Ja ok, maar het remt dus niet beter / directer (er vanuitgaande dat de dot4 zich in goede conditie bevind)quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:58 schreef t0n het volgende:
Ja, beide.
Het kookpunt is hoger, en de vloeistof is dichter, waardoor je dus minder gevoelig bent voor vocht.
Het is ff werk, maar ik wil nooit meer anders.
Ey graftak, ga jij eens ff lekker je poepluier poetsen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
he homo waarom zit de turbo er nog niet op. Wat een kut bak zeg zonder turbo
Krijg je geen gezeik met die 3 punts gordel gebeuren op dit moment dan?
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Verrek was jij degene die die civic 6th gen had overgekocht, mag ik pleeeease die leren stoeltjes overkopen
Nee, is op bijsterhuizen opgenomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat filmpje bo_t0n oid, is dat opgenomen bij de hogelandseweg? Komt me ergens bekend voor namelijk..
Maybe dat ik vanaf Maandag in Nijmegen werk heb.. iig Maandag een gesprekje..
Wat merk je nu precies met CAI op een std honda? Ik zit te twijfelen tussen cai en een open lucht filter, dus zonder het verlengstukquote:
Die stratos zijn op zich toch best leuke speakertjes; waarom heb je die weggehaald?quote:In Car Entertainment / Interiour:
- Magnat Stratos 693 6x9" (removed)
- JL Audio w0 bass-speaker 12" (removed)
- Sony Xplod 350 amp (removed)
de a/f komt op de zelfde draad als de lambda, die gaat ook naar de meter toe.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
heb je een wideband sensor om je afr te meten en je egt?
of heb je een aparte sensor voor afr? ik zie egt niet staan, ook erg belangrijk!
Dat bedoel ik niet eik.. Ik bedoel dat het dan juist extra zonde is als het gebeurd.. Net al je poen erin gepompt, krijg je zoiets.. (Jacco had toch ook iemand die m op z'n achterbumper knalde?)quote:
Aan me bankbevestigins-plek, met 'n fucking bigass bout.quote:Op woensdag 4 mei 2005 05:27 schreef StefanP het volgende:Cool
Waar zit je gordel nu precies aan vast achterin?
Ja, dat is zo gek nog niet, keertje doen, maar eerst ff door met de turbo bouwen.quote:Enne je moet de achterkant vanbinnen eens in de was zetten, zal heel mooi zijn als het lekker glimt.
Ja, nou... die stoelen zijn niet veel meer, beetje erg door gezakt.quote:De stoelen vind ik mooi, heel schoon en goede zijsteun.
Vooralsnog even op stock software, ik moet wel me MAP sensor foolen, die mag geen druk zien, alleen maar vacuum, maar goed daar heb ik al iets voor.quote:Hoe ga je de turbo op de auto 'tunen'? Kan je ECU en luchtmeter er mee overweg? Ga je ook een EGT gauge er bij plaatsen?
Deze week, anders wordt ik fucking mad.quote:Hoe lang schat je nog voor het af is?
Die 17" bedoel je? Die zitten er nog niet onder, moeten eerst gericht worden bij de richtaaaah.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
Mooie velgen, had nog niet gezien dat je die er onder had gezet.![]()
Deze:quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:28 schreef t0n het volgende:
[..]
Die 17" bedoel je? Die zitten er nog niet onder, moeten eerst gericht worden bij de richtaaaah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |