Ja ok, maar het remt dus niet beter / directer (er vanuitgaande dat de dot4 zich in goede conditie bevind)quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:58 schreef t0n het volgende:
Ja, beide.
Het kookpunt is hoger, en de vloeistof is dichter, waardoor je dus minder gevoelig bent voor vocht.
Het is ff werk, maar ik wil nooit meer anders.
Ey graftak, ga jij eens ff lekker je poepluier poetsen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
he homo waarom zit de turbo er nog niet op. Wat een kut bak zeg zonder turbo
Krijg je geen gezeik met die 3 punts gordel gebeuren op dit moment dan?
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Verrek was jij degene die die civic 6th gen had overgekocht, mag ik pleeeease die leren stoeltjes overkopen
Nee, is op bijsterhuizen opgenomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat filmpje bo_t0n oid, is dat opgenomen bij de hogelandseweg? Komt me ergens bekend voor namelijk..
Maybe dat ik vanaf Maandag in Nijmegen werk heb.. iig Maandag een gesprekje..
Wat merk je nu precies met CAI op een std honda? Ik zit te twijfelen tussen cai en een open lucht filter, dus zonder het verlengstukquote:
Die stratos zijn op zich toch best leuke speakertjes; waarom heb je die weggehaald?quote:In Car Entertainment / Interiour:
- Magnat Stratos 693 6x9" (removed)
- JL Audio w0 bass-speaker 12" (removed)
- Sony Xplod 350 amp (removed)
de a/f komt op de zelfde draad als de lambda, die gaat ook naar de meter toe.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
heb je een wideband sensor om je afr te meten en je egt?
of heb je een aparte sensor voor afr? ik zie egt niet staan, ook erg belangrijk!
Dat bedoel ik niet eik.. Ik bedoel dat het dan juist extra zonde is als het gebeurd.. Net al je poen erin gepompt, krijg je zoiets.. (Jacco had toch ook iemand die m op z'n achterbumper knalde?)quote:
Aan me bankbevestigins-plek, met 'n fucking bigass bout.quote:Op woensdag 4 mei 2005 05:27 schreef StefanP het volgende:Cool
Waar zit je gordel nu precies aan vast achterin?
Ja, dat is zo gek nog niet, keertje doen, maar eerst ff door met de turbo bouwen.quote:Enne je moet de achterkant vanbinnen eens in de was zetten, zal heel mooi zijn als het lekker glimt.
Ja, nou... die stoelen zijn niet veel meer, beetje erg door gezakt.quote:De stoelen vind ik mooi, heel schoon en goede zijsteun.
Vooralsnog even op stock software, ik moet wel me MAP sensor foolen, die mag geen druk zien, alleen maar vacuum, maar goed daar heb ik al iets voor.quote:Hoe ga je de turbo op de auto 'tunen'? Kan je ECU en luchtmeter er mee overweg? Ga je ook een EGT gauge er bij plaatsen?
Deze week, anders wordt ik fucking mad.quote:Hoe lang schat je nog voor het af is?
Die 17" bedoel je? Die zitten er nog niet onder, moeten eerst gericht worden bij de richtaaaah.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
Mooie velgen, had nog niet gezien dat je die er onder had gezet.![]()
Deze:quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:28 schreef t0n het volgende:
[..]
Die 17" bedoel je? Die zitten er nog niet onder, moeten eerst gericht worden bij de richtaaaah.
Jij komt welquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef t0n het volgende:
Ja, die ja Shoalin.
En ijsje, weet nog niet. ff zien
Lijkt me wel lachen, alleen ff naar Cuijk, maar das net na m'n b-day dus dat komt wel goed..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ton!
Jij gaat ook hierheen? :
http://www.fulltuningday.nl/
Full Tuning Day
5 juni 2005
09:00 - 17:00
Vrije markt Cuijk.
6 euro entree
Ja hè Ja hè Ja hè? Ik wel.
Krijgen we dadelijk nog een fok!meetquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, alleen ff naar Cuijk, maar das net na m'n b-day dus dat komt wel goed..
Oeh fok meeting? Waar wanneer wie ik komquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk nog een fok!meet!
moet je lezen blinde want hij zit er al op. Alleen hier en daar nog effe pijpje vast makenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:02 schreef Tjabbo het volgende:
Houden we dit projecttopic verschoond van slowchat mensen?
En idd. Hoe zit dat met die turbo? Die zou er deze week opkomen toch?
Ik bedoelde dat hij hem af zou bouwen zodat hij ermee rond kan raggen. zo duudlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je lezen blinde want hij zit er al op. Alleen hier en daar nog effe pijpje vast maken![]()
ik nie snapquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij hem af zou bouwen zodat hij ermee rond kan raggen. zo duudlijk?![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:09 schreef t0n het volgende:
Tja goed, turbo zit er op, downpipe en manifold, etc etc al dat laswerk is helemaal fucking great gedaan door Sandman!!
Voor de rest zit alles er tussen... BOV doet pfhfhthchchccc erg... geil
Ik merk een groot verschil in koppel, maar ook zeker wel in vermogen, ik denk dattie zeker wel 'n aantal pk'tjes winst heeft. Maar daar voor zal ik een keer moeten rollen.
Ik draai max, 0.3bar, da's 4.5 PSI, niet veel, maar dat hoeft ook nog ff niet.
Tja, filmpjes volgen enzo, heb de rest van dit weekend geen tijd meer, maar ben erg blij![]()
good job!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:09 schreef t0n het volgende:
Tja goed, turbo zit er op, downpipe en manifold, etc etc al dat laswerk is helemaal fucking great gedaan door Sandman!!
Voor de rest zit alles er tussen... BOV doet pfhfhthchchccc erg... geil
Ik merk een groot verschil in koppel, maar ook zeker wel in vermogen, ik denk dattie zeker wel 'n aantal pk'tjes winst heeft. Maar daar voor zal ik een keer moeten rollen.
Ik draai max, 0.3bar, da's 4.5 PSI, niet veel, maar dat hoeft ook nog ff niet.
Tja, filmpjes volgen enzo, heb de rest van dit weekend geen tijd meer, maar ben erg blij![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
T0n, hoe loopt het met de boost? Al weer een paar dagen geleden..
IJsje: Zou dat erg zijn dan?
bij de 3000rpm komtie er lekker goed in, fluitje er bij.quote:Op zondag 8 mei 2005 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
Hoe snel begint je turbo te spoolen?
Omdat je zo'n kleintje hebt zou je haast geen lag moeten hebben klopt dat?
Geen last van boost/fuel cuts e.d. ?
Bij honda moet je zoiezo veel toeren maken voordat de motor lekker begint te trekkenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:32 schreef Tjabbo het volgende:
3000 rpm?
Dan moet je nog flink wat toeren maken.
Word wel minder als je een boostcontroller installeert.
dat dacht ik ook al jaquote:Op zondag 15 mei 2005 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat gaat die kap van je trouwens extreem ver open..
Ik ook, maar niet met koude motor. dan gaatie over de 7, en komtie terug naar 5...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef -Muse- het volgende:
Ik zit meestal op 4,5 tot 5 bar..
Maa t0n, zitten die metertjes van oliedruk, olie temp, blok temp etc niet standaart op je console?
ps. sorry dat ik het zeg, maar die uitlaat ziet er echt niet uit zo kort :S
Nee, had ik maar 'n VTi blok er in.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:06 schreef Wiseone het volgende:
Je hebt er nu toch een VTI blok inzitten? Doe je die dan zo snel al weer weg?
Ik heb zelf een esi (net een beetje te langzaam)
Je hebt een mooie wagen ik ben alleen niet z'n fan van een zwarte motorkap.
Hmm ik heb tot nu toe alleen voor-boven een strutbar...merk je veel van strutbars onder?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:57 schreef t0n het volgende:
Updates:
Strutbars:
Voor Boven en Onder
Achter onder
En dit weekend andere intake (mpfi) en weer turbo bouwen.
I'm a drag bitch, not a track bitch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
moet je niet van die steviger bushings in je ophanging? dan heb je echt een kart.
En het Jappenfestival.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef t0n het volgende:
Vrijdag sprinten op drachten, met turbo.
2 dagen lang ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef t0n het volgende:
Nee, heb iets met schoonfamilie dan.
filmpjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef t0n het volgende:
Vrijdag sprinten op drachten, met turbo.
Ja, onder andere, ben ook gewoon erg druk op het moment met me werk en vriendin, vrienden etc...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klinkt weer lekker T0n (een van de redenen dat je zo weinig hebt laten horen?)
Wellicht, als iemand ze maakt, ik ga iig geen cam meenemen, kom daar om te draggen, niet om te filmen.quote:
Geloof dat jij nu even niet door hebt waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:13 schreef Tjabbo het volgende:
Als je serieus wat wilt bereiken met een blok zul je d'r toch ooit ergens geld in moeten beginnen te pompen.
ehh. zo was het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef t0n het volgende:
[..]
Geloof dat jij nu even niet door hebt waar je het over hebt.
d15 met mpfi en goede tuning is 200+ whp waard.
Maar goed, dat jij zo'n ubercashflow hebt, kan ik niets aan doen.![]()
Wat is mpfi ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef t0n het volgende:
[..]
Geloof dat jij nu even niet door hebt waar je het over hebt.
d15 met mpfi en goede tuning is 200+ whp waard.
Maar goed, dat jij zo'n ubercashflow hebt, kan ik niets aan doen.![]()
Gister...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je het blok ooit open gehad anyway?.
Goed om te horen, op zichquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:47 schreef t0n het volgende:
Update.
Auto staat stil. Wordt tjid voor serieus werk... Andere turbo... remmen, wielen.. heel veel.
Het is ook NIET meer me Daily auto, het wordt nu echt me hobby wagen...
Ik ben bezig met 'n ander civicje voor daily.
4 cv's ?? Damn, ik moet er gewoon 6 gebruiken wil ik geen CEL krijgen en dan nog heb ik heel af en toe een CEL als ik constant eenzelfde rpm aan hou. Ik heb al bij DBM een missing link besteld maar dat duurt nog ff voor dat ze die hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:41 schreef t0n het volgende:
Netjes Hitpoint.
Ik heb checkvalves... 4, anders gaatie in CEL.
Maar voor me andere intake, heb ik 'n synapse-engineering missinglink gekocht.
maar die kan er over 'n tijdje ook weer af, als ik turboedit ga rijden.
Ga niet als een gek remmen en crossen, dan zeggen die schijven op een keer 'knak'. Tenzij ze niet later geboord zijn maar echt zo gegoten of hoe je het ook noemt. Verreweg de meeste cross drilled rotors zijn later geboord en dat komt de integriteit niet ten goede. Voor normaal gebruik zou het wel ok moeten zijn en het oog wil ook watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:54 schreef t0n het volgende:
Besteld:
Cross Drilled and Slotted Rotors
[afbeelding]
Door de gaten krijg je wel een betere koeling. En gekoelde remmen zijn remmen die het niet opgeven na 2 keer door fading. Dus misschien levert het niet méér remkracht, maar zorgt het wel voor langdurige betrouwbaarheid van de remmen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef Five_Aces het volgende:
Crosdrilled spul heeft sowieso geen zin qua remkracht. Alleen maak je de schijf iets lichter waardoor je dus iets minder aandrijfvermogen verliest. Is bij een klein schijfje niet zo belangrijk, maar als je een 385x35 schijf of wat gaat gebruiken kan het pittig schelen. Maar het staat wel stoer![]()
Sleeved geeft in die zin een betere remkracht doordat er steeds een heel dun laagje van je pad afgeschraapt word waardoor ze beter aangrijpen. Nadeel is dat je pads ook wat harder slijten.
Je bedoeld vliegwiel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:51 schreef Tjabbo het volgende:
laat je het hele koppeling spulletje nog afdraaien? of is dat al gedaan?
sorry. ja vliegwiel ja.quote:
best vetquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef pwnd het volgende:
woody alert*
Skyline R33 style front bumper 199USD
[afbeelding]
Met een mini-me voer je toch de compressie op en dat kan je toch juist niet hebben met een turbo of ben ik mis?quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef pwnd het volgende:
http://crx.honda-perf.org/articles/moreminime/moreminime.html
hoe gaat een mini me blok af met een turbo erop als hij al zoveel koppel produceert bij maar 2200toeren![]()
Deal als ik je 10k geef fix jij het danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:33 schreef t0n het volgende:
_GdR_
Turbo, op lage druk (5psi bijvoorbeeld) en goede motorische afstelling, is je blok nog steeds netzo betrouwbaar.
Die Project EK4 uit me signature, krijgt ook 'n turbo.
Type-r blok van Integra past bijna gemakkelijk.
Je moet wél de goede kabelboom hebben.
Type-r blok van Civic past erg moeilijk. Je moet nieuwe motorsteunen... en alles moet anders, prepare for some 10.000euro bitchslappin'.
Zoveel koppel op 2200 toeren, echt niet.quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef pwnd het volgende:
http://crx.honda-perf.org/articles/moreminime/moreminime.html
hoe gaat een mini me blok af met een turbo erop als hij al zoveel koppel produceert bij maar 2200toeren![]()
http://www.homemadeturbo.com/turbo_projects/t3_mini-me/quote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb in iedergeval nog niemand gezien die het geprobeerd/ en/of resultaten heeft/zijn.
Het levert niet alleen betere koeling maar het voert de remstof ook af zodat je blokken een betere grip op de schijven hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
Door de gaten krijg je wel een betere koeling. En gekoelde remmen zijn remmen die het niet opgeven na 2 keer door fading. Dus misschien levert het niet méér remkracht, maar zorgt het wel voor langdurige betrouwbaarheid van de remmen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef t0n het volgende:
Maar dit blok gaat er uit, heb 'n VTi motor gekocht, moet hem alleen nog ophalen (zaterdag).
Voordat je aan SuperChargers ed gaat denken:quote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef t0n het volgende:
VTi = B16A2
VT = B16A1
Dussssssssssssch... 160pk schoon aan de haak.
moet uiteraard meer worden...
tsja ... ik ken de ritjes van Robert Jan nog welquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef t0n het volgende:
Mwah, stroker kitje maakt niet zo veel uit hoor.
B16 met goede tune op 10PSI = 300whp.
Is wel genoeg.
Maar goed, eerst maar eens er in hangen, moet nog veel kopen voor dat blok, voordat hij naar me zin is.
't weekend in 'n VTI-turbo gereden, is beetje erg snel... dat hou je niet voormogelijk.
netjes!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:49 schreef t0n het volgende:
goed toch.
Dit is die van me maat:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja lekker dannnn B16 VTECquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blok ziet er netjes uit... Nu opzoek naar wat onderdelen... dan leuke spullen kopen... dan swappen...
Waarom zou je later schakelen als hij bij 7600rpm zijn max bereikt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef t0n het volgende:
160pk @ 7600rpm
150nm @ 7000rpm
en schakelen bij zo'n 8250...
maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom zou je later schakelen als hij bij 7600rpm zijn max bereikt?
Preciesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggen![]()
vooral toch dat laatste dan denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggen![]()
nou nee hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vooral toch dat laatste dan denk ik
Ik vraag het me af.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nou nee hoor
eerder schakelen als je snel wilt zijn is gewoon niet slim. Op max RPM schakelen = terugvallen binnen het vtec-gebied = doorblazen
Bij een dohc vtec later schakelen = terug vallen onder het vtec-gebied DUS langzamerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Want wat levert meer verlies op
1) Later schakelen (je auto wint echt geen snelheid meer)
of
2) eerder schakelen en een paar honderd rpm te laag uitkomen (je auto accelereert wel, maar minder hard)
Lijkt me wel interessant.
Verder helemaal correctquote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij een dohc vtec later eerder schakelen = terug vallen onder het vtec-gebied DUS langzamer
bij 5600 RPM slaat de vtec in.
als je van 8200 RPM opschakelt dan val je bij elke versnelling terug vlak boven de 5600 RPM
vtec blijft aan
en het mooie van vtec is dat je juist wel snelheid wint door hoge toeren te maken (door het wisselende nokkenprofiel)
dat snap ik allemaal wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij een dohc vtec later schakelen = terug vallen onder het vtec-gebied DUS langzamer
Zie het als een turbo-effect dat het alleen boven de 5600 rpm doet. Met is altijd sneller dan zonderquote:Op maandag 23 januari 2006 21:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat snap ik allemaal wel.
Maar bij het maximaal vermogen NIET schakelen maar toch doortrekken kost je ook tijd!
en dat verschil zou ik wel eens willen zien naast elkaar.
mastertunerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:27 schreef Borkydude het volgende:
Ja, dat vind ik veel mooier, op alle auto's trouwens.
Tjabbo, jij mist het punt van versnellingenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat snap ik allemaal wel.
Maar bij het maximaal vermogen NIET schakelen maar toch doortrekken kost je ook tijd!
en dat verschil zou ik wel eens willen zien naast elkaar.
hij bereikt bij 7600 z'n max. koppel. Maar max. vermogen ligt niet op het punt van max. koppel (ligt later). Dus als je doortrekt tot boven de 8000 zou je wel ergens je max. vermogen punt bereiken. Verder zou ik idd niet doortrekken, omdat er na het max. vermogen punt niets meer te winnen is. Je verliest alleen maar danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom zou je later schakelen als hij bij 7600rpm zijn max bereikt?
Oranje is mooierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:27 schreef Borkydude het volgende:
Ja, dat vind ik veel mooier, op alle auto's trouwens.
4*4=16quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef t0n het volgende:
Steef,
Alle 20 zijn wielsloten(!), ze zijn langer idd.. Deze zijn 't: Muteki's Maar dan polished
En Rota maakt rip-offs... Ze moeten idd op de Volks lijken, netzoals de circuit's... dat moeten dan weer Mugen wielen voorstellen.. Het lukt ze aardig, en voor de gemiddelde 'tuner' zijn ze mooi genoeg imho.
Ze zijn ook vrij licht, 6kg...
Ziet er idd wel tof uit, maar ehh...nu nog een koplampsproeiersetje en automatische hoogte-instelling op de koplampen om het allemaal weer street legal te krijgen, of nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef t0n het volgende:
8000K Bi Xenon:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje:
http://www.htn-y0.nl/htny0/t0n/eg4/xenon/I3010005.ASF
Ben er erg blij mee.
Juist wel. Die wetgeving is per 1 januari jl. juist flink aangescherpt omdat de eisen bij 'xenon-af-fabriek' veel scherper waren als bij de achteraf ingebouwde setjes. Wat vorig jaar ingebouwd en wel door de APK kwam kan nu wel eens niet meer worden goedgekeurd en mag je dus weer terugbouwen naar standaard halogeen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef Driverrrr het volgende:
nee hoeft niet meer volgens de nieuwe wetgeving (dacht ik zo)
bron?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:01 schreef t0n het volgende:
Foutief RRRobert.
Het is bij nieuwe auto's zo. Niet bij aftermarket kits.
nee ze hebben het versoepelt, is niet meer nodigquote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
bron?
Ik zou het nog maar eventjes checken, volgens mij heeft RRRobert wel gelijk.
welke van de 3?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Way to go Ton!
Ziet er goed uit die nieuwe lampies en velgen..
Voor hoeveel doe je je vorige setje velgen weg?
Ehm.. Wat was het.. die je als laatste had, die licht van kleur waren.. 16" dingen geloof ik..quote:
Wat vraag je voor die Lenso's?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:38 schreef t0n het volgende:
Deze verkoop ik:
[afbeelding]
17" Lenso's... L7 ofzo dat ze heten, moet ik even na gaan, ze worden op dit moment gericht bij de velgendokter, want er zat 'n klein stukje in waar ik 't mee eens ben. Zitten banden op, die goed zijn, dus... mooi setje...
En deze heb ik nog:
[afbeelding]
Maar die zijn zo krom als 'n banaan en raad ik je dus niet aan om te kopen, tenzij je ze aan de muur hangt.
En deze zijn niet te koop:
[afbeelding]
Dat is wel zo natuurlijk. Zulke velgen worden in Japan vrijwel alleen maar gebruikt, maar toch staan de Lenso's ook helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef ForcedInduction het volgende:
Die Lenso geven een 'honda ricer dude' look.
De huidige een mooie JDM look.
Beter dan de gemiddelde 'DTM' taartschep die menig auto vers(t)iert. En 't houdt je achterruit schoon bij slecht weer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:55 schreef t0n het volgende:
kon 't niet laten om toch nog iets voor 't uiterlijk te kopen:
[afbeelding]
Carbon Fiber y000
B16 is het CRX vtec blok (1.6i dohc)quote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Nerdmans het volgende:
Hoi hoi,
ik lees wel eens vaker wat over een zogenaamd B16 blok.
Is dat een speciaal type ofzo, want op Streetfire zie ik regelmatig een filmpje voorbijkomen van retesnelle Honda's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |