Sinds het SMS kanaal is geworden is het kut idd. Vroeger met Bridget, Sylvana Isabelle en Fabienne was het het leukst...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef furanku het volgende:
Jammer dat het zo bergafwaarts is gegaan met TMF.. het was vroeger best een leuke zender. Maar de laatste 4/5 jaar is het helemaal misgegaan.
Er werd geknokt..ik ga toch wel even kijken denk ik, dit wordt toch nog 36 x herhaald.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niks spannends gebeurt zo te horen op vi.nl
Matige 1-1
Weet het, maar nog altijd spannender dan deze wanvertoning (af en toe)quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niks spannends gebeurt zo te horen op vi.nl
Matige 1-1
Amen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ali kap met rijmen! KAP MET LEVEN!!
Ik geloof dat ie zelfs op 1 staat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die heeft nu een "hitje" met Let Me Love You
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Weet het, maar nog altijd spannender dan deze wanvertoning (af en toe)
Je kunt ook overdrijven, maar we kunnen wel een petitie starten en ieder 5 cent doneren om een vliegticket, enkeltje Marokko voor hem te boeken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ali kap met rijmen! KAP MET LEVEN!!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar deze bagger hoeft ook weer niet
Ohh en die gene die 1-1 zei, bedankt![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Graag gedaan... niet zo moeilijk op te zoeken hoor
![]()
Ik kijk dan ook niet dagelijks de Top-40quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie zelfs op 1 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |