleerde gedrag.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:09:58 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25937882
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Zou een kind dat erger vinden dan door een ouder opgevoed worden?

Strikvraag
pi_25937889
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef Prego het volgende:

[..]

dat is toch het hele punt van een referentiekader? een kind van een homo/lebo-koppel heeft in zijn kader dat pa en pa/ ma en ma het met elkaar doen, daar staat niet in dat dat niet goed is en dat dat alleen mag door heterostellen (tis de bijbel niet..)
Nee, dat referentiekader wordt gevormd door de eigen seksuele ontwikkeling. En je zou kennelijk nog veel kunnen leren van de Bijbel, mijnheer Prego.
pi_25937909
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zou een kind dat erger vinden dan door een ouder opgevoed worden?

Strikvraag
Ik denk dat het altijd nog beter is door één ouder te worden opgevoed, dan door twee ouders van hetzelfde geslacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')