1 fout teken is als hij bromt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D150%26js%3D1
Enige wat ik hier aan kan vinden is dat hij 25 maart dit jaar op zijn naam is gezet![]()
Maar volgends mij is half marktplaats handelaar dus ik weet niet of dit iets negatiefs is.
En hoe kan je trouwens het beste testen of een airco goed is?
Hoe kouder de lucht hoe beter ofzo?
Ga morgen bij die rode BMW 328 kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef Hyperdude het volgende:
Best veel trouwens; 8500. Als je over 2-3 jaar weer wat anders wilt krijg je er nog 2-3 duizend voor terug, want dan loop je 2 3-series achter.
Is dit niks?
http://www.marktplaats.nl(...)253D100%2526js%253D1
Veel goedkoper en ziet er ook wel netjes/origineel uit.
NB.
Een goede airco koelt goed, gewoon een thermometer in ventilatierooster steken dan moet ie eigenlijk wel 6 graden halen. Geen rare geluiden en een recente rekening van controle/reparatie zijn ook prima.
Hahaha geweldig dat radar verhaalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Hyperdude het volgende:
Rierink is wel een uitkijken adres. 2e hit in Google zit je al bij Radar
Omschrijvingen in advertenties kloppen vaak voor geen meter, of de otoo is er net ff niet enzo.
323 is idd een beetje marketing oefening omdat ze 325 en 328 al te dicht bij elkaar vonden liggen.
Later toen de 330 kwam was de 325 ook weer terug met 192 PK![]()
323 schijnt nogal na boven te strooien qua Pk's, en zou je redelijk eenvoudig wat op moeten kunnen porren. Details weet ik niet. In de praktijk vrijwel net zo snel als een 325 (zonder Vanos)
Wel relatief zuinig.
die staat in de schuur... maandag ff nieuwe (goede) chromepoets halen en de bumper en de grilletjes oppoetsen... en dan de beste koplampen uitzoeken (ik heb dr een aantalquote:Op zondag 22 mei 2005 10:48 schreef MikeyMan het volgende:
.... maareehh... Hoe staat het met Youp's 2000tii?
ja weet ik, maar van alufolie krijg je ook krassen enzo.. dat is iets voor als het chroom redelijk geroest is enzoquote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef Tjabbo het volgende:
chroompoetsen gaat perfect met cola.
een beetje cola op wat zilverpapier doen en dan poetsen!
was laatst op discovery. goedkoop en perfecte oplossing!
no shit!
thanks manquote:Op zondag 22 mei 2005 11:12 schreef Alcyone het volgende:
Youp, ik hoop dat je jouw bakkie weer zo snel mogelijk op de weg krijgt, dat verdienen jullie!
Dat je niks meer voelt dat zal wel kloppen, alleen je date van volgend weekend zal wel denken;quote:Op zondag 22 mei 2005 12:56 schreef Youp het volgende:
en weer een update...
...
zeeeeeer zeldzame foto's van mij aan t werk
-edit-
oja, het ligt best comfortabel!na een tijdje voel je niks meer
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat je niks meer voelt dat zal wel kloppen, alleen je date van volgend weekend zal wel denken;
"Waarom heeft die gozer een versnellingspook tattoo op z'n heup?"![]()
ik leef nogquote:Op zondag 22 mei 2005 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
hahaha met je rug op zo'n dorpel liggen is echt dodelijk
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef jochem8 het volgende:
Heb je ook foto's met het hoofd van de werkelijke Youp in zijn natural habitat?
het gaat om de auto hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef jochem8 het volgende:
Heb je ook foto's met het hoofd van de werkelijke Youp in zijn natural habitat?
Was toch alleen 1 deur+bumper?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef BaraCuda het volgende:
Netjes hoor![]()
Nog even over die rode 328, ik had gemaild dat ik er vanaf zag dat de reparatie van die deukjes waar ook lakschade zat te duur was om te laten maken. Nou mailde hij terug dat hij nog wel wat aan de prijs kon doen
Maar volgend mij om zulke schades goed te krijgen moet je de halve auto laten spuiten?
Dat denk ik wel jaquote:Op zondag 22 mei 2005 14:32 schreef Hyperdude het volgende:
en off-topic weer
[..]
Was toch alleen 1 deur+bumper?
Dan hoef je niet de hele/halve otoo te spuiten.
Maar als het zo simpel is dan had de verkoper het toch gedaan voordat ie probeert te verkopen?
Dan had je 'm al gekocht toch?
Dat is de juiste conclusie denk ikquote:Op zondag 22 mei 2005 14:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
...ik weet niet of ik die vent kan vertrouwen, en daarom moet ik het gewoon niet doen denk ik
Ik had je trouwens op msn toegevoegd om youp zijn topic beetje clean te houdenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:44 schreef BaraCuda het volgende:
[s]
[..]
Ik had je trouwens op msn toegevoegd om youp zijn topic beetje clean te houdenmaar ik weet niet of je msn hebt
Bedenk je wel dat daar nog een dikke goude ketting bij moet komen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=5034467&class=cars&pos=19&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=45913ff810c68a17038226da6434d5f4
Wat denken wij van auto's uit rotterdam? Ik heb altijd begrepen dat die niet voorniks goedkoper zijn
ik kan je via mail ofzo wel even het adres geven... ff bellen en vragen kan geen kwaadquote:Op maandag 23 mei 2005 13:47 schreef dnzl het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat daar nog een dikke goude ketting bij moet komen?![]()
Youp, ziet 'r weer strak uit!
Doet deze plaatwerker meer van dit soort klusjes. Ik heb ook nog een kras van voor naar achter die een of andere crackjunk er 's nachts op heeft lopen porren. Kost me bij de CARe ¤1800,- (wit).
Ik reageerde ook op die quote. Jouw BMW heeft een boel meer stijl dan wat je tegenwoordig op de weg zietquote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kan je via mail ofzo wel even het adres geven... ff bellen en vragen kan geen kwaad
ik weet niet of ze het zo voor iedereen doen, ik ben ook via via daar terecht gekomen
-edit-
ik doe niet aan sjon style accesoires
you've got mailquote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef dnzl het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op die quote. Jouw BMW heeft een boel meer stijl dan wat je tegenwoordig op de weg ziet.
Wil je me even mailen op stayfan [aap] gmail.com, thanks man!
hey D!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef D-Devil het volgende:
Ziet er veelbelovend en goed uit, ik hoop dat je binnenkort er weer mee kan scheuren.
Jetcarsquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=5034467&class=cars&pos=19&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=45913ff810c68a17038226da6434d5f4
Wat denken wij van auto's uit rotterdam? Ik heb altijd begrepen dat die niet voorniks goedkoper zijn
En die leren bekleding er later in zetten, wat kost dat grapje? Ik bedoel je wil geen leer op die saaie standaard stoeltjes zetten. Dan moet je dus ook een complete stoel + achterbank kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |