Tis niet veel, maar nog altijd beter dan alto-awards ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef renz0r het volgende:
Tmf BrEeZaH awards, kom op Fok!ers GET ALIVE!
Hij playbackt gewoon 2 nummers en kan met 50.000 euro in zijn zak terug naar Amerika vliegen in een privejet uiteraard ook bekostigd door TMF.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef XiChico het volgende:
Wel benieuwd naar Mario live.
u vergeet een spatiequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef renz0r het volgende:
Tmf BrEeZaH awards, kom op Fok!ers GET ALIVE!
Die baalt als een stekker.... Hij is er net achter gekomen dat Magere Hein in Ahoy op het podium stond bij Within Temptation ipv hem te komen halen...quote:
Hi-la-rischquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die baalt als een stekker.... Hij is er net achter gekomen dat Magere Hein in Ahoy op het podium stond bij Within Temptation ipv hem te komen halen...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die baalt als een stekker.... Hij is er net achter gekomen dat Magere Hein in Ahoy op het podium stond bij Within Temptation ipv hem te komen halen...
Hahahaquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft nu een "hitje" met Let Me Love Youquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef Remzz het volgende:
Vast domme vraag maar wie is Mario?
Sinds het SMS kanaal is geworden is het kut idd. Vroeger met Bridget, Sylvana Isabelle en Fabienne was het het leukst...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef furanku het volgende:
Jammer dat het zo bergafwaarts is gegaan met TMF.. het was vroeger best een leuke zender. Maar de laatste 4/5 jaar is het helemaal misgegaan.
Er werd geknokt..ik ga toch wel even kijken denk ik, dit wordt toch nog 36 x herhaald.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niks spannends gebeurt zo te horen op vi.nl
Matige 1-1
Weet het, maar nog altijd spannender dan deze wanvertoning (af en toe)quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niks spannends gebeurt zo te horen op vi.nl
Matige 1-1
Amen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ali kap met rijmen! KAP MET LEVEN!!
Ik geloof dat ie zelfs op 1 staat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die heeft nu een "hitje" met Let Me Love You
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Weet het, maar nog altijd spannender dan deze wanvertoning (af en toe)
Je kunt ook overdrijven, maar we kunnen wel een petitie starten en ieder 5 cent doneren om een vliegticket, enkeltje Marokko voor hem te boeken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ali kap met rijmen! KAP MET LEVEN!!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar deze bagger hoeft ook weer niet
Ohh en die gene die 1-1 zei, bedankt![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Graag gedaan... niet zo moeilijk op te zoeken hoor
![]()
Ik kijk dan ook niet dagelijks de Top-40quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie zelfs op 1 staat.
Jep ik kijk via de streamquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nu pas .. die is allang geweest. Kijk je via stream ofzo?
haha, ja ik ook, ging zeker iets niet goed, want die Jamie was nog maar net ingestart...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nu pas .. die is allang geweest. Kijk je via stream ofzo?
Even op Stop drukken en dan weer op Playquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:23 schreef mcintosh het volgende:
\die stream loopt echt DIk achter, sta nog naar Jean te kijken...
Die stonden buiten maar volgens mij waren het andere mensenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:24 schreef neggix het volgende:
waren Jean en Chemical Bros nou live of gewoon ff cd'tje
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Lenge Freans...
Of ze schaffen em af en zetten en herhaling van de MTV Movie awards opquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Waarom maken ze van die TMF-awards niet gewoon een nationaal gebeuren. Die buitenlandse artiesten komen hem of niet ophalen of zijn zo belabberd qua niveau (Special D) dat ze niet eens een fisherprice-poppetje zouden verdienen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |