abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25931223
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
ok waxxer, dan begrijpen we elkaar weer .

@ Thomas B., nee dus.... nergens voor nodig.
Okay dan!

Imo werkt het overdrijven vaak wel eens beter dan eindeloos in verzachtende taal, verklaringen en uitleg te geven. Altijd weer een gebed zonder einde....
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:07:16 #52
101249 Chriz2kloon
Lik mijn pilske!
pi_25931227
Ik mag hopen van wel .
}:|
:{
:)
:D
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:10:18 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25931286
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:04 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Dat is..... eehhh..... dat is zoals het is!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25931455
.
pi_25931474
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat had ik ook al vermeld.

Ik zie nu dat je reacties sarcastisch bedoeld waren, dus mijn voorgaande reactie hoef je niet op te reageren.

Mja naja, ik zal dan toch even kort serieus zijn: het zit in je, je bent nu eenmaal zo. Als je je seksueel ontwikkelt kan het links of rechts gaan. Dat ontwikkelen doe je toch in je eentje. Omdat de maatschappij veel losser is, met minder sociale regels die van hoger hand zijn opgelegd, is er niet meer zo'n rem op je om de mens te zijn wie je bent. Als homo's net zo worden opgenomen in de samenleving als iedereen, heb je meer gelukkige mensen, minder stiekem gedoe en minder extreme uitingen van hun blij-zijn-met-hun-stap-uit-de-kast-en-zie-hoe-trots-ik-ben....
pi_25931588
Dat bedoel ik
pi_25931621
Treffende titel trouwens: [HOMO] 1175 - Somebody STOP me!!

.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:31:56 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25931645
"joeehoeee, fuifje!"
pi_25931655
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:30 schreef DennisMoore het volgende:
Treffende titel trouwens: [HOMO] 1175 - Somebody STOP me!!

.
Kun je nagaan, het is een collectief probleem!! Niemand wil!!!
pi_25931666
Voor zover ik ben ingelicht is homoseksualiteit iets waar de persoon niks aan kan doen en zit het in de genen van deze persoon. Dus daar kunnen we niks aan doen.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_25931681
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
"joeehoeee, fuifje!"
"Poe-hoes, reage-heer!!"
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:34:18 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25931685
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:33 schreef ee-04 het volgende:
Voor zover ik ben ingelicht is homoseksualiteit iets waar de persoon niks aan kan doen en zit het in de genen van deze persoon. Dus daar kunnen we niks aan doen.
ik ben allang blij dat we in nederland een tijd hebben gekend waarin het maatschappelijk geaccepteerd was.
pi_25931891
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:34 schreef zoalshetis het volgende:

was
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:47:55 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25931963
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
ik heb gehoord dat er steeds meer aangiftes zijn van homoseksuelen die zich bedreigd of gediscrimineerd voelen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:00:53 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25932267
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:21 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Mja naja, ik zal dan toch even kort serieus zijn: het zit in je, je bent nu eenmaal zo. Als je je seksueel ontwikkelt kan het links of rechts gaan. Dat ontwikkelen doe je toch in je eentje. Omdat de maatschappij veel losser is, met minder sociale regels die van hoger hand zijn opgelegd, is er niet meer zo'n rem op je om de mens te zijn wie je bent. Als homo's net zo worden opgenomen in de samenleving als iedereen, heb je meer gelukkige mensen, minder stiekem gedoe en minder extreme uitingen van hun blij-zijn-met-hun-stap-uit-de-kast-en-zie-hoe-trots-ik-ben....
Ik vraag mij vooral af waarom andere mensen hier last van hebben.. Zij hoeven het toch niet met iemand van hetzelfde geslacht te doen? Ik ben zelf min of meer bisexueel, en zou dus ook met een vrouw een relatie kunnen krijgen in plaats van met een man. Voor zover ik kan zien zou niemand daar last van hebben en leg ik niemand iets op.
pi_25933685
Er moet toch een behandelmethode te vinden zijn, net zoals sommige mensen TBS krijgen of opgenomen worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:08:05 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25933849
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er moet toch een behandelmethode te vinden zijn, net zoals sommige mensen TBS krijgen of opgenomen worden.
Dat gebeurt met mensen die een gevaar voor de samenleving zijn ja. Dat aspect ontbreekt bij homoseksualiteit, dus waarom zou jij dat willen? Wat zijn jouw belangen erbij?
pi_25933899
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is nou eenmaal de natuur blijkbaar. Wat voor last heb jij er inderdaad van? Zolang ze niet aan je zitten is het wel best toch ?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_25933941
Niet iedereen in een inrichting is een gevaar voor de samenleving hoor. Er zitten genoeg mensen in een inrichting die geen gevaar zijn voor de samenleving, maar wel dringend geholpen moeten worden.

Homoseksualiteit is een afwijking, ik vind dat we wel wat kunnen leren van andere landen inzake wetgeving op dit gebied. Het is gewoon smerig als je twee homo's of twee potten in tuinbroek ziet lopen in de stad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25933979
Gewoon in Noord-Oost-Groningen een gebied afbakenen, en dan een groot hek er omheen, met een eigen samenleving, grote poort, kunnen zij niet bedreigd worden en worden de kinderen des lands niet ongevraagd geconfronteerd met deze vuilakkerij.
Net als die aflevering van Spongebob dat Octo naar een stad verhuist met allemaal Octo's. En zó hoort het!
pi_25934034
Geen last van?

Pijpende en nakende homo's.

Langs de snelweg stoppen om een plasje te plegen of even een krantje te lezen is tegenwoordig ook al onmogelijk zonder dat kansloze flikkers je constant aan zitten te gapen of je aanspreken.
pi_25934070
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen last van?

Langs de snelweg stoppen om een plasje te plegen of even een krantje te lezen is tegenwoordig ook al onmogelijk zonder dat kansloze flikkers je constant aan zitten te gapen of je aanspreken.
Ja, daarom, opsluiten!!! Werkelijk iedere nicht laat zich nemen in de bosjes! Al die homo's!!!! Huisvaders weten tenminste hoe ze zich moeten gedragen!!!
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:17:07 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25934075
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet iedereen in een inrichting is een gevaar voor de samenleving hoor. Er zitten genoeg mensen in een inrichting die geen gevaar zijn voor de samenleving, maar wel dringend geholpen moeten worden.
Hooguit wanneer zij een gevaar voor zichzelf vormen..
quote:
Homoseksualiteit is een afwijking
Net als rood haar, blauwe ogen.. Niets mis met diversiteit.
quote:
, ik vind dat we wel wat kunnen leren van andere landen inzake wetgeving op dit gebied. Het is gewoon smerig als je twee homo's of twee potten in tuinbroek ziet lopen in de stad.
Wat is er smerig aan twee homo's of twee potten zien? Overigens ken ik aardig wat homo's en potten, en geen enkele van die potten kleedt zich in tuinbroeken. Weet je zeker dat je niet erg veel last hebt van vooroordelen en gebrek aan kennis?
pi_25934103
Ja, in het openbaar moet het niet kunnen. Dat vindt de regering ook, anders hadden ze die homo's niet uit die film gehaald over inburgering.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:20:18 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25934144
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, in het openbaar moet het niet kunnen.
Wat moet in het openbaar niet kunnen? Met betrekking tot het geneuk ben ik het met je eens, daar zit ik ook niet op te wachten om dat te zien, of het nou hetero's, homo's of potten zijn. Zoenende mannen of vrouwen heb ik echter in de regel geen problemen mee.
pi_25934155
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:40 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe is de rage van homoseksualiteit te stoppen? Ik vraag mij sowieso af hoe het kan, dat homoseksualiteit zich lijkt uit te breiden, terwijl ze geen nakomelingen kunnen verwekken.
Ben je nou zo dom of....
pi_25934162
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat moet in het openbaar niet kunnen? Met betrekking tot het geneuk ben ik het met je eens, daar zit ik ook niet op te wachten om dat te zien, of het nou hetero's, homo's of potten zijn. Zoenende mannen of vrouwen heb ik echter in de regel geen problemen mee.
Dat laatste is weggehaald uit de inburgeringsfilm, dat zegt wel weer genoeg natuurlijk. Dat eerste hoort natuurlijk niet in het openbaar, helaas wordt het in Nederland gedoogd blijkbaar.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:23:04 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25934200
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, in het openbaar moet het niet kunnen. Dat vindt de regering ook, anders hadden ze die homo's niet uit die film gehaald over inburgering.
pi_25934292
Homo's mogen geen donor zijn, homo's mogen niet zomaar aan de kinderen.... en nóg hebben ze het niet door he

pi_25935093
Hmmm, Ik heb wel me donorkaartje in me portomonnee. Ik ben best illegaal bezig
pi_25935175
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:58 schreef Cazman het volgende:
Hmmm, Ik heb wel me donorkaartje in me portomonnee. Ik ben best illegaal bezig
Me 2

Stomme hetero's... zo verspreiden we ons! Als je bloed of donororganen van homo's krijgt wordt je homo!
pi_25935240
quote:
Oogkleppen

Omdat ik mijn leven leef zoals het gaat, probeer ik me niet veel aan te trekken van nieuws omtrent homo’s en lesbiennes. En ik verdiep me al helemáál niet in discussies die over deze groep mensen gaan. Ik ben Hendrik en deze Hendrik wordt door de mensen om hem heen, geaccepteerd omdat hij Hendrik is. Hendrik mag je, of je krijgt kotsneigingen: Hendrik is een individu op deze aardkloot.

De acceptatie van homo’s, lesbiënnes en biseksuelen zal nooit naar wens zijn. Dat moeten de strijders gewoon accepteren. Ik realiseer me maar al te goed, dat als er een groepering in ons kikkerlandje aan de macht komt die iedereen met deze afwijkende geaardheden wil uitroeien, ik snel aan de beurt kom. Lid van het COC, vrijwilliger bij het COC, mijn teksten in het gastenboek en in deze rubriek (en bij de laatste zelfs mét foto!), ik ontvang de Expreszo, ik ben geen bulderende, stoere macho, ik zit op theatersport als gezonde Hollandse kerel zijnde: bijna alle vakjes op de checklist kunnen wat mijn persoon betreft rood worden aangekruist.

Zo’n vaart zal het gelukkig niet lopen. Tegenwoordig worden homo’s al lang niet meer zo met argusogen bekeken, als een jaar of vijftien terug. Natuurlijk, geregeld zijn er weer opvallende uitspraken in de media te lezen of te zien, maar er hoeft in ieder geval niet meer ondergronds geopereerd te worden!

En nu?! Op het moment worden er liters koffie gedronken en wordt er úren vergaderd in de Tweede Kamer over orgaandonatie en het toestaan van adoptie door homoparen. Er zijn natuurlijk al veel stellen (man-man en vrouw-vrouw) die een kind opvoeden, maar voordat het zover is, ben je een omslachtige en bureaucratische periode verder. Dat zou makkelijker moeten, en om dat te bereiken moet er eerst jarenlang over gefilosofeerd worden.

Houders van een zogeheten donorcodicil komen hoger op een lijst te staan voor orgaantransplantatie, dan mensen die het papiertje niet hebben. Maar homo’s hébben helemaal niks aan een donorcodicil! Zodra duidelijk wordt dat het lijk in kwestie allerminst heteroseksueel is geweest, gaat het lichaam weer precies zo terug naar het mortuarium zoals het ’t ziekenhuis is binnengebracht. En iedereen heeft kort geleden nog de brief van COC Zwolle aan de bloedbanken kunnen lezen. Homo = risicogroep = onacceptabel.

Dus een dilemma: wel een codicil, in de wetenschap dat ze toch niks meer met je organen doen, of de eer aan jezelf houden en bij voorbaat al vast laten leggen dat er na je dood niet in je gesneden mag worden om andere levens te redden?

Oftewel, zelfs in een land als Nederland ben ik niet gewoon Hendrik. Ik ben Hendrik met een risicolijf. Hendrik die bij een bevolkingsgroep hoort waar zorgen over worden gemaakt. Een groep waar nooit iedereen het over eens wordt. Een groep die bij veel besluiten extra aandacht behoeft.

En dáárom leef ik dus mijn leven, met de mensen om mij heen waar ik mij prettig bij voel. Op een dag komt ook voor mij het Grote Onheil. En dan zien ze maar wat ze met me doen. Het is graag of niet. Hier geldt: oogkleppen op en je ding doen zonder te zeiken.
pi_25935269

pi_25935389
Nouhou....
pi_25935405
Oke, ik ben er weer. Ik zal even een antwoord geven op de algemene vraag: "heb ik last van homo's?"

Zoals CherrymoonTraxx al aangeeft, heeft de heteroman er wel degelijk last van. Ik walg ook van die blikken, van die opmerkingen en ik heb zelfs eens een betasting down there meegemaakt, maar dat heeft die gore hondenpoot geweten! Jullie mogen best weten dat ik ervan walg en dat het wat mij betreft verboden mag worden om homoseksualiteit in het openbaar op wat voor manier dan ook te praktiseren.

zaterdag 2 april 2005 @ 18:17:35 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25935430
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:16 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, ik ben er weer. Ik zal even een antwoord geven op de algemene vraag: "heb ik last van homo's?"

Zoals CherrymoonTraxx al aangeeft, heeft de heteroman er wel degelijk last van. Ik walg ook van die blikken, van die opmerkingen en ik heb zelfs eens een betasting down there meegemaakt, maar dat heeft die gore hondenpoot geweten! Jullie mogen best weten dat ik ervan walg en dat het wat mij betreft verboden mag worden om homoseksualiteit in het openbaar op wat voor manier dan ook te praktiseren.

biertje op terrasje toch niet zo goed gevallen?
pi_25935461
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

biertje op terrasje toch niet zo goed gevallen?
Z'n portemonnee is blijkbaar gerold
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:19:42 #88
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25935462
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:16 schreef FuifDuif het volgende:

Zoals CherrymoonTraxx al aangeeft, heeft de heteroman er wel degelijk last van. Ik walg ook van die blikken, van die opmerkingen en ik heb zelfs eens een betasting down there meegemaakt, maar dat heeft die gore hondenpoot geweten!
Dat is niet voorbehouden aan homo's hoor. Ik heb soortgelijke ervaringen met hetero-mannen; blikken, opmerkingen en betastingen; zijn dan alle hetero-mannen zo?
quote:
Jullie mogen best weten dat ik ervan walg en dat het wat mij betreft verboden mag worden om homoseksualiteit in het openbaar op wat voor manier dan ook te praktiseren.
En heteroseksualiteit mag zeker wel in het openbaar dan?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:23:25 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25935524
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:19 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Z'n portemonnee is blijkbaar gerold
toen ie midden op het marktplein door een trein smerige homo's in zijn kruis getast werd.
pi_25935527
pi_25935532
Tuurlijk, ik besef nu ook wel eigenlijk dat mijn mening voortkomt uit die paar nare ervaringen, maar op de één of andere manier moet het allemaal maar kunnen bij die homoseksuelen. Dat vind ik jammer.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:26:11 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25935583
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:23 schreef FuifDuif het volgende:
Tuurlijk, ik besef nu ook wel eigenlijk dat mijn mening voortkomt uit die paar nare ervaringen, maar op de één of andere manier moet het allemaal maar kunnen bij die homoseksuelen. Dat vind ik jammer.
het moet kunnen dat mensen met een homoseksuele voorkeur net zo kunnen leven als mensen die heteroseksueel zijn?
pi_25935624
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het moet kunnen dat mensen met een homoseksuele voorkeur net zo kunnen leven als mensen die heteroseksueel zijn?
Nee, dat vind ik dan weer niet. Tuurlijk, ze moeten binnen hun eigen kring en op hun eigen grond de ruimte hebben om hun behoeften na te jagen, maar ik vind wel dat er grenzen zijn. Trouwen en kinderen opvoeden lijken mij niet nodig bijvoorbeeld. En ook moet onzin zoals de GayParade worden afgeschaft.
pi_25935625
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ja.
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:28 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik dan weer niet. Tuurlijk, ze moeten binnen hun eigen kring en op hun eigen grond de ruimte hebben om hun behoeften na te jagen, maar ik vind wel dat er grenzen zijn. Trouwen en kinderen opvoeden lijken mij niet nodig bijvoorbeeld. En ook moet onzin zoals de GayParade worden afgeschaft.
GayParade mogen ze afschaffen van mij, maar trouwen/kinderen krijgen? Ik vind het misschien later 'als ik groot ben' toch wel leuk om te trouwen of kinderen te krijgen. Waarom ben je het daar niet mee eens?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:29:50 #95
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25935658
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:23 schreef FuifDuif het volgende:
Dat laatste valt denk ik ook mee. Net zoals er hetero-mannen zijn die dat gedrag normaal vinden zul je ook homo-mannen aantreffen die dat vinden. Ik denk niet dat je op die basis kunt zeggen dat er een sfeer is van "dat moet maar kunnen".
pi_25935680
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:28 schreef FuifDuif het volgende:

Kinderen opvoeden moet voor jou ook maar niet kunnen.
Je zult de hoofden van de kinderen vullen met verderfelijke ideeën, met fascistoďde religieuze denkbeelden die in de middeleeuwen thuishoren. .
pi_25935771
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:28 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Ja.
[..]

GayParade mogen ze afschaffen van mij, maar trouwen/kinderen krijgen? Ik vind het misschien later 'als ik groot ben' toch wel leuk om te trouwen of kinderen te krijgen. Waarom ben je het daar niet mee eens?
Een homostel kan geen kinderen krijgen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:35:48 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25935796
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een homostel kan geen kinderen krijgen.
Een lesbisch stel wel.
pi_25935813
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen last van?

dat zijn dus juist de 'flikkers' die in de genezende werking van het huwelijk met een vrouw geloofden ... alleen het werkt niet echt, dat aanpassen aan wat zogenaamd wenselijk is en dan zo werd papa een bermrukker...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25935816
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een lesbisch stel wel.
Nee, want dan moet er het zaad van een derde bijkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')