binnen 5 minuten staan ze onlinequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef MikeyMan het volgende:
sepo
Ben benieuwd man... Jammer dat er nog geen foto's zijn... Had ze wel verwacht aan de hand van de topictitel...
hoor hem.. heeft een hogere topsnelheid dan jou 25kw brommerquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
gaaf bakkie joh.....zouden de flintstones jaloers op zijn
Mag ook wel met 96pk meerquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:19 schreef Youp het volgende:
[..]
hoor hem.. heeft een hogere topsnelheid dan jou 25kw brommer
jups, niks mee aan de handquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
Istie nog wel recht enzo? Daar heb je dan wel geluk mee gehad
Lijkt me toch echt heel leuk om er zo aan te werkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:49 schreef Youp het volgende:
@ MikeyMan en P-au-L : Thanks!
@ _Drake_ : komt helemaal goed
onderdelen heeft me tot nu toe zo'n 1035 euro gekost... 800 voor het nieuwe front (van voor 73, niet aan te komen dus) 100 euro voor de motorkap en 200 euro voor een sloopauto waar ik het spatscherm vanaf heb gehaald en nog wat rommel van verkocht heb zodat de prijs die over blijft nu nog 35 euro isquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef Thermo het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt heel leuk om er zo aan te werken
Mag ik zo onbeleefd zijn wat het spuiten + onderdelen moet kosten?
800+200+100+35 = (bij mijn weten nog altijd) 1135quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:26 schreef Youp het volgende:
[..]
onderdelen heeft me tot nu toe zo'n 1035 euro gekost... 800 voor het nieuwe front (van voor 73, niet aan te komen dus) 100 euro voor de motorkap en 200 euro voor een sloopauto waar ik het spatscherm vanaf heb gehaald en nog wat rommel van verkocht heb zodat de prijs die over blijft nu nog 35 euro is
en het reparatie en spuitwerk zal ongeveer 1500 euro gaan kosten..
hij zegt dus dat ie stuff verkocht heeft van het sloopgeval en daarom maar 35 euro kwijt is....quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:20 schreef slashme het volgende:
[..]
800+200+100+35 = (bij mijn weten nog altijd) 1135
+ 1500
= 2635
duur ongelukje.
edit: verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef Pharell het volgende:
[..]
hij zegt dus dat ie stuff verkocht heeft van het sloopgeval en daarom maar 35 euro kwijt is....
wat Pharell zegt...quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:20 schreef slashme het volgende:
[..]
800+200+100+35 = (bij mijn weten nog altijd) 1135
+ 1500
= 2635
duur ongelukje.
and countingquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef Pharell het volgende:
[..]
hij zegt dus dat ie stuff verkocht heeft van het sloopgeval en daarom maar 35 euro kwijt is....
Waarom heb jij zo'n kutnaam? En oja............ hou lekker je smoel en flikker op hier/quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:48 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Waarom koop je in godsnaam zo'n lelijke langzame auto die altijd stil staat en daarbovenop ook nog veel te duur in onderhoud is?![]()
8,2 sec 0-100quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:48 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Waarom koop je in godsnaam zo'n lelijke langzame auto die altijd stil staat en daarbovenop ook nog veel te duur in onderhoud is?![]()
2 liter 4pitter 8klepper met mechanische kugelfischer injectie... 130pk 180nm koppel en dat over een grooooot toerengebied (8 klepper) bij net wat meer als 1000 kilo met een 4bak en achterwielaandrijving ofcoursequote:Op zondag 3 april 2005 13:18 schreef BaraCuda het volgende:
8.2 seconden?das rap
![]()
Mijn toekomstige E36 325 doet er 8.0 seconden over dat is dus eigenlijk geen verschil :p
Maar wat voor motor zit erin dan? 2.0 6 pitter neem ik aan, maar specs?
klopt, dat staat in de folder... een gast die het zelf gemeten had kwam op 8,2 uitquote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Hyperdude het volgende:
Youp, die 8,2 seconden heb je waar vandaan?
Volgens de BMW folder uit 1974 gaat de 2002 tii in 9,4 sec naar de 100 en ligt de top op 186 kmh bij 1030 KG.
Dit met 130 Pk/5800rpm en 181 Nm/4500rpm
Mijn ouwe 1992 325 Coupé gaat volgens de "Betriebsanleitung" in 8,0 sec naar de100 en de top ligt op 233 bij 1330 KG. Dit met 192 Pk/5900rpm en 245nNm/4700 (Gewone M50, zonder Vanos)
Voor die tijd liep ie natuurlijk wel aardig hard, maar misschien verwacht je toch iets te veel vuurwerk.![]()
ja het is echt creme, niet van dat goedkope witquote:Op donderdag 7 april 2005 02:41 schreef StefanP het volgende:
Zo hij is echt netjes geworden man!! De voorkant verbaast me echt. Alsof hij nieuw is! Klopt het trouwens dat hij niet echt wit is, maar een beetje crèmekleurig?
Heb je alles in de motorruimte er zelf uitgesloopt?
De prijs is wel hoog, maar zoals Youp zegt is het heel weinig voor het fiksen van die schade. Ik ben veel meer kwijtgeweest aan stomme kleine deukjes, want ik kende niemandDe schade hier is 20x zo erg als die deukjes bij mij.
En je kunt het ook zo bekijken. Auto wegdoen door de schade = een nieuwe auto moeten kopen. Die heb je ook niet voor niks, dus dat kost je zeker 1000 euro, en vind maar eens iets wat zo tof is als dit ding. Voor je het weet rijd je in een of ander stom golfje of corsaatje. Nee, dan geef ik liever 1500 of zo extra uit aan zo'n BMW!
staat in het vorige topic ook alquote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Voor hoeveel heb je em eigenlijk gekocht youp?
ze hadden al het plaatwerk om te passen..quote:Op maandag 2 mei 2005 20:26 schreef Hyperdude het volgende:
Wat zijn dat nou voor gasten; hadden ze geen motorkap om te passen?
Maar iig mooi klote
Wat voor tectyl gebruik je?
Heb begrepen dat je bij E30 en later beter wasachtige producten kan gebruiken; dat wordt nl. ook gebruikt in de fabriek. Dinitrol is mi. trouwens veel dunner dan de gewone "Tectyl ML" en ook fijner in gebruik.
Ken je trouwens BMW Hollanders in Someren; BMW revisie enzo.
Mijn net gekochte 325iX Touring is na 300000 km een beetje toe aan een hartoperatie ;-)
Dus nu ben ik op zoek naar een goed adres!
gelukkig maarquote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
...
en dat bmw revisie adres ken ik (nog) niet..
mjah.. hebben zich er snel snel vanaf gemaakt ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
wat een klunzen dan trouwens
Gaartjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Youp het volgende:
vanavond gaat hij weer terug naar de plaatwerker... hij deed er gelukkig niet moeilijk over... het word opnieuw gedaan...
ja ik weet het maarja...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:49 schreef TGT het volgende:
[..]
Gaartjes.
Wel mooi dat deze wagen toch weer op de weg komt. BMW 2002![]()
mjah de neus van de auto staat op zo'n 80cm van de poort... een hele hoop onderdelen liggen verderop in de schuur... om er aan te werken moet de auto er uit.. in de regen dus.. liever nietquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef Spyronius het volgende:
Wel beter dat ze niet alles eraf moesten halen en weer overnieuw moesten beginnen.
Maar uhm weer of geen weer gewoon aan gaan werken
ja lees maar op de vorige paginaquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef Hyperdude het volgende:
Dus, eh, ze hadden eigenlijk geen fout gemaakt?
Anyway, altijd handig zo'n Schutz laagje op je voorspoiler,
tegen opspattende steentjes van niet doorrijdende voorgangers.
alles met beleid he...quote:Op maandag 16 mei 2005 09:56 schreef BaraCuda het volgende:
Die motor zo dicht op je auto is natuurlijk vragen om krassen![]()
Maar verder ziet het er top uit hoor
hmmz die contacten heb ik (nog) nietquote:Op maandag 16 mei 2005 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
Heb jij contacten in de BMW wereld? Aangezien mijn dieseltje is verkocht wil ik binnen een maand een E36 325 coupe hebben. Met leer airco, de hele rambamAlleen er 1 vinden is punt 2
Sorry voor het offtopic gehalte
Ja er staan er zat vooral uit 92, en ik wil er 1 vanaf 93quote:Op maandag 16 mei 2005 10:07 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz die contacten heb ik (nog) nietover een aantal maandjes ga ik misschien bij bmw stage lopen.... maar dat is natuurlijk te laat
maar vind je niks met auto-trader of op marktplaats?
Ik heb begrepen dat vanaf 93....ergens in het jaar de Vanos motoren erin zijn gekomen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:18 schreef Youp het volgende:
waarom perse 93?
en idd originele zijn wel eens lastig te vinden
hmmz kan niks vinden over dat vanos gebeurenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat vanaf 93....ergens in het jaar de Vanos motoren erin zijn gekomen.
En dat in 93 wat interieur aanpassingen zijn doorgevoerd
Dus lieft heb ik er 1 uit 94En het mag ook een 328 zijn natuurlijk
Budget is 8500 a 9000 euroquote:Op maandag 16 mei 2005 10:27 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz kan niks vinden over dat vanos gebeurenmaar t kan goed dat je gelijk hebt ja... waarom trouwens geen M3?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=3969278&class=cars&pos=25&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=60fb08fdc25d6f7a46e90018891fd211quote:
Ja bij zo'n M3 is goedkoop duurkoop denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Youp het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=3969278&class=cars&pos=25&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=60fb08fdc25d6f7a46e90018891fd211
spaar 900 euro verder
kan... dan moet je voor een E30 M3 gaan..quote:Op maandag 16 mei 2005 10:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja bij zo'n M3 is goedkoop duurkoop denk ik.
volgends mij heb je voor 15000 euro een goede M3
Als het teveel gelul over iets anders is moet je het zeggen hoor
Dat het duur is maakt me niet zoveel uit, maar ik heb bij topgear gezien dat zo'n finegetunde motor in de soep liep toen ze een caravan trokkenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:35 schreef Youp het volgende:
[..]
kan... dan moet je voor een E30 M3 gaan..maarja ik neem aan dat je dus een E36 wilt
maar het is inderdaad niet echt een praktische auto voor woon/werk enzo... zuipt als een tierelier... heeft veek en duur onderhoud nodig enzo... een 325 of 328 is ook leuk en komt ook al redelijk in de buurt
en lul maar lekkerhet vorige topic is ook zo volgeluld
ho! stop! een trekhaak achter een M3quote:Op maandag 16 mei 2005 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat het duur is maakt me niet zoveel uit, maar ik heb bij topgear gezien dat zo'n finegetunde motor in de soep liep toen ze een caravan trokken
Nou weet ik wel dat mijn aanhanger + kart geen caravan is maar toch
Alleen spreek ik amper duitsquote:Op maandag 16 mei 2005 10:40 schreef Hyperdude het volgende:
verder off-topic
@Baracuda
Ik heb een '92 coupé, zonder Vanos; Vanos is vanaf 09-92
Vanos maakt maar klein beetje verschil, iets zuiniger is grootste voordeel.
Tot de 323/328 in1995 is er verder niets/nauwelijks iets veranderd.
In net begin van de E36 serie waren er wat aanloop/kwaliteits problemen; bij de coupé merk je daar niets van; die is al beter in elkaar geschroefd dan de vroege sedans.
Dus een VANOS 325 is idd ideaal , maar ik zou er niet echt veel meer voor betalen.
Ga gewoon voor een goed exemplaar, dat is al moeilijk genoeg te vinden.
Anders probeer je een 328 uit Duitsland te halen; daar zijn er nog genoeg goede exemplaren.
www.bmw.de (7-8000 EUR); krijg je nog garantie ook ( ik destijds wel 1 jaar tenminste)
Schadequote:Op maandag 16 mei 2005 10:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen spreek ik amper duits![]()
Dan houd dat al snel op ben ik bang.
Een stuk rijden voor een goede bmw is geen probleem hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 10:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Schade
Maar je woont ook niet echt in de buurt zie ik. Misschien is België een alternatief.
Die dikke coupe's zijn nieuw nauwelijks verkocht in NL (BPM bedankt!)
Vooral de 328 met een paar simpele/goedkope aanpassingen 210-215 PK
is een goede deal qua PK/EUR verhouding.
je kan toch vast wel iemand meenemen die goed duits kan?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een stuk rijden voor een goede bmw is geen probleem hoor
Maar ik heb op school nooit opgelet bij duitsHelaas ik wist dat het toch ooit ergens nut voor zou hebben
Zijn nogal wat exemplaren verkocht aan de "vrouw van de tandarts" enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:02 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ik ook merk is dat het in nederland stikt van de automaten
Ja ben het helemaal met je eens, wat is jou mening over de sedan uitvoering?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zijn nogal wat exemplaren verkocht aan de "vrouw van de tandarts" enzo.
De mijne heeft 2 verlichte make-up spiegels!
Was destijds wat mij betreft echt een mooi sierlijke otoo (bijna Italiaans zeg maar), nog steeds trouwens 1 van de mooiste BMW's die er zijn gemaakt, alleen een beetje veel verneukt door Johnnies en Lexus achterlichten.
sedan is niet mooi... coupequote:Op maandag 16 mei 2005 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ben het helemaal met je eens, wat is jou mening over de sedan uitvoering?
Die zijn er wel meer.
erg jammer ja... wel mooi het sportpakket zo rondomquote:Op maandag 16 mei 2005 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%3D%26submit1%3DZoek
Kijk prachtbak!!! en dan Automaat![]()
Nee klopt, maar met die spiegels kan ik nog leven, de rest moeten ze van afblijvenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef Youp het volgende:
[..]
erg jammer ja... wel mooi het sportpakket zo rondomalleen die M3 spiegels... die zijn toch niet origineel voor het sportpakket.........?
Precies; ''92-'95 zijn vrijwel identiek, misschien een ander stuurtje oid. of iets ander knoppenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%3D%26submit1%3DZoek
Kijk prachtbak!!! en dan Automaat![]()
Maar hyperdude wat ik jou dus hoor zeggen is dat er met coupe's qua interieur niks mis is van de 92ers?
Alleen de motor is geen vanos?
zn geld is op?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Precies; ''92-'95 zijn vrijwel identiek, misschien een ander stuurtje oid. of iets ander knoppen
En VANOS is er vanaf 09-'92 (model 1993)
Stop trouwens dat kenteken eens in de RDW.
Het is een import bak (dat zijn ze bijna allemaal; boeit dus niet)
Maar ding staat ook pas sinds eind maart op naam van huidige eigenaar; is dus BMW handelaartje ipv. BMWFAN! Uitkijken dus.
Zie trouwens dat ie zichzelf wel particulier noemt in die advertentie; niet kopen dan maar, wie verkoopt er nou een goede otoo binnen 2 maanden?
Mogelijk.quote:
jaja maar het is sowieso een automaat hequote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mogelijk.
Dan heeft ie er ook geen onderhoud aan gedaan, maar in 2 maanden maakt dat natuurlijk niets uit
Maar waarom zou je het risico lopen; dat ding is gewoon voor weinig gekocht, opgetuigd met (gejatte/geleende) wielen en spiegels, en de dorpeltjes/sideskirts zijn ff meegespoten in dat gare Calypso Rot, wat trouwens echt bij de eerste serie hoort (en ik kan het weten, want die kleur heb ik ook![]()
)
Staat trouwens ook nergens een km-stand gemeld, laat iemand anders dat ding maar kopen.
Precies, het ging me om de looksquote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Youp het volgende:
[..]
jaja maar het is sowieso een automaat hedus die was toch al niet voor bara
ik denk dat als je het extra vermogen van de M3 niet benut en dus ook niet hoog in de toeren gaat rijden dat het blok het dan best lang uit kan houdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ik me afvraag he, hoe lang gaat zo'n m3 motor eigenlijk bij normaal gebruik mee?
Kan me niet voorstellen dat zo'n E36 M3 blok de 3 ton zal halen bijvoorbeeld?
En er is nog steeds geen auto langsgekomen die me wat lijkt![]()
Elke keer als ik er 1 gevonden denk te hebben dan ontbreekt of het leer of de airco
voorzichtig zijn en alles met beleidquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef RRRobert het volgende:
Leuk project Youp! (zo, tvp)
Toen ik echter deze pic (html-resized)zag...
-foto-
...had ik alleen zoiets: net alles strak in de lak en dan schuif je die motorfiets er zó strak langs de garagebox in, neem je daar geen onnodig risico's mee???
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=5034467&class=cars&pos=19&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=45913ff810c68a17038226da6434d5f4quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
Bij 150K zou ik maar beginnen met sparen voor een M3 revisie
3 ton is sowiezo een kilometerstand waar je niets van kan zeggen; als het nu goed rijdt gewoon hopen dat het zo blijft. Als het volgende maand kapot is moet je dan niet gaan zeuren.
Koop er gewoon 1 met een goede airco; leer kan je zo los halen in de kleur die je wilt.
En vaak is dat leer wat erin zit toch in matige staat.
Dat bedoel ik vaak ziet dat leer er nog wel goed uit, en om er nou 2000 a 3000 euro voor neer te tellenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:43 schreef MikeyMan het volgende:
Volgens mij kost zoiets rustig 2 a 3000 euro... Wel een mooi vak overigens, bekleder...
Je kunt wel proberen uit een sloopauto het interieur te halen, en dat zelf te monteren...
1 fout teken is als hij bromt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D150%26js%3D1
Enige wat ik hier aan kan vinden is dat hij 25 maart dit jaar op zijn naam is gezet![]()
Maar volgends mij is half marktplaats handelaar dus ik weet niet of dit iets negatiefs is.
En hoe kan je trouwens het beste testen of een airco goed is?
Hoe kouder de lucht hoe beter ofzo?
Ga morgen bij die rode BMW 328 kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef Hyperdude het volgende:
Best veel trouwens; 8500. Als je over 2-3 jaar weer wat anders wilt krijg je er nog 2-3 duizend voor terug, want dan loop je 2 3-series achter.
Is dit niks?
http://www.marktplaats.nl(...)253D100%2526js%253D1
Veel goedkoper en ziet er ook wel netjes/origineel uit.
NB.
Een goede airco koelt goed, gewoon een thermometer in ventilatierooster steken dan moet ie eigenlijk wel 6 graden halen. Geen rare geluiden en een recente rekening van controle/reparatie zijn ook prima.
Hahaha geweldig dat radar verhaalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Hyperdude het volgende:
Rierink is wel een uitkijken adres. 2e hit in Google zit je al bij Radar
Omschrijvingen in advertenties kloppen vaak voor geen meter, of de otoo is er net ff niet enzo.
323 is idd een beetje marketing oefening omdat ze 325 en 328 al te dicht bij elkaar vonden liggen.
Later toen de 330 kwam was de 325 ook weer terug met 192 PK![]()
323 schijnt nogal na boven te strooien qua Pk's, en zou je redelijk eenvoudig wat op moeten kunnen porren. Details weet ik niet. In de praktijk vrijwel net zo snel als een 325 (zonder Vanos)
Wel relatief zuinig.
die staat in de schuur... maandag ff nieuwe (goede) chromepoets halen en de bumper en de grilletjes oppoetsen... en dan de beste koplampen uitzoeken (ik heb dr een aantalquote:Op zondag 22 mei 2005 10:48 schreef MikeyMan het volgende:
.... maareehh... Hoe staat het met Youp's 2000tii?
ja weet ik, maar van alufolie krijg je ook krassen enzo.. dat is iets voor als het chroom redelijk geroest is enzoquote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef Tjabbo het volgende:
chroompoetsen gaat perfect met cola.
een beetje cola op wat zilverpapier doen en dan poetsen!
was laatst op discovery. goedkoop en perfecte oplossing!
no shit!
thanks manquote:Op zondag 22 mei 2005 11:12 schreef Alcyone het volgende:
Youp, ik hoop dat je jouw bakkie weer zo snel mogelijk op de weg krijgt, dat verdienen jullie!
Dat je niks meer voelt dat zal wel kloppen, alleen je date van volgend weekend zal wel denken;quote:Op zondag 22 mei 2005 12:56 schreef Youp het volgende:
en weer een update...
...
zeeeeeer zeldzame foto's van mij aan t werk
-edit-
oja, het ligt best comfortabel!na een tijdje voel je niks meer
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat je niks meer voelt dat zal wel kloppen, alleen je date van volgend weekend zal wel denken;
"Waarom heeft die gozer een versnellingspook tattoo op z'n heup?"![]()
ik leef nogquote:Op zondag 22 mei 2005 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
hahaha met je rug op zo'n dorpel liggen is echt dodelijk
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef jochem8 het volgende:
Heb je ook foto's met het hoofd van de werkelijke Youp in zijn natural habitat?
het gaat om de auto hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef jochem8 het volgende:
Heb je ook foto's met het hoofd van de werkelijke Youp in zijn natural habitat?
Was toch alleen 1 deur+bumper?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef BaraCuda het volgende:
Netjes hoor![]()
Nog even over die rode 328, ik had gemaild dat ik er vanaf zag dat de reparatie van die deukjes waar ook lakschade zat te duur was om te laten maken. Nou mailde hij terug dat hij nog wel wat aan de prijs kon doen
Maar volgend mij om zulke schades goed te krijgen moet je de halve auto laten spuiten?
Dat denk ik wel jaquote:Op zondag 22 mei 2005 14:32 schreef Hyperdude het volgende:
en off-topic weer
[..]
Was toch alleen 1 deur+bumper?
Dan hoef je niet de hele/halve otoo te spuiten.
Maar als het zo simpel is dan had de verkoper het toch gedaan voordat ie probeert te verkopen?
Dan had je 'm al gekocht toch?
Dat is de juiste conclusie denk ikquote:Op zondag 22 mei 2005 14:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
...ik weet niet of ik die vent kan vertrouwen, en daarom moet ik het gewoon niet doen denk ik
Ik had je trouwens op msn toegevoegd om youp zijn topic beetje clean te houdenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:44 schreef BaraCuda het volgende:
[s]
[..]
Ik had je trouwens op msn toegevoegd om youp zijn topic beetje clean te houdenmaar ik weet niet of je msn hebt
Bedenk je wel dat daar nog een dikke goude ketting bij moet komen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=5034467&class=cars&pos=19&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=45913ff810c68a17038226da6434d5f4
Wat denken wij van auto's uit rotterdam? Ik heb altijd begrepen dat die niet voorniks goedkoper zijn
ik kan je via mail ofzo wel even het adres geven... ff bellen en vragen kan geen kwaadquote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef dnzl het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat daar nog een dikke goude ketting bij moet komen?![]()
Youp, ziet 'r weer strak uit!
Doet deze plaatwerker meer van dit soort klusjes. Ik heb ook nog een kras van voor naar achter die een of andere crackjunk er 's nachts op heeft lopen porren. Kost me bij de CARe ¤1800,- (wit).
Ik reageerde ook op die quote. Jouw BMW heeft een boel meer stijl dan wat je tegenwoordig op de weg zietquote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kan je via mail ofzo wel even het adres geven... ff bellen en vragen kan geen kwaad
ik weet niet of ze het zo voor iedereen doen, ik ben ook via via daar terecht gekomen
-edit-
ik doe niet aan sjon style accesoires
you've got mailquote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef dnzl het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op die quote. Jouw BMW heeft een boel meer stijl dan wat je tegenwoordig op de weg ziet.
Wil je me even mailen op stayfan [aap] gmail.com, thanks man!
hey D!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef D-Devil het volgende:
Ziet er veelbelovend en goed uit, ik hoop dat je binnenkort er weer mee kan scheuren.
Jetcarsquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=5034467&class=cars&pos=19&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=45913ff810c68a17038226da6434d5f4
Wat denken wij van auto's uit rotterdam? Ik heb altijd begrepen dat die niet voorniks goedkoper zijn
En die leren bekleding er later in zetten, wat kost dat grapje? Ik bedoel je wil geen leer op die saaie standaard stoeltjes zetten. Dan moet je dus ook een complete stoel + achterbank kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |