Met jou?quote:
Leeft die nog ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:32 schreef Adelante het volgende:
ohjah, Loedertje, ik heb je poedel nog steeds! Thanx!
Niet alles wat je leest is een 1 april grap.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Ik had gedacht dat de eerste die in dit topic zou reageren wel blauw zou worden.
Nee?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
Niet alles wat je leest is een 1 april grap.
Het zou pas echt erg voor de users zijn als jij weer terugkwam op NWSquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Nee?
In dat geval is dit de best geslaagde sinds jaren.
Je kan natuurlijk ook mensen gewoon geloven en bedanken voor hun tijd in de crew.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee?
In dat geval is dit de best geslaagde sinds jaren.
Uiteraard beeb, dat deden we toch ook in die jaren dat je geen mod was?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef Loedertje het volgende:
Zwart staat mij beter , lek jij ff via mail de huidige discussies in + ?
Ach, doen ze voor hun ego, toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
Je kan natuurlijk ook mensen gewoon geloven en bedanken voor hun tijd in de crew..
Jij denkt dat sprookjes nog steeds bestaan ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
Je kan natuurlijk ook mensen gewoon geloven en bedanken voor hun tijd in de crew..
O jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:40 schreef laffer het volgende:
`t is wel 1 april he![]()
maargoed als het echt is, bedankt je was een goede mod en ik ben je hulp die je mij gaf, in 2000 toen ik hier als newbie binnenkwam, nooit vergeten![]()
quote:
nog steeds hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
O ja
Wat was ik lief ooit
Laffer userpicje
Nee, lijden zal je.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:52 schreef Loedertje het volgende:
(Mag deze nu dicht trouwen? Tis een suf topic..)
Nee!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:52 schreef Loedertje het volgende:
(Mag deze nu dicht trouwen? Tis een suf topic..)
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:57 schreef Dagonet het volgende:
Eerst moeten de mensen die nu slapen jou morgenochtend nog bedanken!
Of zoals de gemiddelde poller zou zeggen NW Slinks.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:01 schreef Loedertje het volgende:
NWS Links
Raak !quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:02 schreef Dagonet het volgende:
Voor de volgende mod is er een SCHone Taeck weggelegd.
Je bent slecht op de hoogte, heb de rechtse FP ook nogquote:
Zo hé! Al haar pluspunten op een rijtje!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:14 schreef Dirkh het volgende:
Je bent een etterbak en een trut met de communicatieve vaardigheden van een op hol geslagen kettingzaag.
Daar mag je de filmpjes van het zagen niet plaatsen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent slecht op de hoogte, heb de rechtse FP ook nog
Ik mag alles (hoe meer weerstand van het blauwe volk, hoe lekkerder ik mij voelquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar mag je de filmpjes van het zagen niet plaatsen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of zoals de gemiddelde poller zou zeggen NW Slinks.
Ik mag hopen dat DAT wel een 1-april grap is?quote:Voor de volgende mod is er een SCHone Taeck weggelegd.
Slaat eigenlijk hélemaal nergens op, waarvoor eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:25 schreef Flurry het volgende:
Bedààààànkt!
omdat je cool blogt, uit groningen komt en omdat ik dronken ben, dus zeur nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk hélemaal nergens op, waarvoor eigenlijk?
Zal ik alvast een bos bloemen voor mijzelf plukken?
Wil Distels, Paarse...!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:31 schreef Flurry het volgende:
omdat je cool blogt, uit groningen komt en omdat ik dronken ben, dus zeur niet
bloemen zijn cool... groeit er al wat buiten?
Roosjesquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk hélemaal nergens op, waarvoor eigenlijk?
Zal ik alvast een bos bloemen voor mijzelf plukken?
Jij bent van mening dat het niet politiek correct is ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:07 schreef DePresident het volgende:
Geweldig nieuws
of mag ik dat niet zeggen omdat dat niet politiek correct is?![]()
Maar je snapt vast wel waarom ik blij ben dat je geen mod meer bent?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat het niet politiek correct is ?
Leg dan ook even uit waarom je dat denkt?
Ik snap je niet.
Afgunst/rancune omdat je niet bij de weblog / FP of forumcrew mocht terugkomen ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:24 schreef DePresident het volgende:
Maar je snapt vast wel waarom ik blij ben dat je geen mod meer bent?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:03 schreef yvonne het volgende:
Ik wacht maar even met de MED tot 2 april, dit gelooft niemand
Een totaal linkSCH NWS
Ah, dus dáár ging het misquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:28 schreef Loedertje het volgende:
(leer in een groep functioneren en je kunt zo bij de FP)
omdat je eigenlijk wil slapen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:31 schreef static het volgende:
Waarom boeit mij dit niet?
Oeh, oeh, deze weet ik!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:31 schreef static het volgende:
als ik dat woord aan iemand toegedicht zou hebben zou ik daar minstens een weekban voor krijgen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, oeh, deze weet ik!!!
Omdat je Loeder altijd al een kutwijf hebt gevonden?
Je bent in de war met het EO forum.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik dat woord aan iemand toegedicht zou hebben zou ik daar minstens een weekban voor krijgen...
Waarom post je hier dan? Zal ik in SHO topics komen vervuilen met dezelfde opmerking? Zout dan gewoon een end op en post niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:31 schreef static het volgende:
discussie geslotenquote:
Is er een andere soort dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:38 schreef MUUS het volgende:
Technisch gezien is Loeder ook een kutwijf natuurlijk.
Neen.quote:
Wel gradaties natuurlijk.quote:
Onzin. We hebben altijd goed contact via mail en ICQ (en dan praat ik over 4 jaar geleden).quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, oeh, deze weet ik!!!
Omdat je Loeder altijd al een kutwijf hebt gevonden?
Dude, niet iedereen is zo gefixeerd als jij bent.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:57 schreef DePresident het volgende:
Dagonet, slijm maar vaak genoeg. Uiteindelijk lukt het je MISSCHIEN wel om haar in bed te krijgenAls je maar vaak genoeg slijmt!
Aggos. Het riddertje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan? Zal ik in SHO topics komen vervuilen met dezelfde opmerking? Zout dan gewoon een end op en post niet.
Het is wel frappant, Dago.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dude, niet iedereen is zo gefixeerd als jij bent.
Moest jij niet al maanden in een huisje in Trinidad zijn?quote:
En om welke reden zou je het in godsnaam willen wissen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:00 schreef static het volgende:
Wees welkom in SHO, weet alleen niet of je posts blijven staan, doe eens direct.
Northernstar was net nog online en er zit een admin in dit topic. Flikker op en ga bagger ruimen in ONZ.quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef Havoc het volgende:
ff wat troep geruimd. Afscheidstopicjes dienen altijd schoon te blijven.
Je moet nog reageren daaroquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:11 schreef sizzler het volgende:
Jah joh, verpest iemands afscheidstopic met gescheld.![]()
Gelukkig is het afscheidstopic achter de schermen hartverwarmender.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 06:07 schreef Drugshond het volgende:
Schopje muziek. (ik lag helemaal in een deuk).
quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef Havoc het volgende:
ff wat troep geruimd. Afscheidstopicjes dienen altijd schoon te blijven.
Dit is wel echt hoor. Als het een grap zou zijn, is ie dan grappig?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:05 schreef Tarak het volgende:
De reacties van de crew zijn te verdacht om dit afscheidstopic nog serieus te nemen. En Kasta die in nieuws post, is helemaal verdacht.
Ben benieuwd naar de vervolgactie, die ongetwijfeld vandaag gaat komen.
Verpesten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:11 schreef sizzler het volgende:
Jah joh, verpest iemands afscheidstopic met gescheld.![]()
Welke ik niet kan lezenquote:Gelukkig is het afscheidstopic achter de schermen hartverwarmender.
Toch nog iets waar ik best goed in benquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 06:07 schreef Drugshond het volgende:
Vaya Con Dios Loedertje......
Toch wel een van mijn favo modjes..... heb er soms heerlijk om moeten lachen.
Johnnie Cochran overleden, 67 - Schopje muziek. (ik lag helemaal in een deuk).
quote:
quote:
JanPoedel?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:32 schreef Adelante het volgende:
ohjah, Loedertje, ik heb je poedel nog steeds! Thanx!
Mits geen 1 april grap natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 06:34 schreef Isabeau het volgende:
bedankt voor je inzet, we zullen je missen, ah toe ga nou niet weg en wie volgt Loedertje op?
quote:
oeh oeh oehquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:03 schreef livEliveD het volgende:
Waarom wou je eigenlijk per direct uit de crew? Of kun je dat niet zeggen zonder een rel te ontketenen? Btw je veter zit los
Er is nu toch niemand meer, zet nog eens neer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:56 schreef DePresident het volgende:
Waarom wordt mijn uitleg weggehaald?![]()
*wine*
Wat een nichtentekstquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:10 schreef SCH het volgende:
Dag Loeder, bedankt. Ik was vast een pijn in je kontje maar het komt allemaal uit een goed hartje.
Dikke kus.
Ik ben het er ernstig mee oneensquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef Loedertje het volgende:
Zwart staat mij beter , lek jij ff via mail de huidige discussies in + ?
Vraag Havocje maar. Die mag mijn zorgvuldig geformuleerde berichten blijkbaar straffeloos verwijderen. Die kan je vast wel vertellen wat er stond.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er is nu toch niemand meer, zet nog eens neer?
Sinds wanneer heb jij iemand nodig die je texten voorleest?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:44 schreef DePresident het volgende:
[..]
Vraag Havocje maar. Die mag mijn zorgvuldig geformuleerde berichten blijkbaar straffeloos verwijderen. Die kan je vast wel vertellen wat er stond.
Ik ga echt geen dingen 2x typen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iemand nodig die je texten voorleest?
Mooi, dan doe ik bij deze een verzoek of je FB topic dicht kan .quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga echt geen dingen 2x typen hoor
Kijk maar bij verwijderde berichten als het kan, of spreek Havocje aan op z'n gedrag.
Punt.
Gelukkig voor velen was het geen 1april grap.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
Niet alles wat je leest is een 1 april grap.
Maakt het uit, zwart of blauw.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:58 schreef Loedertje het volgende:
Gelukkig voor velen was het geen 1april grap.
Deze kan nu wel dicht btw .
quote:
slotje vragen huh?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig voor velen was het geen 1april grap.
Deze kan nu wel dicht btw .
Wens mij gewoon effe dood ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
Kan deze thread niet voorzien van een slot
Eigenlijk is een week sticky gebruikelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan deze thread niet voorzien van een slot
NorthernStar, Verbal, Mutant --> aan het werk !
Toch leuk he, al die aandacht.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
Geen idee
Was een verfrissende bijdrage
Die verwijderde posting overduidelijk niet gelezenquote:
Nee, stond dat er?quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die verwijderde posting overduidelijk niet gelezen
* Loedertje is een kuthoer
Je wilt hem echt graag dicht hehquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:48 schreef Loedertje het volgende:
@static, zullen we het hier ff volposten? Dan zakt ie ook vanzelf naar de FOK!grotten
Yepquote:
quote:
Is het toch nog een educatief topicquote:
Die zit in oldbiesquote:
Die naakt foto'svan jou weer?quote:
Dat is de userpic van die kloonquote:
quote:
* Loedertje zoekt mes en bewerkt bovenstaande user...quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje zoekt mes en bewerkt bovenstaande user...
Ietsje lager dan APK ..quote:
quote:
Als ik zo rond de 280 begin haal ik jullie wel weer in.quote:Met onmiddellijke ingang is er een nieuwe regel van kracht met betrekking tot het reageren in serieuze fora (R&P, SEX, NWS, B&H, KLB, FB etc.).
Off-topic, onzinnige en beledigende reacties zullen vanaf nu simpelweg worden verwijderd uit de betreffende topics.
Bekijke het maar, ik ga slapen.quote:
Kunnen we GVD weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik zo rond de 280 begin haal ik jullie wel weer in.
Neeeeeen !quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Als ik zo rond de 280 begin haal ik jullie wel weer in.
Die nieuwe vlam is errugh lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2005 03:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
"Loedertje met nieuwe vlam"
*ril*quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
"Loedertje met nieuwe vlam"
alstu:quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:00 schreef Loedertje het volgende:
Gaarne foto's van:
Gabbertjes
Punks
Mannen met een lekkere kont
en
watervallen...
Sure beeb.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:48 schreef Loedertje het volgende:
@static, zullen we het hier ff volposten? Dan zakt ie ook vanzelf naar de FOK!grotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |