Ik ook, maar niet met koude motor. dan gaatie over de 7, en komtie terug naar 5...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef -Muse- het volgende:
Ik zit meestal op 4,5 tot 5 bar..
Maa t0n, zitten die metertjes van oliedruk, olie temp, blok temp etc niet standaart op je console?
ps. sorry dat ik het zeg, maar die uitlaat ziet er echt niet uit zo kort :S
Nee, had ik maar 'n VTi blok er in.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:06 schreef Wiseone het volgende:
Je hebt er nu toch een VTI blok inzitten? Doe je die dan zo snel al weer weg?
Ik heb zelf een esi (net een beetje te langzaam)
Je hebt een mooie wagen ik ben alleen niet z'n fan van een zwarte motorkap.
Hmm ik heb tot nu toe alleen voor-boven een strutbar...merk je veel van strutbars onder?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:57 schreef t0n het volgende:
Updates:
Strutbars:
Voor Boven en Onder
Achter onder
En dit weekend andere intake (mpfi) en weer turbo bouwen.
I'm a drag bitch, not a track bitch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
moet je niet van die steviger bushings in je ophanging? dan heb je echt een kart.
En het Jappenfestival.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef t0n het volgende:
Vrijdag sprinten op drachten, met turbo.
2 dagen lang ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef t0n het volgende:
Nee, heb iets met schoonfamilie dan.
filmpjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef t0n het volgende:
Vrijdag sprinten op drachten, met turbo.
Ja, onder andere, ben ook gewoon erg druk op het moment met me werk en vriendin, vrienden etc...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klinkt weer lekker T0n (een van de redenen dat je zo weinig hebt laten horen?)
Wellicht, als iemand ze maakt, ik ga iig geen cam meenemen, kom daar om te draggen, niet om te filmen.quote:
Geloof dat jij nu even niet door hebt waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:13 schreef Tjabbo het volgende:
Als je serieus wat wilt bereiken met een blok zul je d'r toch ooit ergens geld in moeten beginnen te pompen.
ehh. zo was het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef t0n het volgende:
[..]
Geloof dat jij nu even niet door hebt waar je het over hebt.
d15 met mpfi en goede tuning is 200+ whp waard.
Maar goed, dat jij zo'n ubercashflow hebt, kan ik niets aan doen.![]()
Wat is mpfi ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef t0n het volgende:
[..]
Geloof dat jij nu even niet door hebt waar je het over hebt.
d15 met mpfi en goede tuning is 200+ whp waard.
Maar goed, dat jij zo'n ubercashflow hebt, kan ik niets aan doen.![]()
Gister...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je het blok ooit open gehad anyway?.
Goed om te horen, op zichquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:47 schreef t0n het volgende:
Update.
Auto staat stil. Wordt tjid voor serieus werk... Andere turbo... remmen, wielen.. heel veel.
Het is ook NIET meer me Daily auto, het wordt nu echt me hobby wagen...
Ik ben bezig met 'n ander civicje voor daily.
4 cv's ?? Damn, ik moet er gewoon 6 gebruiken wil ik geen CEL krijgen en dan nog heb ik heel af en toe een CEL als ik constant eenzelfde rpm aan hou. Ik heb al bij DBM een missing link besteld maar dat duurt nog ff voor dat ze die hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:41 schreef t0n het volgende:
Netjes Hitpoint.
Ik heb checkvalves... 4, anders gaatie in CEL.
Maar voor me andere intake, heb ik 'n synapse-engineering missinglink gekocht.
maar die kan er over 'n tijdje ook weer af, als ik turboedit ga rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |