gaaf!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:30 schreef PeuRac het volgende:
Mooie kar man![]()
![]()
Ik heb eens in een oranje 02 cabriolet gezeten die ooit van Prins Bernhard was geweest, de auto had nog maar 35k gereden, en die eigenaar had het orginele kentekenbewijs van prins Bernhard er ook nog bij![]()
wat ik gevonden heb op internet is +-8,2 sec 0-100 en top van 190 met overtoeren (is maar een 4bak)quote:Op woensdag 1 december 2004 17:32 schreef BazzoS het volgende:
Mooi!!
En best rap, voor zo'n oud autootje
zegt een omgekeerde badkuip op wielen rijderquote:Op woensdag 1 december 2004 18:23 schreef GiSH het volgende:
gelukkig zijn ze bij BMW later mooiere auto gaan maken
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:51 schreef yup het volgende:
Leuk driftmobiel. Zou zelf nooit zoeits kopen want ik rij een beetje "hardhandig" met auto's dus dit ding zou niet lang heelblijven in mijn handen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef PeuRac het volgende:
Je moet alleen wel ff t dash vochtvrij maken, dat staat mooier, en t gaat langer mee.
En t interieur in t algemeen ziet er ook niet super uit (maar dat kan komen omdat t smerig is misschien?)
Bling bling = hagel of iets anders wat uit de lucht komt vallen en waar je flits op weerkaatst.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:12 schreef Youp het volgende:
het neusje gevaarlijk dichtbij (let ook op de bling bling chrome weerkaatsing ofzo in de foto)
quote:
ook_gek zei op woensdag 1 december 2004 @ 23:52
Je moet wel effe die binnenkant regelen. Want dat ziet er niet zo strak meer uit
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:28 schreef Patrick281 het volgende:Ziet er zeer goed en smaakvol uit.
Stoer zo je wilt...
[..]
Bling bling = hagel of iets anders wat uit de lucht komt vallen en waar je flits op weerkaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |