quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:42 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind Sibekick een goede mod
Now, wewh is that wabbit?quote:Op zondag 10 april 2005 13:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Habby-Back...............
Ja.quote:Op zondag 10 april 2005 22:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een ode aan G.W. Bush.
Wil iemand dat plaatje veranderen in een link?
Zijn die er nog dan?quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil een verbod op mensen die jiskefet nog leuk vinden.
Helaas...quote:
:quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil een verbod op mensen die jiskefet nog leuk vinden.
De verpleegster mag blijven, de rest naar Soesterberg.quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En als je een deel kan waarderen?
Zal ik dat "(extreem) linkse mod" dan ook even weghalen, of snap je die opmerking van Monidique gewoonweg niet, en daarbij blijk gevend van eenzijdigheid?quote:Op maandag 11 april 2005 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan die hitler verwijzing van monidique in het topic over de time en aha ff weg? zie niet in dat dat nuttig is voor een goede discussie.
Masochist!quote:Op maandag 11 april 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
zoalshetis heeft wel gelijk. Eigenlijk hoor ik permanent gebanned te worden.
ja mag ook weg hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 01:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zal ik dat "(extreem) linkse mod" dan ook even weghalen, of snap je die opmerking van Monidique gewoonweg niet, en daarbij blijk gevend van eenzijdigheid?
De enige mod die de kwalificatie extreem links kan krijgen is Verbal in sommige topics. Overigens was ik nog serieus ook en ben ik van mening dat "evenwicht" okay is voor een opinie forumonderdeel als POL/NWS. Ik vind niet dat er slecht gemod wordt, ik vind dat er meer variatie moet zijn in de mods omdat een moderator toch een andere positie heeft op het forum en daardoor de discussie een bepaalde kant op kan sturen. Ja, dat is eigenlijk onzin dat dit zo gaat, maar zo werkt het nu eenmaal wel.quote:Op maandag 11 april 2005 01:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zal ik dat "(extreem) linkse mod" dan ook even weghalen, of snap je die opmerking van Monidique gewoonweg niet, en daarbij blijk gevend van eenzijdigheid?
nou nee, dat zou ik jammer vinden omdat je meestal wel goed kan discussiėren.quote:Op maandag 11 april 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Het kwam over op mij als een beschuldiging,......quote:Op maandag 11 april 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Ik ben dan wel niet zo vaak aanwezig als andere fokkers, maar de moderatie is niet zozeer gekleurd alswel de perceptie van de users op het modereerwerk. In dit topic zie ik ook users van beide kampen klagen, dus het zal in pol wel meevallen met de scheve verhouding.quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 11 april 2005 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, dat zou ik jammer vinden omdat je meestal wel goed kan discussiėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |