Nou ja, dat is over het algemeen wel een goede showquote:
Ja, daarom doen ze het ook, en denk ik dat jij verkeerd zitquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Tha_T het volgende:
Rot toche eens op met je "Hoe gaat het Rotterdanm" "Laat je horen!!!!!!!!!!!" Da's voor de Aprés-Ski
Misschien voor een Oudkerk-uitstapje, zoals we het hoerenlopen ook wel noemen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
eeej zij is lekker.....die nieuwe VJ
Bakker?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef Remzz het volgende:
Marco B wedden...
"Dat kan kloppen"quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, daarom doen ze het ook, en denk ik dat jij verkeerd zit
Leuk toch. Lekker ergerenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Scoutmaster het volgende:
nou gasten ik kap met het posten in deze topic.
ik zap wel naar een ander kanaal.
te zielig gewoon dit![]()
![]()
Vandaar dat ook op dr shirt staat wat ze eigenlijk moet voorstellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Meisje rechts naast Renate zal wel balen als ze ziet hoe lelijk ze er uitzag![]()
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Borsato, lijkt me terecht.
Haha...ik ook...maar ik moet toch een goede uitlaat hebben om eens goed te kunnen lachen van dit bedroevende gebeurtenis vandaag op 1 April...daar hebben we nu TMF voor...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Scoutmaster het volgende:
nou gasten ik kap met het posten in deze topic.
ik zap wel naar een ander kanaal.
te zielig gewoon dit![]()
![]()
Niet grappig hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Mariah Carey de prijs zou krijgen.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haha...ik ook...maar ik moet toch een goede uitlaat hebben om eens goed te kunnen lachen van dit bedroevende gebeurtenis vandaag op 1 April...daar hebben we nu TMF voor...![]()
Dankjequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://stream.tmf.nl/asx/tmf07.asp
kun je kijken
neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
"We doen er nog gewoon tien jaar bij"
Zou TMF nog zo lang doorgaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
"We doen er nog gewoon tien jaar bij"
Hij zei er nog wat voor (zometeen, maar dan op z'n Engels).quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
''Jamie Cullum and the award for best urban''....en vervolgens begint de reclame...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |