Nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef schatje het volgende:
Tjee, dat was wel vals hoor.
Idd.. zijn er weinig die dat doenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef mcintosh het volgende:
Mja ze kan wel zingen en das uniek daar op de TMF awards...
Ik wou het nog een keer kwijt...
Tweede keer al dat ze zo in beeld isquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Hee verkleed.
Mooi daarna nog even naar Beau kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef ElmarO het volgende:
Het duurt als het goed is tot 23.00 uur
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas14.html
Of nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mooi daarna nog even naar Beau kijken![]()
Ik vond haar juist niet zo heel zuiver zingen af en toequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef mcintosh het volgende:
Mja ze kan wel zingen en das uniek daar op de TMF awards...
Ik wou het nog een keer kwijt...
http://stream.tmf.nl/asx/tmf07.aspquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef splendor het volgende:
iemand plak eens plaatjes van renate der jurk, ik heb geen tv hier... of is het de moeite niet eens waard?
Mooi tochquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Dinand is zojuist te laat begonnen met zingen en heeft hiermee direct zijn komende videoclip verneukt
Dat is dan behoorlijk misluktquote:
wil TMF, MTV na-apen ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef Bonneke het volgende:
Ze proberen een beetje MTV te imiteren, die hebben toch ook altijd zo'n buitengebeuren? Alleen is dat volgens mij altijd voor de echte show
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef splendor het volgende:
iemand plak eens plaatjes van renate der jurk, ik heb geen tv hier... of is het de moeite niet eens waard?
Nou ja, dat is over het algemeen wel een goede showquote:
Ja, daarom doen ze het ook, en denk ik dat jij verkeerd zitquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Tha_T het volgende:
Rot toche eens op met je "Hoe gaat het Rotterdanm" "Laat je horen!!!!!!!!!!!" Da's voor de Aprés-Ski
Misschien voor een Oudkerk-uitstapje, zoals we het hoerenlopen ook wel noemen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
eeej zij is lekker.....die nieuwe VJ
Bakker?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef Remzz het volgende:
Marco B wedden...
"Dat kan kloppen"quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, daarom doen ze het ook, en denk ik dat jij verkeerd zit
Leuk toch. Lekker ergerenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Scoutmaster het volgende:
nou gasten ik kap met het posten in deze topic.
ik zap wel naar een ander kanaal.
te zielig gewoon dit![]()
![]()
Vandaar dat ook op dr shirt staat wat ze eigenlijk moet voorstellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Meisje rechts naast Renate zal wel balen als ze ziet hoe lelijk ze er uitzag![]()
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Borsato, lijkt me terecht.
Haha...ik ook...maar ik moet toch een goede uitlaat hebben om eens goed te kunnen lachen van dit bedroevende gebeurtenis vandaag op 1 April...daar hebben we nu TMF voor...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Scoutmaster het volgende:
nou gasten ik kap met het posten in deze topic.
ik zap wel naar een ander kanaal.
te zielig gewoon dit![]()
![]()
Niet grappig hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Mariah Carey de prijs zou krijgen.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haha...ik ook...maar ik moet toch een goede uitlaat hebben om eens goed te kunnen lachen van dit bedroevende gebeurtenis vandaag op 1 April...daar hebben we nu TMF voor...![]()
Dankjequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://stream.tmf.nl/asx/tmf07.asp
kun je kijken
neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
"We doen er nog gewoon tien jaar bij"
Zou TMF nog zo lang doorgaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
"We doen er nog gewoon tien jaar bij"
Hij zei er nog wat voor (zometeen, maar dan op z'n Engels).quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
''Jamie Cullum and the award for best urban''....en vervolgens begint de reclame...
Tis niet veel, maar nog altijd beter dan alto-awards ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef renz0r het volgende:
Tmf BrEeZaH awards, kom op Fok!ers GET ALIVE!
Hij playbackt gewoon 2 nummers en kan met 50.000 euro in zijn zak terug naar Amerika vliegen in een privejet uiteraard ook bekostigd door TMF.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef XiChico het volgende:
Wel benieuwd naar Mario live.
u vergeet een spatiequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef renz0r het volgende:
Tmf BrEeZaH awards, kom op Fok!ers GET ALIVE!
Die baalt als een stekker.... Hij is er net achter gekomen dat Magere Hein in Ahoy op het podium stond bij Within Temptation ipv hem te komen halen...quote:
Hi-la-rischquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die baalt als een stekker.... Hij is er net achter gekomen dat Magere Hein in Ahoy op het podium stond bij Within Temptation ipv hem te komen halen...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die baalt als een stekker.... Hij is er net achter gekomen dat Magere Hein in Ahoy op het podium stond bij Within Temptation ipv hem te komen halen...
Hahahaquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft nu een "hitje" met Let Me Love Youquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef Remzz het volgende:
Vast domme vraag maar wie is Mario?
Sinds het SMS kanaal is geworden is het kut idd. Vroeger met Bridget, Sylvana Isabelle en Fabienne was het het leukst...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef furanku het volgende:
Jammer dat het zo bergafwaarts is gegaan met TMF.. het was vroeger best een leuke zender. Maar de laatste 4/5 jaar is het helemaal misgegaan.
Er werd geknokt..ik ga toch wel even kijken denk ik, dit wordt toch nog 36 x herhaald.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niks spannends gebeurt zo te horen op vi.nl
Matige 1-1
Weet het, maar nog altijd spannender dan deze wanvertoning (af en toe)quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niks spannends gebeurt zo te horen op vi.nl
Matige 1-1
Amen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ali kap met rijmen! KAP MET LEVEN!!
Ik geloof dat ie zelfs op 1 staat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die heeft nu een "hitje" met Let Me Love You
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Weet het, maar nog altijd spannender dan deze wanvertoning (af en toe)
Je kunt ook overdrijven, maar we kunnen wel een petitie starten en ieder 5 cent doneren om een vliegticket, enkeltje Marokko voor hem te boeken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ali kap met rijmen! KAP MET LEVEN!!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar deze bagger hoeft ook weer niet
Ohh en die gene die 1-1 zei, bedankt![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Graag gedaan... niet zo moeilijk op te zoeken hoor
![]()
Ik kijk dan ook niet dagelijks de Top-40quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie zelfs op 1 staat.
Jep ik kijk via de streamquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nu pas .. die is allang geweest. Kijk je via stream ofzo?
haha, ja ik ook, ging zeker iets niet goed, want die Jamie was nog maar net ingestart...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nu pas .. die is allang geweest. Kijk je via stream ofzo?
Even op Stop drukken en dan weer op Playquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:23 schreef mcintosh het volgende:
\die stream loopt echt DIk achter, sta nog naar Jean te kijken...
Die stonden buiten maar volgens mij waren het andere mensenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:24 schreef neggix het volgende:
waren Jean en Chemical Bros nou live of gewoon ff cd'tje
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Lenge Freans...
Of ze schaffen em af en zetten en herhaling van de MTV Movie awards opquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Waarom maken ze van die TMF-awards niet gewoon een nationaal gebeuren. Die buitenlandse artiesten komen hem of niet ophalen of zijn zo belabberd qua niveau (Special D) dat ze niet eens een fisherprice-poppetje zouden verdienen...
En Yes-R en Negative toch ook nog?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:28 schreef XiChico het volgende:
D-Men in the building? D-Men bestaat alleen nog maar uit Lange frans, Baas B en Brutus![]()
En Negativ hequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:28 schreef XiChico het volgende:
D-Men in the building? D-Men bestaat alleen nog maar uit Lange frans, Baas B en Brutus![]()
Is vrij normaal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Word ik nou oud of is het heel normaal dat ik nog nooit van Mario heb gehoord
Da's normaal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Word ik nou oud of is het heel normaal dat ik nog nooit van Mario heb gehoord
K-Liberquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:29 schreef Bonneke het volgende:
Nou, dat liever als naar Ali... wie was die derde genomineerde eigenlijk? (korte termijn geheugen?!)
K-Liber.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:29 schreef Bonneke het volgende:
Nou, dat liever als naar Ali... wie was die derde genomineerde eigenlijk? (korte termijn geheugen?!)
Ze was daarmee niet de eerstequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:28 schreef Tha_T het volgende:
Sylvana vergat Boris
Negartiv heeft ruzie met D-Menquote:
Oh ja, daar mocht ik me niet meer over uitlatenquote:
Oh ja dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:30 schreef XiChico het volgende:
[..]
Negartiv heeft ruzie met D-Men. Die is ook pleite. Hij heeft laatst nog een diss track tegen D-Men opgenomen. En op Urban Night (The Box) zei hij nog, fok Lange & Baas
Dat wordt nog gegeven zelfsquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Mryc het volgende:
nog nooit van die Mario gehoord (ik schakel net in).
Hoe zit het met dat optreden op de Erasmus(?)brug eigenlijk? Is dat nog gegeven of was het een 1 april grap?
Dan is de keuze idd wel heel snel gemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Dione @ Sportjournaal. Veel interessanter.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
Is dit Mario's eerste Live optreden ofzo???
Bedankt voor je geweldige bijdrage.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:36 schreef Cornerman het volgende:
Ik vind dat hele tmf niks, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk![]()
... Breezahmuziek
![]()
Alsjeblieft, ik doe het graag... kutmuziekquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:37 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Bedankt voor je geweldige bijdrage.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te wedden dat Girls Aloud wint die zijn er tenminste
anders waren ze in Engeland gebleven, maar het is geen straf om naar ze te kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:39 schreef Tha_T het volgende:
Ze zijn nog daar ook nog
Girls Aloud heeft al een poging tot optreden gedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:40 schreef dronkeykong het volgende:
Treden die Starmaker kutjes ook nog een keer op?
Een pot natquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:41 schreef ferrarifreak het volgende:
Dit is niet Ali B. maar Brace.
Moet jij geen voetbal kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:42 schreef ferrarifreak het volgende:
Nou hij kan wel zingen, vind ik hoor
Ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:42 schreef ferrarifreak het volgende:
Nou hij kan wel zingen, vind ik hoor
Kansloos dusquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:42 schreef XiChico het volgende:
En hij heeft zijn naam veranderd in Brayce
Beatboxen. . die beat deed hij.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:43 schreef Allan24 het volgende:
Wat doet die wause gozer in dat zwart gouden pakkie achter die nigga met dat witte shirt?
Komt volgens Tvgids vlak na de Awards.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:43 schreef MisterICE het volgende:
Op http://www.tvgids.nl/nustraks.php
staat:
Nickelodeon 20:00 TMF Awards live
Maar ik zie alleen tekenfilmpjes :p
Wordt dat van de erasmusbrug niet uitgezonden ?
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Heb Ali B. eens live zien optreden en dat wasbest grappig.
Hoop dat ie Leipe Mocroflavour gaat zingen, vind ik eigenlijk best een leuk nummer![]()
Geen zorgen, het wordt de komende 3 jaar nog 2350923709x herhaaldquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:44 schreef Steve-O het volgende:
Jammer dat ik het hep gemist lijkt me geweldig de tmf awards .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |