Nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef schatje het volgende:
Tjee, dat was wel vals hoor.
Idd.. zijn er weinig die dat doenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef mcintosh het volgende:
Mja ze kan wel zingen en das uniek daar op de TMF awards...
Ik wou het nog een keer kwijt...
Tweede keer al dat ze zo in beeld isquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Hee verkleed.
Mooi daarna nog even naar Beau kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef ElmarO het volgende:
Het duurt als het goed is tot 23.00 uur
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas14.html
Of nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mooi daarna nog even naar Beau kijken![]()
Ik vond haar juist niet zo heel zuiver zingen af en toequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef mcintosh het volgende:
Mja ze kan wel zingen en das uniek daar op de TMF awards...
Ik wou het nog een keer kwijt...
http://stream.tmf.nl/asx/tmf07.aspquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef splendor het volgende:
iemand plak eens plaatjes van renate der jurk, ik heb geen tv hier... of is het de moeite niet eens waard?
Mooi tochquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Dinand is zojuist te laat begonnen met zingen en heeft hiermee direct zijn komende videoclip verneukt
Dat is dan behoorlijk misluktquote:
wil TMF, MTV na-apen ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef Bonneke het volgende:
Ze proberen een beetje MTV te imiteren, die hebben toch ook altijd zo'n buitengebeuren? Alleen is dat volgens mij altijd voor de echte show
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef splendor het volgende:
iemand plak eens plaatjes van renate der jurk, ik heb geen tv hier... of is het de moeite niet eens waard?
Nou ja, dat is over het algemeen wel een goede showquote:
Ja, daarom doen ze het ook, en denk ik dat jij verkeerd zitquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Tha_T het volgende:
Rot toche eens op met je "Hoe gaat het Rotterdanm" "Laat je horen!!!!!!!!!!!" Da's voor de Aprés-Ski
Misschien voor een Oudkerk-uitstapje, zoals we het hoerenlopen ook wel noemen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
eeej zij is lekker.....die nieuwe VJ
Bakker?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef Remzz het volgende:
Marco B wedden...
"Dat kan kloppen"quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, daarom doen ze het ook, en denk ik dat jij verkeerd zit
Leuk toch. Lekker ergerenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Scoutmaster het volgende:
nou gasten ik kap met het posten in deze topic.
ik zap wel naar een ander kanaal.
te zielig gewoon dit![]()
![]()
Vandaar dat ook op dr shirt staat wat ze eigenlijk moet voorstellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Meisje rechts naast Renate zal wel balen als ze ziet hoe lelijk ze er uitzag![]()
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Borsato, lijkt me terecht.
Haha...ik ook...maar ik moet toch een goede uitlaat hebben om eens goed te kunnen lachen van dit bedroevende gebeurtenis vandaag op 1 April...daar hebben we nu TMF voor...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Scoutmaster het volgende:
nou gasten ik kap met het posten in deze topic.
ik zap wel naar een ander kanaal.
te zielig gewoon dit![]()
![]()
Niet grappig hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Mariah Carey de prijs zou krijgen.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haha...ik ook...maar ik moet toch een goede uitlaat hebben om eens goed te kunnen lachen van dit bedroevende gebeurtenis vandaag op 1 April...daar hebben we nu TMF voor...![]()
Dankjequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://stream.tmf.nl/asx/tmf07.asp
kun je kijken
neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
"We doen er nog gewoon tien jaar bij"
Zou TMF nog zo lang doorgaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
"We doen er nog gewoon tien jaar bij"
Hij zei er nog wat voor (zometeen, maar dan op z'n Engels).quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
''Jamie Cullum and the award for best urban''....en vervolgens begint de reclame...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |