Er is nu toch niemand meer, zet nog eens neer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:56 schreef DePresident het volgende:
Waarom wordt mijn uitleg weggehaald?![]()
*wine*
Wat een nichtentekstquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:10 schreef SCH het volgende:
Dag Loeder, bedankt. Ik was vast een pijn in je kontje maar het komt allemaal uit een goed hartje.
Dikke kus.
Ik ben het er ernstig mee oneensquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef Loedertje het volgende:
Zwart staat mij beter , lek jij ff via mail de huidige discussies in + ?
Vraag Havocje maar. Die mag mijn zorgvuldig geformuleerde berichten blijkbaar straffeloos verwijderen. Die kan je vast wel vertellen wat er stond.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er is nu toch niemand meer, zet nog eens neer?
Sinds wanneer heb jij iemand nodig die je texten voorleest?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:44 schreef DePresident het volgende:
[..]
Vraag Havocje maar. Die mag mijn zorgvuldig geformuleerde berichten blijkbaar straffeloos verwijderen. Die kan je vast wel vertellen wat er stond.
Ik ga echt geen dingen 2x typen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iemand nodig die je texten voorleest?
Mooi, dan doe ik bij deze een verzoek of je FB topic dicht kan .quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga echt geen dingen 2x typen hoor
Kijk maar bij verwijderde berichten als het kan, of spreek Havocje aan op z'n gedrag.
Punt.
Gelukkig voor velen was het geen 1april grap.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
Niet alles wat je leest is een 1 april grap.
Maakt het uit, zwart of blauw.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:58 schreef Loedertje het volgende:
Gelukkig voor velen was het geen 1april grap.
Deze kan nu wel dicht btw .
quote:
slotje vragen huh?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig voor velen was het geen 1april grap.
Deze kan nu wel dicht btw .
Wens mij gewoon effe dood ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
Kan deze thread niet voorzien van een slot
Eigenlijk is een week sticky gebruikelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan deze thread niet voorzien van een slot
NorthernStar, Verbal, Mutant --> aan het werk !
Toch leuk he, al die aandacht.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
Geen idee
Was een verfrissende bijdrage
Die verwijderde posting overduidelijk niet gelezenquote:
Nee, stond dat er?quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die verwijderde posting overduidelijk niet gelezen
* Loedertje is een kuthoer
Je wilt hem echt graag dicht hehquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:48 schreef Loedertje het volgende:
@static, zullen we het hier ff volposten? Dan zakt ie ook vanzelf naar de FOK!grotten
Yepquote:
quote:
Is het toch nog een educatief topicquote:
Die zit in oldbiesquote:
Die naakt foto'svan jou weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |