mjah de neus van de auto staat op zo'n 80cm van de poort... een hele hoop onderdelen liggen verderop in de schuur... om er aan te werken moet de auto er uit.. in de regen dus.. liever nietquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef Spyronius het volgende:
Wel beter dat ze niet alles eraf moesten halen en weer overnieuw moesten beginnen.
Maar uhm weer of geen weer gewoon aan gaan werken
ja lees maar op de vorige paginaquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef Hyperdude het volgende:
Dus, eh, ze hadden eigenlijk geen fout gemaakt?
Anyway, altijd handig zo'n Schutz laagje op je voorspoiler,
tegen opspattende steentjes van niet doorrijdende voorgangers.
alles met beleid he...quote:Op maandag 16 mei 2005 09:56 schreef BaraCuda het volgende:
Die motor zo dicht op je auto is natuurlijk vragen om krassen![]()
Maar verder ziet het er top uit hoor
hmmz die contacten heb ik (nog) nietquote:Op maandag 16 mei 2005 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
Heb jij contacten in de BMW wereld? Aangezien mijn dieseltje is verkocht wil ik binnen een maand een E36 325 coupe hebben. Met leer airco, de hele rambamAlleen er 1 vinden is punt 2
Sorry voor het offtopic gehalte
Ja er staan er zat vooral uit 92, en ik wil er 1 vanaf 93quote:Op maandag 16 mei 2005 10:07 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz die contacten heb ik (nog) nietover een aantal maandjes ga ik misschien bij bmw stage lopen.... maar dat is natuurlijk te laat
maar vind je niks met auto-trader of op marktplaats?
Ik heb begrepen dat vanaf 93....ergens in het jaar de Vanos motoren erin zijn gekomen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:18 schreef Youp het volgende:
waarom perse 93?
en idd originele zijn wel eens lastig te vinden
hmmz kan niks vinden over dat vanos gebeurenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat vanaf 93....ergens in het jaar de Vanos motoren erin zijn gekomen.
En dat in 93 wat interieur aanpassingen zijn doorgevoerd
Dus lieft heb ik er 1 uit 94En het mag ook een 328 zijn natuurlijk
Budget is 8500 a 9000 euroquote:Op maandag 16 mei 2005 10:27 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz kan niks vinden over dat vanos gebeurenmaar t kan goed dat je gelijk hebt ja... waarom trouwens geen M3?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=3969278&class=cars&pos=25&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=60fb08fdc25d6f7a46e90018891fd211quote:
Ja bij zo'n M3 is goedkoop duurkoop denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Youp het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=3969278&class=cars&pos=25&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=60fb08fdc25d6f7a46e90018891fd211
spaar 900 euro verder
kan... dan moet je voor een E30 M3 gaan..quote:Op maandag 16 mei 2005 10:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja bij zo'n M3 is goedkoop duurkoop denk ik.
volgends mij heb je voor 15000 euro een goede M3
Als het teveel gelul over iets anders is moet je het zeggen hoor
Dat het duur is maakt me niet zoveel uit, maar ik heb bij topgear gezien dat zo'n finegetunde motor in de soep liep toen ze een caravan trokkenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:35 schreef Youp het volgende:
[..]
kan... dan moet je voor een E30 M3 gaan..maarja ik neem aan dat je dus een E36 wilt
maar het is inderdaad niet echt een praktische auto voor woon/werk enzo... zuipt als een tierelier... heeft veek en duur onderhoud nodig enzo... een 325 of 328 is ook leuk en komt ook al redelijk in de buurt
en lul maar lekkerhet vorige topic is ook zo volgeluld
ho! stop! een trekhaak achter een M3quote:Op maandag 16 mei 2005 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat het duur is maakt me niet zoveel uit, maar ik heb bij topgear gezien dat zo'n finegetunde motor in de soep liep toen ze een caravan trokken
Nou weet ik wel dat mijn aanhanger + kart geen caravan is maar toch
Alleen spreek ik amper duitsquote:Op maandag 16 mei 2005 10:40 schreef Hyperdude het volgende:
verder off-topic
@Baracuda
Ik heb een '92 coupé, zonder Vanos; Vanos is vanaf 09-92
Vanos maakt maar klein beetje verschil, iets zuiniger is grootste voordeel.
Tot de 323/328 in1995 is er verder niets/nauwelijks iets veranderd.
In net begin van de E36 serie waren er wat aanloop/kwaliteits problemen; bij de coupé merk je daar niets van; die is al beter in elkaar geschroefd dan de vroege sedans.
Dus een VANOS 325 is idd ideaal , maar ik zou er niet echt veel meer voor betalen.
Ga gewoon voor een goed exemplaar, dat is al moeilijk genoeg te vinden.
Anders probeer je een 328 uit Duitsland te halen; daar zijn er nog genoeg goede exemplaren.
www.bmw.de (7-8000 EUR); krijg je nog garantie ook ( ik destijds wel 1 jaar tenminste)
Schadequote:Op maandag 16 mei 2005 10:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen spreek ik amper duits![]()
Dan houd dat al snel op ben ik bang.
Een stuk rijden voor een goede bmw is geen probleem hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 10:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Schade
Maar je woont ook niet echt in de buurt zie ik. Misschien is België een alternatief.
Die dikke coupe's zijn nieuw nauwelijks verkocht in NL (BPM bedankt!)
Vooral de 328 met een paar simpele/goedkope aanpassingen 210-215 PK
is een goede deal qua PK/EUR verhouding.
je kan toch vast wel iemand meenemen die goed duits kan?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een stuk rijden voor een goede bmw is geen probleem hoor
Maar ik heb op school nooit opgelet bij duitsHelaas ik wist dat het toch ooit ergens nut voor zou hebben
Zijn nogal wat exemplaren verkocht aan de "vrouw van de tandarts" enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:02 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ik ook merk is dat het in nederland stikt van de automaten
Ja ben het helemaal met je eens, wat is jou mening over de sedan uitvoering?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zijn nogal wat exemplaren verkocht aan de "vrouw van de tandarts" enzo.
De mijne heeft 2 verlichte make-up spiegels!
Was destijds wat mij betreft echt een mooi sierlijke otoo (bijna Italiaans zeg maar), nog steeds trouwens 1 van de mooiste BMW's die er zijn gemaakt, alleen een beetje veel verneukt door Johnnies en Lexus achterlichten.
sedan is niet mooi... coupequote:Op maandag 16 mei 2005 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ben het helemaal met je eens, wat is jou mening over de sedan uitvoering?
Die zijn er wel meer.
erg jammer ja... wel mooi het sportpakket zo rondomquote:Op maandag 16 mei 2005 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%3D%26submit1%3DZoek
Kijk prachtbak!!! en dan Automaat![]()
Nee klopt, maar met die spiegels kan ik nog leven, de rest moeten ze van afblijvenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef Youp het volgende:
[..]
erg jammer ja... wel mooi het sportpakket zo rondomalleen die M3 spiegels... die zijn toch niet origineel voor het sportpakket.........?
Precies; ''92-'95 zijn vrijwel identiek, misschien een ander stuurtje oid. of iets ander knoppenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%3D%26submit1%3DZoek
Kijk prachtbak!!! en dan Automaat![]()
Maar hyperdude wat ik jou dus hoor zeggen is dat er met coupe's qua interieur niks mis is van de 92ers?
Alleen de motor is geen vanos?
zn geld is op?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Precies; ''92-'95 zijn vrijwel identiek, misschien een ander stuurtje oid. of iets ander knoppen
En VANOS is er vanaf 09-'92 (model 1993)
Stop trouwens dat kenteken eens in de RDW.
Het is een import bak (dat zijn ze bijna allemaal; boeit dus niet)
Maar ding staat ook pas sinds eind maart op naam van huidige eigenaar; is dus BMW handelaartje ipv. BMWFAN! Uitkijken dus.
Zie trouwens dat ie zichzelf wel particulier noemt in die advertentie; niet kopen dan maar, wie verkoopt er nou een goede otoo binnen 2 maanden?
Mogelijk.quote:
jaja maar het is sowieso een automaat hequote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mogelijk.
Dan heeft ie er ook geen onderhoud aan gedaan, maar in 2 maanden maakt dat natuurlijk niets uit
Maar waarom zou je het risico lopen; dat ding is gewoon voor weinig gekocht, opgetuigd met (gejatte/geleende) wielen en spiegels, en de dorpeltjes/sideskirts zijn ff meegespoten in dat gare Calypso Rot, wat trouwens echt bij de eerste serie hoort (en ik kan het weten, want die kleur heb ik ook![]()
)
Staat trouwens ook nergens een km-stand gemeld, laat iemand anders dat ding maar kopen.
Precies, het ging me om de looksquote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Youp het volgende:
[..]
jaja maar het is sowieso een automaat hedus die was toch al niet voor bara
ik denk dat als je het extra vermogen van de M3 niet benut en dus ook niet hoog in de toeren gaat rijden dat het blok het dan best lang uit kan houdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ik me afvraag he, hoe lang gaat zo'n m3 motor eigenlijk bij normaal gebruik mee?
Kan me niet voorstellen dat zo'n E36 M3 blok de 3 ton zal halen bijvoorbeeld?
En er is nog steeds geen auto langsgekomen die me wat lijkt![]()
Elke keer als ik er 1 gevonden denk te hebben dan ontbreekt of het leer of de airco
voorzichtig zijn en alles met beleidquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef RRRobert het volgende:
Leuk project Youp! (zo, tvp)
Toen ik echter deze pic (html-resized)zag...
-foto-
...had ik alleen zoiets: net alles strak in de lak en dan schuif je die motorfiets er zó strak langs de garagebox in, neem je daar geen onnodig risico's mee???
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=5034467&class=cars&pos=19&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=45913ff810c68a17038226da6434d5f4quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
Bij 150K zou ik maar beginnen met sparen voor een M3 revisie
3 ton is sowiezo een kilometerstand waar je niets van kan zeggen; als het nu goed rijdt gewoon hopen dat het zo blijft. Als het volgende maand kapot is moet je dan niet gaan zeuren.
Koop er gewoon 1 met een goede airco; leer kan je zo los halen in de kleur die je wilt.
En vaak is dat leer wat erin zit toch in matige staat.
Dat bedoel ik vaak ziet dat leer er nog wel goed uit, en om er nou 2000 a 3000 euro voor neer te tellenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:43 schreef MikeyMan het volgende:
Volgens mij kost zoiets rustig 2 a 3000 euro... Wel een mooi vak overigens, bekleder...
Je kunt wel proberen uit een sloopauto het interieur te halen, en dat zelf te monteren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |