Zoveel koppel op 2200 toeren, echt niet.quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef pwnd het volgende:
http://crx.honda-perf.org/articles/moreminime/moreminime.html
hoe gaat een mini me blok af met een turbo erop als hij al zoveel koppel produceert bij maar 2200toeren![]()
http://www.homemadeturbo.com/turbo_projects/t3_mini-me/quote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb in iedergeval nog niemand gezien die het geprobeerd/ en/of resultaten heeft/zijn.
Het levert niet alleen betere koeling maar het voert de remstof ook af zodat je blokken een betere grip op de schijven hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
Door de gaten krijg je wel een betere koeling. En gekoelde remmen zijn remmen die het niet opgeven na 2 keer door fading. Dus misschien levert het niet méér remkracht, maar zorgt het wel voor langdurige betrouwbaarheid van de remmen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef t0n het volgende:
Maar dit blok gaat er uit, heb 'n VTi motor gekocht, moet hem alleen nog ophalen (zaterdag).
Voordat je aan SuperChargers ed gaat denken:quote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef t0n het volgende:
VTi = B16A2
VT = B16A1
Dussssssssssssch... 160pk schoon aan de haak.
moet uiteraard meer worden...
tsja ... ik ken de ritjes van Robert Jan nog welquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef t0n het volgende:
Mwah, stroker kitje maakt niet zo veel uit hoor.
B16 met goede tune op 10PSI = 300whp.
Is wel genoeg.
Maar goed, eerst maar eens er in hangen, moet nog veel kopen voor dat blok, voordat hij naar me zin is.
't weekend in 'n VTI-turbo gereden, is beetje erg snel... dat hou je niet voormogelijk.
netjes!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:49 schreef t0n het volgende:
goed toch.
Dit is die van me maat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |