Meen je dit nu?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Het is een rage, een modegrill, waar de betrokken personen verderop in hun leven hun bedenkingen bij krijgen en de complete maatschappij ontregeld is. Het moet imo echt gestopt worden, maar eigenlijk is het veeeelll en veeeellll te laat om nu nog daadkrachtig te kunnen ingrijpen. Eigenlijk is nu al de samenleving compleet verrot door deze mensen.
De oude Grieken neukten ook 12-jarige jongetjes, was de normaalste zaak toen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar denk er eens over na, opeens zijn er overal homo's opgedoken. Ik bedoel, hoe kan dat?
Leuk he, die vergrijzing.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef yootje het volgende:
Juist veel beter dat er veel meer homoparen zijnKomen er minder kinderen, en het overbevolkingsprobleem is opgelost
12-jarige jongetjes? Dat geloof ik niet. Heb je daar bewijs voor?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:45 schreef yootje het volgende:
[..]
De oude Grieken neukten ook 12-jarige jongetjes, was de normaalste zaak toen.
Kwestie van wat men accepteert en wat niet.
dus wanneer stop jij met topics openen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:47 schreef BrauN het volgende:
Zolang ze topics blijven openen zullen ze ook niet verdwijnen.
Dat was seksuele educatie. Ik heb er geen bewijs voor op dit moment, en geen tijd/zin om het op te zoeken. Ik weet dit omdat ik vroeger Grieks deed en toen gingen we naar een museum, daar werd dit verteld. En het is echt waarquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
12-jarige jongetjes? Dat geloof ik niet. Heb je daar bewijs voor?
Homoseksualiteit is geen rage, maar iets wat er altijd is geweest en waarschijnlijk ook altijd zal zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:40 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe is de rage van homoseksualiteit te stoppen? Ik vraag mij sowieso af hoe het kan, dat homoseksualiteit zich lijkt uit te breiden, terwijl ze geen nakomelingen kunnen verwekken.
Opgedoken, je zegt het gewoon perféct! Als trollen komen ze uit de grond kruipen, janken en zeiken om aandacht terwijl ze gewoon geestelijk de weg kwijt zijn. En dan ook nog zeiken dat zij als homo's net zo normáál willen worden gevonden en net zo normáál willen worden behandeld en gerespecteerd als hetero's! En niemand doet er wat aan!!! Bush weet tenminste hoe het moet. Terug naar hun plek!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar denk er eens over na, opeens zijn er overal homo's opgedoken. Ik bedoel, hoe kan dat?
Dat klopt niet, want je hebt ook nog lesbiennesquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef SeLang het volgende:
Homosexualiteit is goed.
Want dan blijven er meer vrouwen over voor mij
Ga naar de bibliotheek en haal een geschiedenisboek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
12-jarige jongetjes? Dat geloof ik niet. Heb je daar bewijs voor?
Wat is er dan zo slecht aan homo's, en waarom zouden ze anders behandeld moeten worden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Opgedoken, je zegt het gewoon perféct! Als trollen komen ze uit de grond kruipen, janken en zeiken om aandacht terwijl ze gewoon geestelijk de weg kwijt zijn. En dan ook nog zeiken dat zij als homo's net zo normáál willen worden gevonden en net zo normáál willen worden behandeld en gerespecteerd als hetero's! En niemand doet er wat aan!!! Bush weet tenminste hoe het moet. Terug naar hun plek!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Opgedoken, je zegt het gewoon perféct! Als trollen komen ze uit de grond kruipen, janken en zeiken om aandacht terwijl ze gewoon geestelijk de weg kwijt zijn. En dan ook nog zeiken dat zij als homo's net zo normáál willen worden gevonden en net zo normáál willen worden behandeld en gerespecteerd als hetero's! En niemand doet er wat aan!!! Bush weet tenminste hoe het moet. Terug naar hun plek!!!
Puh, pfff, die aarsridders willen óók kinderen kunnen hebben én trouwen, dus ze willen dezelfde rechten als hetero's.... as íf....quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Meen je dit nu?
Juist veel beter dat er veel meer homoparen zijnKomen er minder kinderen, en het overbevolkingsprobleem is opgelost
Over het algemeen wel minder dan man-vrouw stellen lijkt mij?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind die diversiteit in een samenleving juist wel leuk. ze doen niemand kwaad en je kan er nog mee lachen ook. overigens genoeg homostellen met kinderen, maar dat terzijde.
Ik moet ineens aan die south park aflevering met de People from the future denkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef yootje het volgende:
[..]
Meen je dit nu?
as if in nederland en meerdere landen kan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puh, pfff, die aarsridders willen óók kinderen kunnen hebben én trouwen, dus ze willen dezelfde rechten als hetero's.... as íf....
Ja en?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puh, pfff, die aarsridders willen óók kinderen kunnen hebben én trouwen, dus ze willen dezelfde rechten als hetero's....
zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:52 schreef yootje het volgende:
[..]
Over het algemeen wel minder dan man-vrouw stellen lijkt mij?
Zoals fuifduif het zegt: het is mode, het is een rage....quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef yootje het volgende:
[..]
Wat is er dan zo slecht aan homo's, en waarom zouden ze anders behandeld moeten worden?
Ook al is het een rage, wat dan nog? Als ide mensen er blij mee zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoals fuifduif het zegt: het is mode, het is een rage....en niemand die dat ze eens recht in hun gezicht zegt. Het wordt eens tijd dat dat gebeurt!
Dat soort wijven wil je sowieso toch niet, ook niet als ze hetero warenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef yootje het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want je hebt ook nog lesbiennes
en in plaats van te vechten naaiden ze elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:53 schreef evil-me het volgende:
homos zijn relax
in het spartaanse leger werd het aangemoedigd.
Wel de legerartsen ja. Bah!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef DjDev het volgende:
[..]
en in plaats van te vechten naaiden ze elkaar
Ik zou niet weten waarom we niet to the point zouden kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Houden we het een beetje netjes? Homo's zijn homo's en geen flikkers, aarsridders etc. Een surinamer nikker noemen mag niet op fok! dus dat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |