omdat je eigenlijk wil slapen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:31 schreef static het volgende:
Waarom boeit mij dit niet?
Oeh, oeh, deze weet ik!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:31 schreef static het volgende:
als ik dat woord aan iemand toegedicht zou hebben zou ik daar minstens een weekban voor krijgen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, oeh, deze weet ik!!!
Omdat je Loeder altijd al een kutwijf hebt gevonden?
Je bent in de war met het EO forum.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik dat woord aan iemand toegedicht zou hebben zou ik daar minstens een weekban voor krijgen...
Waarom post je hier dan? Zal ik in SHO topics komen vervuilen met dezelfde opmerking? Zout dan gewoon een end op en post niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:31 schreef static het volgende:
discussie geslotenquote:
Is er een andere soort dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:38 schreef MUUS het volgende:
Technisch gezien is Loeder ook een kutwijf natuurlijk.
Neen.quote:
Wel gradaties natuurlijk.quote:
Onzin. We hebben altijd goed contact via mail en ICQ (en dan praat ik over 4 jaar geleden).quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, oeh, deze weet ik!!!
Omdat je Loeder altijd al een kutwijf hebt gevonden?
Dude, niet iedereen is zo gefixeerd als jij bent.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:57 schreef DePresident het volgende:
Dagonet, slijm maar vaak genoeg. Uiteindelijk lukt het je MISSCHIEN wel om haar in bed te krijgenAls je maar vaak genoeg slijmt!
Aggos. Het riddertje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan? Zal ik in SHO topics komen vervuilen met dezelfde opmerking? Zout dan gewoon een end op en post niet.
Het is wel frappant, Dago.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dude, niet iedereen is zo gefixeerd als jij bent.
Moest jij niet al maanden in een huisje in Trinidad zijn?quote:
En om welke reden zou je het in godsnaam willen wissen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:00 schreef static het volgende:
Wees welkom in SHO, weet alleen niet of je posts blijven staan, doe eens direct.
Northernstar was net nog online en er zit een admin in dit topic. Flikker op en ga bagger ruimen in ONZ.quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef Havoc het volgende:
ff wat troep geruimd. Afscheidstopicjes dienen altijd schoon te blijven.
Je moet nog reageren daaroquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:11 schreef sizzler het volgende:
Jah joh, verpest iemands afscheidstopic met gescheld.![]()
Gelukkig is het afscheidstopic achter de schermen hartverwarmender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |