Er staan nog 200.000 tulpen in de kas. Zal ik ze inpakken of neem je ze zo mee?quote:
Jaquote:Op zondag 17 april 2005 15:28 schreef Zanderrr het volgende:
Heheh, was laatst wel ff schrikken met Easytree, he? Ik ben ook een trouw gebruiker..
Welkom bij de club.quote:Op maandag 18 april 2005 17:50 schreef Liejannuh het volgende:
Hallo!
Ik heb niets zinnigs te melden!
Ik heb een cashewnootje in mn thee laten vallen.quote:
Ja! Maar dan wel met een andere titel, want wij moeten dat beter (en leuker) kunnen dan 3voor12quote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef Z het volgende:
Is een centraal 'Ooggetuige: schrijf je eigen concert-verslag' topic een goed idee? (Idee is schaamteloos gejat van het 3voor12 forum overigens).
Gefeliciteerd.quote:
Nou, dat levert niets op, want dat is natuurlijk het eerste wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn deskundige visie zegt dat je wel eens wat spyware kunt hebben sebbo. En ik zou ook maar weer eens een goede viruscheck doen.
Zo, dan ga ik nu rennen, want we moeten nog een vragenlijst maken voor een interview voor vanmiddag!
Dat maskertje is ie inmiddels toch wel kwijt, he?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef Wodan het volgende:
Gelukkig komt volgende week Midnight - Sadaka officieel uit. Dat is een album van de ex-zanger van Crimson Glory, maar dit is beter. Veel beter. M'n review binnenkort op de url van tokus. Krijgt een 9.5. Dat is pas vet.
Lowlands valt in het weekend van 20 augustus, dus ik zou me kunnen voorstellen dat er mensen zijn die op die data niet echt geld overhebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Anton het volgende:
Ja, we zullen em maar meteen vastzetten voordat we weer 3 complete topics gaan discussieren. Ik ben heel juli ook nog druk, en begin augustus heb ik vakantie. Dus eigenlijk zat ik eind augustus te denken. Dat is nog lekker ver weg, dus kan iedereen alvast vrij houden/nemen20 of 27 augustus ofzo?
Welke beurs?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Tokus het volgende:
zullen we in november op die beurs gaan plunderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |