Of zoals de gemiddelde poller zou zeggen NW Slinks.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:01 schreef Loedertje het volgende:
NWS Links
Raak !quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:02 schreef Dagonet het volgende:
Voor de volgende mod is er een SCHone Taeck weggelegd.
Je bent slecht op de hoogte, heb de rechtse FP ook nogquote:
Zo hé! Al haar pluspunten op een rijtje!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:14 schreef Dirkh het volgende:
Je bent een etterbak en een trut met de communicatieve vaardigheden van een op hol geslagen kettingzaag.
Daar mag je de filmpjes van het zagen niet plaatsen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent slecht op de hoogte, heb de rechtse FP ook nog
Ik mag alles (hoe meer weerstand van het blauwe volk, hoe lekkerder ik mij voelquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar mag je de filmpjes van het zagen niet plaatsen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of zoals de gemiddelde poller zou zeggen NW Slinks.
Ik mag hopen dat DAT wel een 1-april grap is?quote:Voor de volgende mod is er een SCHone Taeck weggelegd.
Slaat eigenlijk hélemaal nergens op, waarvoor eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:25 schreef Flurry het volgende:
Bedààààànkt!
omdat je cool blogt, uit groningen komt en omdat ik dronken ben, dus zeur nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk hélemaal nergens op, waarvoor eigenlijk?
Zal ik alvast een bos bloemen voor mijzelf plukken?
Wil Distels, Paarse...!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:31 schreef Flurry het volgende:
omdat je cool blogt, uit groningen komt en omdat ik dronken ben, dus zeur niet
bloemen zijn cool... groeit er al wat buiten?
Roosjesquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk hélemaal nergens op, waarvoor eigenlijk?
Zal ik alvast een bos bloemen voor mijzelf plukken?
Jij bent van mening dat het niet politiek correct is ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:07 schreef DePresident het volgende:
Geweldig nieuws
of mag ik dat niet zeggen omdat dat niet politiek correct is?![]()
Maar je snapt vast wel waarom ik blij ben dat je geen mod meer bent?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat het niet politiek correct is ?
Leg dan ook even uit waarom je dat denkt?
Ik snap je niet.
Afgunst/rancune omdat je niet bij de weblog / FP of forumcrew mocht terugkomen ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:24 schreef DePresident het volgende:
Maar je snapt vast wel waarom ik blij ben dat je geen mod meer bent?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:03 schreef yvonne het volgende:
Ik wacht maar even met de MED tot 2 april, dit gelooft niemand
Een totaal linkSCH NWS
Ah, dus dáár ging het misquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:28 schreef Loedertje het volgende:
(leer in een groep functioneren en je kunt zo bij de FP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |